Az eltévedt demokrata

AlexNet

Európai Néppárt kontra Fidesz

Bölcsek játéka

2020. január 28. 10:57 - Alex_W

Olvasom, hogy az Európai Néppárt nem tudja lenyelni sem, kiköpni sem a Fideszt: inkább nem tesz semmit, a Fidesz marad a Néppártban, de továbbra is fel lesz függesztve. Azt hiszem túl sok időt adtak azoknak a "bölcseknek", és azok túl gondolták a dolgot.

Mert ugye világos, hogy a Fideszben, pontosabban Orbán Viktor és slepjének a politikájában olyan dolgokat találtak, amikkel nem tudnak, nem akarnak együtt élni. Ezért hát nem fogadták vissza. Ugyanakkor nem is távolították el, bár ennek már nem sok köze van a Fideszhez.

Hogy megértsük, hogyan győzött a megalkuvó politikai stratégia az értékek felett a Néppártban, tekintsünk egy kicsit Európa térképére. A távozó Nagy-Britanniában épp úgy, mint a poszt-merkeli Németországban, Lengyelországban, Olaszországban, kis hazánkban, de számos más országban is startra készen állnak az értékmentes, romboló populisták, és ők elsősorban a Néppárt uralmát fenyegetik. Még most sem szeretnének teret és lehetőséget adni, hogy egy kizuhanó Fidesz maga köré gyűjtse, egyesítse a populista jobboldalt, és ha ideiglenesen is, de lendületet vegyenek az európai színtéren. Még akkor sem, ha a Néppárt az Európai választásokat torony magasan megnyerte, és igazából nincs szüksége a Fideszre.

Ennyi elég volt a Néppártnak, hogy lealkudjon valamennyit az elveiből. Pedig a jobb oldal válságára, a populizmus tér hódítására nem az a válasz, hogy le kell süllyedni a populisták pillanatnyi érdeken kívül semmit sem ismerő politikusok és pártok szintjére. Sőt! Mint ahogy a zöld mozgalom újrafogalmazza a baloldalt, úgy kell újracsomagolni a jobboldali érzelmeket is. Ilyenkor kell mindennél jobban ragaszkodni vitathatatlan értékeinkhez. ellenkező esetben viszont a közkeletű mondás közepén találjuk magunkat: Ne süllyedj le a hülyék szintjére, mert ott ők legyőznek a rutinjukkal!

A Néppárt bölcsei ezt az utcai bölcsességet nem ismerték. Nem dobták ki a Fideszt, pedig tisztában vannak vele, hogy úgy mint eddig, ezután sem lesz hatékony kontrolljuk felette, sőt, még tovább fog csökkenni a Fideszre a befolyásuk.

De vizsgáljuk meg az egészet az asztal túloldaláról! Vajon a Fidesz kilép a Néppártból? Sokat dobálózott ezzel a Fideszes kommunikáció -- "nem függesztettek fel minket, mi függesztettük fel magunkat"; "majd eldöntjük, hogy maradunk-e az Európai Néppárt tagja" szólamok még itt visszhangzanak a Kárpátok fenséges csúcsai között!

Természetesen, ha Salviniék nem szerepelnek le, vagy a Néppárt nem nyer olyan nagyon tavaly az Európai Parlamenti választásokon, és így a Fidesz 13 képviselője elegendő lenne az erőviszonyok megváltoztatásához, akkor valószínűleg még a "bölcsek" tanácsa előtt meglépték volna a távozást. Ám mivel kevesek ahhoz, hogy a populistákból, akárcsak meghatározó erőt csináljanak, kevesen vannak ahhoz, hogy a Néppártot bosszúból jelentősen meggyengítsék, marad Orbán Viktor nyertesekhez dörgölőző attitűdje, maradnak a Néppártban.

S hogy mi az egésznek a summázata? A salamoninak egyáltalán nem nevezhető, megalkuvó néppárti bölcsek tovább mélyítik a jobb oldal válságát ezzel a döntéssel. Így a "bölcsek" játékában egyenlőre inkább Orbán alakítja a Néppártot a saját képmására, mintsem fordítva.

216 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alexnet.blog.hu/api/trackback/id/tr8715432146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.28. 11:13:22

Segítek poszter! Ugyanúgy gondolkodnak mint te, ne aggódj, de nem merik kidobni a Fideszt, mert azzal egyértelműen bevallanák amit így is tudunk, hogy az már nem néppárt, hanem libsi párt! Emiatt pedig még néhány párt otthagyná őket!

Muhammad Balfas 2020.01.28. 19:05:49

A régi néppárti-szocdem fekete-vörös ellentétpár mára lila-rózsaszín felállássá korcsosult nyugat-Európa jó részén. Az utóbbi években már egyre kevéssé különböztethetők meg egymástól. A néppárti erőknek sürgősen vissza kell térni a jobboldali értékekhez és megaszabadulni a kártékony pc idiotizmustól..

Hungryhorse 2020.01.28. 19:44:03

Az a gáz poszter, hogy álhíreket terjesztesz és ezekre az álhírekre maszatolsz beteg elmédből silány konteókat.

A néppárt még nem hozott döntést, nem is tűnik úgy, mintha dönteni akarna bármiben.

A "három bölcs" megkésett jelentése nem ismert a magyar fél számára, de még ki se merték szivárogtatni.

A jelen helyzetben nem orbán ég, hanem a néppárt, ami képtelen a saját belső vitáit a saját szabályai és döntse alapján, normálisan és demokratikusan rendezni.

Orbán ismét lelépte őket.
Nem kicsit, nagyon.
Szar ügy ez.
Neked, meg a néppártnak.

Kivlov 2020.01.29. 09:15:38

1: "slep" az 2 P, azaz slepp
2: ellenzékiként értékekről papolni elég vicces :D

Kampfer 2020.01.29. 09:22:32

Jól van 'alex', értem én, hogy unalmas a folytonos aszfaltpuszi, megint pofon lettetek ütve, fogy a tér a balfaszok és a libsik számára, de ezért magatokat hibáztasd és ne a (szerinted) populistákat!

"A távozó Nagy-Britanniában épp úgy, mint a poszt-merkeli Németországban, Lengyelországban, Olaszországban, kis hazánkban, de számos más országban is startra készen állnak az értékmentes, romboló populisták, és ők elsősorban a Néppárt uralmát fenyegetik."

Értékmente? Romboló? Te melyik alternatív univerzumból pottyantál ebbe a valóságba, csikóhal? Ha valami és valaki 'értékmentes' (inkább értéktelen), akkor azok éppen azok a libsi és sötétzöld brigádok, akikhez a 'nagy néppárt' is épp mostanában dörgöli hervadt kis pöcsét, hátha költözik belé valami élet! Nos, nem fog. A ballibák azok, akik számára nincsenek értékek, tradíciók, kultúra és nemzetek. Csak az ajvékolás, a felforgatás és a konstans káosz. Bárhol fölütik a fejüket, ott kész a rombolás. Vagyis nagyon el lettél tájolva valaki vagy valami által. De ez legyen a te problémád, a társadalmakat ebből jobb lenne kihagyni!

Tehát ezek a 'néppárt uralmát' fenyegetik??? Hm... Nem gondoltam volna, hogy a 'nagy néppárt' uralkodik! Ha te így látod, akkor veled van baj, nem kicsi! Ha uralkodik, akkor jobb is, ha azt valakik fenyegetik! Fenyegessék is!

Szart van azoknak bármi 'értékük'! Tudod mi van nekik, alex? Politikai céljaik, érdekeik. Semmi más. A 'székek' száma számít, nem az 'értékek'. Vagy erről neked nem szóltak? Te szegény...
A 'nagy néppárt' azzal az alibilengyel donaldkacsával az élén qrvára nem akarja, hogy a frakcióból kipályázzon a Fidesz és még néhány egyéb képviselője, mert akkor még annyi ereje sem marad, amennyi a '19-es betoncsók után maradt nekik. És azt sem akarják, hogy a belőlük kivált erők esetleg más rivális erőkkel összeállva egy új formációt létrehozva precedenst teremtsenek az ep-n belül. Erről szól ez, nem az 'értékekről'... A politika nem értékmegőrző! Az ep-ben különösen nem az.

"Természetesen, ha Salviniék nem szerepelnek le, vagy a Néppárt nem nyer olyan nagyon tavaly az Európai Parlamenti választásokon..."

:-D Jól van. A Salvini köszöni szépen, számolja a hónapokat, mikor fogja magát szarrányerni Olaszországban. A ballibáik a gödörben, az az 'ötcsillag' pedig épp most csinál magából hülyét azzal a Draghival, akit jelölni akart. Aki ellen egyébként ezerrel küzdöttek korábban. A 'nagy néppárt' pedig, ha annyira szénnényerte volna magát, akkor ballisztikus ívben szarnál le a Fidesz 13 képviselőjét! De nem. Maguk mondták el, hogy nem akarják őket egy platformra 'hozni' a Salviniékkel. Vagy, esetleg rosszul tudom??? :-)

"A salamoninak egyáltalán nem nevezhető, megalkuvó néppárti bölcsek tovább mélyítik a jobb oldal válságát ezzel a döntéssel. Így a "bölcsek" játékában egyenlőre inkább Orbán alakítja a Néppártot a saját képmására, mintsem fordítva."

Nos, ilyenkor kit is szokás 'nyertes' félként emlegetni? Csak kérdem...
Kamp.

Kampfer 2020.01.29. 09:30:08

Ja, és nem mellesleg, Alex:

"A salamoninak egyáltalán nem nevezhető, megalkuvó néppárti bölcsek tovább mélyítik a jobb oldal válságát ezzel a döntéssel. Így a "bölcsek" játékában egyenlőre inkább Orbán alakítja a Néppártot a saját képmására, mintsem fordítva."

Nem tudom, te hol szerezted a bölcsészdiplomádat, de 'EGYELŐRE' Orbán alakítja... És egyelőre az 'EGYENLŐRE' jelentése egészen más, mint ahogy azt te használod! :-) Ha már a tartalom egy közröhej, akkor a forma legyen precíz...
Hátha segítettem...! ;-)
Kamp.

rasztaszív 2020.01.29. 09:50:07

szerintem nem túl bonyolult a képlet : a néppárt csak orbántól szabadulna,nem a fidesztől.

majd az idő eldönti,jogosan kicsinyeljük-e le ezt a nyomásgyakorlást...

chrisred 2020.01.29. 10:34:24

A Néppárt részéről a Fidesz felfüggesztése és az azt övező látványos szinjáték csak az EP választási kampány része volt, ezzel próbálták a nyugat-európai polgári szavazókat megnyugtatni, akiket megriasztott a radikális putyinizmus betörése az európai mainstream politikába. A kampány végetért, a választás lezajlott, most már okafogyottá vált ez a játszadozás.

chrisred 2020.01.29. 10:43:23

@Kampfer: "A Salvini köszöni szépen, számolja a hónapokat, mikor fogja magát szarrányerni Olaszországban."

Éppen most bukott az általa központi kérdéssé tett tartományi választáson Emilia-Romagnában. Az olasz politikában egy dolog állandó, az egyes szereplők soha nem állnak stabilan, vagy földcsuszamlás módjára tarolnak, vagy egyik napról a másikra bukott emberek lesznek. Nagy hiba egy olasz politikusra támaszkodni, ezt sokan megtanulták a történelem folyamán.

Muhammad Balfas 2020.01.29. 10:48:08

@rasztaszív: Ezt az idő már rég eldöntötte..

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.01.29. 11:20:03

Az nekünk jó, ha a néppárt darabjaira hullik. Oszd meg és uralkodj. Az Orbáni fasiszták lesznek az egyik csökevényei, a másik meg a konzervagyú begyepesedettek. Utána pedig ilyen csökevényei maradványokként kuss lesz a nevük. Orbánc fasiszta gondoskodik róla, hogy osztódjanak. Ehhez kurvára ért. Ahogy a magyarságot is kétrészre szakította, ugyanúgy a néppártot is szét fogja. Ez már egyértelműen látszik.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.01.29. 11:20:03

Az nekünk jó, ha a néppárt darabjaira hullik. Oszd meg és uralkodj. Az Orbáni fasiszták lesznek az egyik csökevényei, a másik meg a konzervagyú begyepesedettek. Utána pedig ilyen csökevényei maradványokként kuss lesz a nevük. Orbánc fasiszta gondoskodik róla, hogy osztódjanak. Ehhez kurvára ért. Ahogy a magyarságot is kétrészre szakította, ugyanúgy a néppártot is szét fogja. Ez már egyértelműen látszik.

megvagyhadnagy 2020.01.29. 11:25:57

"Mert ugye világos, hogy a Fideszben, pontosabban Orbán Viktor és slepjének ...."
Idáig olvastam. Onnantól, hogy elkezdes "slepp"-ezni, hiteltlen a mondanivalód, mert csakis elfogult lehetsz.
Tehet ez is csak egy szokásos napi rinya-blogbejegyzésből.
A kutya ugat, a karaván halad.
További kellemes rettegést.

Belzebubo 2020.01.29. 11:47:26

@megvagyhadnagy: ja. A fideSS kutya ugat, a néppárti karaván pedig halad. Vezéreteket valszeg továbbra is karanténban tartják (biztos van rá elég okuk, pl. Merkel nem akarja elzavarni őt) egyébként pedig tudják, amikor a pénzosztás lesz, úgyis visszakullog...

Belzebubo 2020.01.29. 11:51:13

@megvagyhadnagy: napi rinya? Szerintem a Vezér rinyál, hogy jövőre nem lesz pénz, amit lenyúlhasson...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.29. 12:04:08

A Liberális Néppárt eleve nem tényező, nulla körüli a jelentősége. Ezért is volt képes Orbán kiütéses győzelmet aratni a teljes néppárt főnökség felett. A Néppárt remeg, reszket, nehogy kilépjen Orbán.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.01.29. 12:12:45

@Belzebubo: A vezírt kényszerzubbonyban tartják odakinn. Lehet még Grazba is felülvizsgálatra rendelik.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.01.29. 12:17:07

@MAXVAL bircaman közíró: Tökmindegy kizárják-e orbáncot. A néppárt már osztódott, csak még titkolják. Ahogy a magyarok is osztódtak már orbáncrühellőkre és orbáncimádókra. Az osztódási, bomlás, rothadási folyamat már elkezdődött, orbánc elhintette a rothadás magvát, és a folyamat megállíthatatlan.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.01.29. 12:27:28

@MAXVAL bircaman közíró: Orbánc egy megosztó figura. Mindig is az volt. A tettei teszik azzá. Legalább annyian rühellik mint amennyiben éltetik. Amikor valakiknek rengeteget ad, azzal a tettével valakiktől rengeteget elvesz. Így lesz ugyanannyi gyűlölője mint híve. A hatalmát csak és kizárólagosan azzal tudja fenntartani, hogy a seggnyalóit lefizeti. Mint a maffia.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 12:31:41

amúgy nem mindegy hogy ki hol ül? ha valamelyik szerencsétlen (pártállástól függetlenül) véletlenül kiállna Magyarországért azt úgy is lelövik vagy ignorálják(ahogy Morvai Krisztinával is tették), a többi meg szimpla áruló

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 12:34:48

Mondjatok már Cseh Katinkától egy olyan felszólalást ami Magyarországért való kiállás és nem arról szól hogy a rohadt patás! magyarul a magyar képviselők csekély része feketeseggünek megy ki a többsége panaszkodni meg hazát árulni!

Pipas 2020.01.29. 12:55:55

"állnak az értékmentes, romboló populisták"

A baloldali és a liberális politikai erők sokkal, de sokkal populistábbak, mint a jobboldal vagy a konzervatívok. Tiszta vak az, aki ezt nem látja.

Muhammad Balfas 2020.01.29. 12:57:02

@rasztaszív: Valóban..akár egy csimpánz is legépelheti a Shakespeare összest, ha egy jó írógépet és elég időt adsz neki..:)

Pipas 2020.01.29. 12:59:34

". Nem dobták ki a Fideszt, pedig tisztában vannak vele, hogy úgy mint eddig, ezután sem lesz hatékony kontrolljuk felette"

Szép is lenne, ha egy parlamenti koalíció kontrollálná a pártokat. Milyen demokrácia lenne már az? :D

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.01.29. 13:02:26

@a nagy hohohorgász: Szerintem az Orbánc médián kívül nézz más médiát is, akkor hallani fogsz egyebeket is a patáson kívül. Sajnos orbáncék teleokádnak mindent milliárdokból, még egy egyszerű focimeccs közben is böfögnek , ezért elég nehéz megtalálni a normális hangokat. Próbálj ezektől elvonatkoztatni, talán akkor könnyebb lesz.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.01.29. 13:02:26

@a nagy hohohorgász: Szerintem az Orbánc médián kívül nézz más médiát is, akkor hallani fogsz egyebeket is a patáson kívül. Sajnos orbáncék teleokádnak mindent milliárdokból, még egy egyszerű focimeccs közben is böfögnek , ezért elég nehéz megtalálni a normális hangokat. Próbálj ezektől elvonatkoztatni, talán akkor könnyebb lesz.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 13:08:19

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly: néztem de nem találtam. ezért kértem segítséget, Most megnézem Jutyubon is hátha van érdemi felszólalás. majd jelentkezem.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 13:23:23

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly: megnéztem a nemzetközi sajtót is és a jutyubot is semmi olyan nem volt ami nem arról szólt hogy OV rohadjon meg. Azért voltam kíváncsi a momentumra mert ők újak, a többieket már ismertem. Az az egy mázlija van a mostani ellenzéknek hogy ugyanaz az érdeke mint az EU-nak gyenge MO. tehát akkor hazaárulók vagy sem?

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 13:29:19

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly: www.youtube.com/watch?v=53hgiKMaztE

ajánlom figyelmedbe. Cseh demokrata Katka: Az Eu ne adjon a magyar kormánynak pénzt mert az Eu-t bírálja.
Na ha ezt most átforgatnánk a Magyar kormány ne adjon pénzt az ellenzéknek mert a kormányt bírálja. Demokrácia kedves Katka demokrácia.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 13:30:02

@a nagy hohohorgász: az Újhülyéről nem írok mert róla mindenki tudja hogy nettó hazaáruló

chrisred 2020.01.29. 13:43:14

@a nagy hohohorgász: Mármint a gyenge állam? Az állam nem minden esetben egyenlő a hazával. A Rákosi korszakban erős volt az állam, aki gyengíteni akarta, az hazaáruló volt?

Kampfer 2020.01.29. 13:45:12

@chrisred: "Éppen most bukott az általa központi kérdéssé tett tartományi választáson Emilia-Romagnában.

Bukott??? Te melyik csatornát nézted? Egy őskomcsi, sötétvörös tartományban önmagában csak a Liga 31%-ot kapott, míg a jobboldal több, mint 43%-ot (még hétfő reggel legutóbb ezt olvastam, lehet, hogy nem pontos). A 'szokásos' sötétvörös balfaszok pedig 52%-ot, ha jól emlékszem... Calabriában kiütötték a balfaszokat. Na, a balfaszoké bukás volt. A jobboldal északon nem nyert. De 43%-on van. De elég csak a német folyamatokra gondolni. Az sem meglepő, hogy épp a CDU és a CSU óvott leginkább attól, hogy kitegyék a Fideszt.

"Az olasz politikában egy dolog állandó, az egyes szereplők soha nem állnak stabilan, vagy földcsuszamlás módjára tarolnak, vagy egyik napról a másikra bukott emberek lesznek."

Ezt jól látod, ez igaz.

"Nagy hiba egy olasz politikusra támaszkodni, ezt sokan megtanulták a történelem folyamán."

Nem is kell támaszkodni rá! Érdekközösség és értékközösség esetén együtt kell működni vele. Ez nem támaszkodás a politikusra, hanem együttműködés. És ebben azért lehet értelem.
Kamp.

chrisred 2020.01.29. 13:48:53

@a nagy hohohorgász: Igen, így van. Nem azt mondja, hogy Magyarország ne kapjon uniós forrásokat, hanem hogy azok ne a kormányon keresztül menjenek. A magyar kormány pedig azt mondja, hogy azok az adófizető polgárok, amelyek ellenzéki vezetésű önkormányzatokban élnek, ne kapjanak vissza az általuk befizetett adóból.

rasztaszív 2020.01.29. 13:49:46

@Muhammad Balfas: azért a szándéknak,és képességnek is van némi szerepe.korai még a lekicsinylés...:)

nemecsekerno_007 2020.01.29. 13:50:51

Néha viccesen naívak vagytok. Megváltozott a globális helyzet mert Kína, India megerősödött, meg még pár fejlődő ország. Ez kihívás az USA eddigi vezető szerepét nézve és nem érdekük, hogy az EU-ban megerősödjön a jobboldal mert őket nem lehet megvenni néhány szivárványos zászlóval, meg jogállam rizsával. Az USA-nak amúgy is régi geopolitikai paranoiája, hogy az európai technológiai tudás összeáll az orosz nyersanyagkészlettel és mindent megtesznek ennek megakadályozása érdekében. Európában NGO-kal, meg vámháborúval, kicsit keletebbre más eszközökkel. Az EU egy nagyon demokratikus rendszer, de lassan reagál és ez pont jó az USA-nak (is). Ha a jobboldal kerülne túlsúlyba akkor ez megváltozna és gyorsabb, hatékonyabb döntéshozó és végrehajtó mechanizmusok alakulnának ki, legalább néhány fontos kérdésben.
Az mégse járja, hogy senki által nem választott NGO-k nyomására kormányok hátrálnak meg olyan geostratégiai kérdésekben mint a migráció.
A Jó reggelt Vietnám c. filmből idézhetnék kicsit átfogalmazva:
- Mi a különbség az NGO-k és az amerikai hadsereg közt?
- Az NGO-knak nincs nehéztűzérségük.

chrisred 2020.01.29. 13:52:08

@Kampfer: "Egy őskomcsi, sötétvörös tartományban önmagában csak a Liga 31%-ot kapott, míg a jobboldal több, mint 43%-ot (még hétfő reggel legutóbb ezt olvastam, lehet, hogy nem pontos)."

Ez a magyarázkodás nagyon emlékeztet arra, mint amikor az ellenzékiek azzal jönnek, hogy a Fidesz csak 49%-ot kapott a választáson. Az Északi Liga vesztett egy presztízsértékű északi tartományi választáson. Pont.

Pipas 2020.01.29. 13:52:33

@chrisred: "A magyar kormány pedig azt mondja, hogy azok az adófizető polgárok, amelyek ellenzéki vezetésű önkormányzatokban élnek, ne kapjanak vissza az általuk befizetett adóból."

Fenéket mondja, ezt csak te hazudod róluk!

prakp 2020.01.29. 13:53:10

@a nagy hohohorgász: Ami arról szól, hogy "arról szól hogy a rohadt patás!", az "Magyarországért való kiállás". Ennyire egyszerű.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 13:57:02

@chrisred: b+ ha ezen akadsz fenn akkor tökmindegy mit írok.

chrisred 2020.01.29. 13:57:07

@Pipas: Vagyis még csak nem is mondja, csak csinálja?

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 14:00:25

@chrisred: nem , nem ezt mondta hanem hogy ne adjon Mo-nak támogatást, hanem majd egy EU-s demokrata szervezet eldönti hogy kinek adja. Aham ismerjük ezt a demokráciát is.Amúgy meg "prakp" elvtársad is azt mondja hogy ellenzék azt javasolja amíg patás van nincs money.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 14:02:01

@prakp: Magyarország demokratikusan megválasztott kormánya ellen puccsolni Mo. érdeke hát persze . Te is Demokrata vagy mint chrised.

prakp 2020.01.29. 14:05:40

@a nagy hohohorgász: Kurvára nem számít mi a beállítottságom. De ha a kurmány kapja a lét, récsöl, pista, lölő meg a slepp hízik, nem az ország. Akkor kerüljük ki a kurmányt, kész. Vagy szerinted a kurmány = ország?

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 14:09:24

@prakp: az ország is hízik csak hízhatna jobban(ezt nem vitatja senki). Viszont ha ti lennétek elqúrmányon úgy néznénk ki mint a felfújt etióp gyerekek. Mint az 2009ben ki is derült. És azért nem 2006ban mert a demokrata EU segített bolondferkó demokratáinak a 7 cikkely nevében.

prakp 2020.01.29. 14:12:39

@a nagy hohohorgász: "az ország is hízik csak hízhatna jobban(ezt nem vitatja senki). Viszont" ...akkor csak vitatod. A többiről fogalmam sincs, mit írtál. Ez ilyen mi lett volna, ha...?

chrisred 2020.01.29. 14:14:28

@a nagy hohohorgász: Elvtársaitok nektek vannak Moszkvában.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 14:17:20

@prakp: b+ úgy hazudsz mint ahogy az oviban szoktak. Hajrá, előbb tessék felnőni ifjú ferkó.

chrisred 2020.01.29. 14:17:37

@a nagy hohohorgász: www.google.com/amp/s/24.hu/fn/gazdasag/2019/05/28/a-momentum-elvenne-az-eu-penzt-orbanektol/amp/

"A párt EP-listavezetője közölte, a következő EU-költségvetés tárgyalásakor kiállnak azért, hogy az uniós pénzek nagy része közvetlenül jöjjön Magyarországra, valóban tehetséges pályázók nyerjenek és ne a kormány költhesse el azokat „korrupt módon, a haverjainak átjátszva”."

prakp 2020.01.29. 14:24:12

@a nagy hohohorgász: "úgy néznénk ki mint a felfújt etióp gyerekek" Te már csak tudod. Mi a faszról hazudtam, hülye punnyadék? Szerinted én nézek be dolgokat, aztán jelentem ki tényként? Na, mindegy. Felnőni neked se ártana. Csá!

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 14:50:37

@prakp: Adytol tanulhatnál egy kis szimbolizmust; nem csak a szifiliszt.

Pipas 2020.01.29. 14:52:55

@chrisred: "valóban tehetséges pályázók nyerjenek"

Úgy érted, hogy pécsett megint francia víz follyon a csapból? Be szép is volt, amikor az mszp volt, akkor minden rendben volt a pályázati pénzekkel. Tudod, a bajnai elvtárs laptopján az excel táblában! :D

Akiknek a kormányzása olyan átlátható volt, hogy egyetlen szóban össze lehet foglalni: "elk.rtuk". De persze részletesen is ki lehet fejteni: "elk.rtuk, nem kicsit, nagyon".

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 14:53:30

@chrisred: Ha meg tudják úgy csinálni hogy ne a másik oldal Döntsön demokrácia nevében akkor ámen. De Ezt botmixer katka biztos megvetozna.

chrisred 2020.01.29. 15:17:09

@Pipas: Nem én mondtam, csak bemásoltam. A francia víz annyira volt iható, mint amennyire Tiborcz ledlámpái világítanak?

S. Baldrick 2020.01.29. 15:47:38

@chrisred: Állítólag azok a szemét kizsákmányoló franciák vizezték a vizet. Sőt azt is hallottam, hogy az EON-nál vizezik az áramot!! Talán ezért nem elég fényesek Istike lámpái.

Kampfer 2020.01.29. 16:08:26

@chrisred: "Ez a magyarázkodás nagyon emlékeztet arra, mint amikor az ellenzékiek azzal jönnek, hogy a Fidesz csak 49%-ot kapott a választáson. Az Északi Liga vesztett egy presztízsértékű északi tartományi választáson. Pont."

Értem én, hogy fűt a remény ballibám, de qrvára sántít a hasonlatod. A zellenzék akkor is nyer (szerintük), ha narancsba borul az egész 'csonka-Magyarország' térkép. Az Északi Liga pedig már nem létezik, a Liga ellenben igen. És 13 tartományban már eddig is szarráverték a renzi-féle sötétvörös parazitákat, ebben a sötétvörös tartományban pedig jelentősen erősödtek. A balfaszok pedig gyengültek, de nem annyira, hogy bukják a minősített többséget. Ez ilyen. Nem a Salvini az, akinek aggódnia kell a következő hónapok miatt, hanem a balpatkányoknak. Nem is győzik importálni a sok koszlidércet, ismét ingajáratban a migritaxik... Teszik, amihez értenek, vagyis rombolnak és pusztítanak, káoszt okoznak. Amit a ballibák, szocdemek és hasonló férgek tenni képesek. És pont.
Kamp.

chrisred 2020.01.29. 16:16:18

@Kampfer: Miféle remény? Leírtam, mekkora jelentőséget tulajdonítok egy felkapott új arcnak az olasz belpokitikában. Te remegsz már a türelmetlenségtől, hogy Salvinit végre valamilyen pozicióban lásd. (A párt neve meg Lega Nord, csak a választási logóján volt Lega Salvini.)

rallus 2020.01.29. 17:46:57

Már többnyire a lecsóban vannak az Orbánnal üvöltöző EU képviselők Daniel Cohn_Bendittől kezdve a sort..... A többi is eltűnik lassan és ha szerencséjük van, akkor nem szeretett migránsaik ontják ki a belüket...

2020.01.29. 17:53:34

@Kampfer:

"Teszik, amihez értenek, vagyis rombolnak és pusztítanak, káoszt okoznak."

Ahogy nálunk is. Beálltak simán ez mögé az elítéltek kártérítési ügye, meg a szegregációs kártérítési ügy mögé. Engem ennél nagyobb öröm már régen ért. :))) Csak lőjék lábon magukat továbbra is. :)))
Már ez önmagában jelzi, hogy ezeket miért kell a szavazatainkkal távol tartani. Szétb.sznak ezek mindent ha még egyszer kormánypozícióba kerülnek. Aztán jöhet megint az "elkurtuk de nagyon" duma.

HaD 2020.01.29. 19:16:22

lókukit...elve nem akartak ezek semmit ezzel a bandával...a választásoknál kellett egy kis műbalhé de az alapelv hogy ez a gci és bandája szállítja az ocó munkaerőt meg a kicit több balek fogyasztót a németeknek és ezért megkapják a szabadon lerabolható zsoldot...ejus támogatást...ennyi és semmi több,nem kell ezt túlgondolni

fáskerti elvtárs 2020.01.29. 19:47:13

@inteligens elenzéki: "Beálltak simán ez mögé az elítéltek kártérítési ügye [...] mögé"

Amögé mondjuk a fidesz állt be, mert hozott egy jogszabályt, amiben konkrétan leírják, hogy miért jár kártalanítás, meg azt is, hogy hány forint. Most meg eljátsszák a saját ellenzéküket, amit egyes sötét prolik be is szopnak.

Ahhoz is sötét prolinak kell lenni persze, hogy valaki ne fogja fel: ha mások jogszabályok által biztosított jogait le lehet szarni, akkor az övéket is le lehet. Azt hiszed, belőled, anyádból vagy a gyerekedből nem lehet a nép ellensége?

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 19:56:52

@fáskerti elvtárs: nem. A sötét prolik úgy gondolkoznak hogyha az ő jogaik le vannak szarva akkor az lmbtq és a cigányok jogai is le vannak szarva. Fordítva ülsz a lovon te gyökér

fáskerti elvtárs 2020.01.29. 20:05:16

@a nagy hohohorgász:

Hogy a rossebbe jön ide az lmbtq? Ki beszélt róla? Képtelen vagy az olvasásra, gondolkodásra, érdemi vitára? Miért nem arra reagálsz, amit mondtam? Elhiszem, hogy téged rohadtul érdekel az lmbtq, de erről valaki mással kell beszélgetned. Majd ha lesz egy gondolatcsírád arról, hogy a fidesz a saját törvénye ellen uszít, akkor szólj!

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 20:08:00

@fáskerti elvtárs: még egyszer mondom ha az én jogaim le vannak szarva akkor a tiéd is.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 20:10:37

@a nagy hohohorgász: belőlem dolgozó állampolgárbol mindenki ellenséget csinált szóval kurvara nincs félelem sem és bűntudat sem bennem te kis buzi

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 20:31:33

@Muhammad Balfas: a Néppárt nem mozdult sehova, 10 éve se volt náci. mondjuk akkor még a Fidesz se volt.

fáskerti elvtárs 2020.01.29. 20:34:20

@a nagy hohohorgász:

Buzizd azt, aki megtanított buzizni, de nem tanított meg olvasni és gondolkodni.

Ha meg úgy érzed, hogy leszarják a jogaidat, ne nálam reklamálj, hanem az istenednél.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 20:34:34

@Hungryhorse: Orbán nem lép ki a néppártból, Orbán lóg. ez szopás neki. nem kicsit, nagyon.

Hungryhorse 2020.01.29. 20:40:53

@math0: orbánról ne jósolgass, mert a beszart bukott jóslataitokkal tele a padlás 1989 óta.
Ez pedig nem neki szopás, hanem a beteg fajtádnak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 20:51:18

@Kampfer: mondjál már egy fontos "értéket", amit Orbán nem szart maga telibe, te kis náci selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 20:52:07

@Hungryhorse: az, hogy Orán lóg, nem egy jóslat, így van már egy ideje, te kis selejt!

Hungryhorse 2020.01.29. 20:53:13

@math0: a vágyaidat ne keverd össze a valósággal mesüge. Sok gondotok származik ebből évszázadok óta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 20:53:48

@Kampfer: "Salvini köszöni szépen, számolja a hónapokat, mikor fogja magát szarrányerni Olaszországban."

most bukott akkorát, mint az ólajtó, te tudatlan, sötét, náci selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 20:56:14

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán lóg. ez tény. a néppárt az EP legnagyobb pártcsaládja. a FIdesz nélkül is. ez tény. elmebeteg vagy. ez is tény. te magad vallottad be.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 20:58:16

@a nagy hohohorgász: eélvszerűeknek nem mindegy. meg hát Orbán nem szavazhat, lóg.

a nagy hohohorgász 2020.01.29. 21:03:17

@math0: Te tényleg beteg vagy. Nem hittem el Magna cum laudenak és a torpot harapo hörcsögnek ,de igazuk van.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:05:06

@Muhammad Balfas: sőt, valamikor a csimpánz után 1 millió évvel még Orbán is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:27:08

@a nagy hohohorgász: a párhuzamod azért hülyeség, mert:

1) Orbán nem az EU kormányát kritizálja, hanem az EU-t általában. meg a nyugatot. a kettő nem ugyanaz.
2) az EU nem ad minden országnak pénzt. tehát nincs olyan elv, hogy országoknak márpedig jár pénz. ha Magyarország és Németország nem kapna egy cent támogatást sem,

AZ DEMOKRATIKUS EGYENLŐSÉG LENNE. az EU támogatás nem egy demokratikus alapjog, hanem egy kiváltság, ajándék. és Orbán pszichopata faszfejként az ajándékozót pocskondiázza.

beszoptad, kis faszfejkém.

Kampfer 2020.01.29. 21:44:58

@inteligens elenzéki: Na igen. Legyen igazad és alakuljon is így! Aztán majd '22-ben ismét lehet csodálkozni az aszfaltpuszin! ;-)

@math0: "mondjál már egy fontos "értéket", amit Orbán nem szart maga telibe, te kis náci selejt!"

Nos, mindenekelőtt a tetves qrvaanyádat, ratyimatyi! Ez alap...

Az egyik legnagyobb értéke, hogy egy magadfajta ostoba, agybeteg retardált vérfertőzött kis faszrángató libsi tetű évek óta itt fröcsög rá a neten az 'x'-edik néven, amit még nem tiltottak le... :-) És ennek ellenére ő mégis miniszterelnök, te pedig csak egy szarevő selejtes idióta vagy. Ez érték.
Ami pedig a nácikat illeti, a legutolsó kis náci bakancsa is többet ér nálad és a fajtádnál, te pondró kis 'g(r)eci'! Ez is alap.

"most bukott akkorát, mint az ólajtó, te tudatlan, sötét, náci selejt!"

Nyilván. Persze... De ugye azt bevállalod, hogy amikor a Salvini leteszi a miniszterelnöki esküt, akkor a 'nácik' apád-anyád hulláján vágják el a nyakad és hugyoznak majd a torkodba, te beteg libsi féreg! ;) Hmmm...???

Na, húzzon vissza anyád a sötétbe, te kis abortuszmenekült patkány!

-IGNORE-

@a nagy hohohorgász: Persze, hogy beteg. Nem is kicsit! A kis brendelmatyi hosszú évek óta osztja itt az észt, pedig ő sincs túl bőven ellátva. Pár napja kitették ide a linkjét is, ahogy valami tévés vetélkedőn elbukott a 100Ft-os kérdésen és repült... Arca, neve, blogja látszik, szerintem idő kérdése, hogy valaki megtalálja... Full ostoba a lény.
Üdv: Kamp.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:47:50

@Kampfer: "Érdekközösség és értékközösség esetén együtt kell működni vele. "

Salvini a kvóterendszerben érdekelt. náci nácinak szemét simán kivájja. ezért nem lett semmi belőle. antiszociális barom mind, nem tudnak összefogni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:49:05

@a nagy hohohorgász: btw Cseh csak annyit mondott, hogy Magyarország ne kapjon reklámra pénzt, ha ég azt se arra költi, hanem ellopja.

hazudós, köcsög kis náci vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:50:22

@nemecsekerno_007: így van, a gyíkemberek akarják kicsinálni Orbánt.:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:51:45

@nemecsekerno_007: arról mélyen hallgatsz, hogy Oroszország itt van közel, nyomul, terjeszkedik, és a varsói szerződés országait szeretné visszaszerezni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:56:36

@a nagy hohohorgász: "egy EU-s demokrata szervezet eldönti hogy kinek adja. Aham ismerjük ezt a demokráciát is."

tehát neked a demokrácia nevében az a bajod, hogy egy demokratikus szervezetnek adja, a bevallottan illiberális "demokrácia" helyett.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:58:03

@a nagy hohohorgász: "Magyarország demokratikusan megválasztott kormánya ellen puccsolni Mo. érdeke"

Orbán úgy van "demokratikusan" megválasztva, mint Hitler. Hitlert megpuccsolni Németország érdeke volt. sajnos nem sikerült. tudjuk az eredményét.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 22:00:32

@Pipas: Bajnai idejében nem lett egy pár év alatt a falusi gázszerelőből leggazdagabb ember. ennyit még soha egyetlen kormány nem lopott Magyarország történetében. megközelítőleg sem.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 22:06:01

@Hungryhorse: az, hogy Orán lóg, nem egy jóslat, így van már egy ideje, te kis selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 22:09:04

@Kampfer: erre nem tudtál válaszolni: mondjál már egy fontos "értéket", amit Orbán nem szart maga telibe, te kis náci selejt! azért nem tudsz, mert Orbán minden állításával mondott már ellenkezőt is, minden téren pofán szarta magát. pont ez a populista fasz definíciója.

erre se tudtál mit mondani. Salvini most bukott akkorát, mint az ólajtó, te tudatlan, sötét, náci selejt! az, hogy bukott, tény. az, hogy mit álmodtál, nem érv.

elmebeteg, pszichopata náci Fidióta selejt vagy. ti vagytok a magyar nép legalja, a selejt

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 22:10:31

@Hungryhorse: az, hogy Orbán lóg, nem egy jóslat, így van már egy ideje, te kis selejt!

Világít a torony 2020.01.29. 22:23:45

Az elhülyített, Fideszre szavazó fél-ázsiaiak tömege nem veszi észre, hogy a késő kádári rendszer aktualizált restaurációja zajlik. Csúnya lesz majd az ébredés gyíkok.

Hungryhorse 2020.01.29. 22:27:34

@math0: a vágyaidat ne keverd össze a valósággal mesüge.
Sok gondotok származik ebből évszázadok óta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 00:39:17

@Hungryhorse: az, hogy Orán lóg, nem egy jóslat, így van már egy ideje, te kis selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 00:51:52

@Hungryhorse: de most komolyan, idejön a FIdióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette. Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.30. 01:43:22

@math0: "Bajnai idejében nem lett egy pár év alatt a falusi gázszerelőből leggazdagabb ember. "

Persze, mert Bajnai, meg a fajtája azt játszotta, hogy nem fizeti ki a vállalkozókat, inkább csődbűntettet követ el! Bárkiből lehet gazdag ember ugyebár, cukorhegyi is csak egy hülye kis egyetemista gyerek volt nulla üzleti tapasztalattal és nulla teljesítménnyel.

ogli dzsí 2020.01.30. 02:54:29

A neppart vagy fasizalodik, vagy ugyanolyan lesz mint a liberalis partok. Orban a neppart legsikeresebb miniszterelnoke, nem merik bantani.

Amugy is be van szarva az EU, hogy ki lesz a legkozelebbi kilepo. A 68as komcsi bagazst ki kell rakni az EU osszes intezmenyebol, vagy megy az egesz a lecsoba. Plusz most az amerikaiaknak is a gyenge Europa az erdekuk, szoval ok is bomlasztanak ezerrel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:17:45

@Grimbusz Makszimusz: "Bajnai, meg a fajtája azt játszotta, hogy nem fizeti ki a vállalkozókat"

amivel azt már elismerted, hoyg Bajnaiék NEM LOPTAK, ELLENTÉBEN ORBÁNNAL, aki kifizeti Mészárost, hiszen magának lop vele.

"cukorhegyi is csak egy hülye kis egyetemista gyerek volt nulla üzleti tapasztalattal és nulla teljesítménnyel. "

1) Zuckerberg a Harvardon végzett. Mészáros egy paraszt. háromig nem tud elszámolni. ég és föld!
2) Zuckerberg teljesítménye a világ legnagyobb szociális hálója. Mészáros teljesítménye semmi.

azért vagy Fidióta, mert egy totál sötét, elmebeteg fasz vagy. akárcsak a többi.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:18:57

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán lóg. ez tény. a néppárt az EP legnagyobb pártcsaládja. a FIdesz nélkül is. ez tény. elmebeteg vagy. ez is tény. te magad vallottad be.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:19:44

@ogli dzsí: arról mélyen hallgatsz, hogy Oroszország itt van közel, nyomul, terjeszkedik, és a varsói szerződés országait szeretné visszaszerezni, kis náci köcsög!

Hungryhorse 2020.01.30. 07:23:33

@math0: összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal brendel.
De miért hazudozol ilyen primitiven te fattyú?
Azt reméled, hogy az az elképesztő aljasság és becstelenség, beteges hazudozás és állati gyűlölet, amivel buktok 2006 óta zsinórban, az majd bejön 13 év után?
Nem jött be Győrben sem mesüge!

A beteg vágyaidat ismét összekevered a valósággal, matyi!
Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyitania.

Rólam meg kattanj le te szerencsétlen elmegyenge!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:26:26

@Hungryhorse: de most komolyan, idejön a FIdióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

ogli dzsí 2020.01.30. 07:27:11

@math0: szuksegunk lesz az oroszok vedelmere, mert nekunk sincs hadseregunk, meg brusszelnek se

nincs ezzel gond az oroszok normalisabb ertekeket vallanak, mint a nyugatiak, Soros majd sipakolni fog, ha addig nem pusztul meg

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:36:53

@ogli dzsí: ok, akkor a te jó édes kurta anyádat majd az orosz katonák erőszakolják meg, és örülni fogsz neki!

hallgasd meg, hogy miket mondott az Oroszokról a csuti geci 2010 előtt:

youtu.be/Pid0LrxC0pE

pofán szarjátok magatokat reggel, délben és este. és utána még kenegetitek is.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:37:43

az idióta blogger azt hiszi, hogy ha 1 szót tiltólistára tesz, akkor azzal elér valamit, annak van értelme. szánalmasan idióta kapálódzás.

ogli dzsí 2020.01.30. 07:42:35

@math0: Ami regen volt, regen volt. A kommunista szovjetekkel a kommunista magyarok voltak joban

Mi nemzeti kapitalista magyarok, a nemzeti kapitalista oroszokat kedveljuk, az olyanokat mint uncle Putyin

Soros nem itt lakik, ugasson otthon - es mindenki aki az o notajat fujja

Hungryhorse 2020.01.30. 07:44:38

@math0: összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal brendel.
De miért hazudozol ilyen primitiven te fattyú?
Azt reméled, hogy az az elképesztő aljasság és becstelenség, beteges hazudozás és állati gyűlölet, amivel buktok 2006 óta zsinórban, az majd bejön 13 év után?
Nem jött be Győrben sem mesüge!

A beteg vágyaidat ismét összekevered a valósággal, matyi!
Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyitania.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:49:15

@ogli dzsí: mondhatjuk úgy is, hogy elvtelen populista faszok vagytok. de a jó édes kurta anyátokkal játsszátok ezt el!

ogli dzsí 2020.01.30. 07:52:17

@math0: szeretjuk a popularis dolgokat, es a kommunizmus reg nem popularis

lemaradtatok, marad a keregetes az Uri Szalon mogotti sikatorban csikorgo fogakkal

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:54:45

@Hungryhorse:
Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 07:55:46

@ogli dzsí: mondhatjuk úgy is, hogy elvtelen populista faszok vagytok. de a jó édes kurta anyátokkal játsszátok ezt el!

Hungryhorse 2020.01.30. 08:02:23

@math0: akasztanál megint elmebeteg brendel, mint az ávós apád tette?

De nehogy te légy a kötél rosszabbik végén mesüge!

chrisred 2020.01.30. 08:03:45

@ogli dzsí: A KGB volt az orosz nemzeti kapitalizmus bölcsője. Ezek után el lehet képzelni, hogy a magyar nemzeti kapitalizmusé mi lehetett. Nem véletlenül áll ki az MSZP és a Fidesz kart karba öltve az ügynökakták titkosításának feloldása ellen.

ogli dzsí 2020.01.30. 08:05:08

@math0: Orban nagyur paktumat minden nagyhatalommal megkototte, meg Izraellel is. Egyedul maradtatok, kisakkozott titeket a nagyvezir.

Európai téridő 2020.01.30. 08:11:06

Az elvek módszertani eszközök, ezért óriási hiba azokat eszmeként kezelni.

ogli dzsí 2020.01.30. 08:15:16

@chrisred: es ezzel mit szerettel volna mondani?

Valo igaz, a ruszki kem Putyin sokkal tobbet adott a kisoroszoknak (az en ertelmezesemben Oroszorszagnak), mint a nyugat-kompatibilis elodei, akikre soha egy rossz szava nem volt a nyugati sajtonak.

Zemberek a zsebuket nezik, s ha ures lesz a zsebuk, morcosak lesznek. Igy van ezzel a New York Times es Soros is, de ki nem szarja le ivesen.

chrisred 2020.01.30. 08:24:52

@ogli dzsí: Putyinnál többet talán csak Sztálin elvtárs adott az oroszoknak.

ogli dzsí 2020.01.30. 08:29:25

@chrisred: Sztalin is nagyon sokat adott a Oroszorszagnak, a kokorszaki orszag megnyerte az urversenyt, uncle Joszifnak koszonhetoen.

Az orosz kispolgar akkor semmit nem szamitott, ma mar maskepp van.

chrisred 2020.01.30. 08:37:26

@ogli dzsí: Igaz, akkoriban a gulágra vitték, most csak éhezik.

ogli dzsí 2020.01.30. 08:44:42

@chrisred: Ehezik a fenet, kb. atlagosan a mi szintunkon vannak, csak nagyobbak a tarsadalmi kulonbsegek.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita

chrisred 2020.01.30. 08:56:05

@ogli dzsí: Finoman szólva.

www.erdekesvilag.hu/megdobbento-adatok-az-ehinseg-vilagterkepe/

A világon séhol sem éheznek az emberek, csak nagyobbak az ételeloszlási különbségek.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.30. 09:05:45

@math0: "Bajnai, meg a fajtája azt játszotta, hogy nem fizeti ki a vállalkozókat"
amivel azt már elismerted, hoyg Bajnaiék NEM LOPTAK, ELLENTÉBEN ORBÁNNAL, aki kifizeti Mészárost, hiszen magának lop vele."

Ez sokat elmondhatott volna rólad, ha nem tudnám amúgy is, hogy milyen erkölcsi és mentális színvonalon álló ócska libsi vagy! Ha úgy is van, hogy Orbán kifizeti Mészárost, az meg az elvégzett munkájuk után az alvállalkozóit és a dolgozóit, amiből azok el tudják tartani a családjukat, az neked lopás, viszont amikor Bajnaiék úgy vették át a libákat, hogy már tudták, hogy nem fogják kifizetni és ezzel rengeteg embernek a többhavi munkáját sikkasztották el, leszarva, hogy miből fognak megélni, abban semmi kivetnivalót nem találsz!

ogli dzsí 2020.01.30. 09:13:27

@chrisred: a nyugat-kompatibilis pc jogallam Ukrajnaban, ahol a GDP az orosznak a harmada, na ott van cifra szegenyseg, de ehezes meg ott sincs

Persze azzal a kormannyal nincs baj, Putyin a gonosz, mert elkenyezteti a nepet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:14:49

@Hungryhorse:

Akasztanál megint, te elmebeteg, mint az ávós apád tette?

De nehogy te légy a kötél rosszabbik végén mesüge!

Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:16:14

@ogli dzsí: Orbännak az a paktuma, hogy l´óg? És szerintetek ez a negatív győzelem is győzelem?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:17:01

@Európai téridő: "Az elvek módszertani eszközök, ezért óriási hiba azokat eszmeként kezelni."

Ezt nevezik populizmusnak. Értelmes ember ilyenre nem szavaz.

chrisred 2020.01.30. 09:18:18

@ogli dzsí: Ukrajna is ott van a listában.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.30. 09:18:21

@math0: "1) Zuckerberg a Harvardon végzett. Mészáros egy paraszt. háromig nem tud elszámolni. ég és föld!
2) Zuckerberg teljesítménye a világ legnagyobb szociális hálója. Mészáros teljesítménye semmi."

Gondoltam hogy ezt írod majd! Zuckerbergé a legtipikusabb zsidó karriertörténet, a róla szóló filmből is kiderül! Értéket semmit nem adott hozzá, csak ő tudott a legjobban kavarni, az ötletet lopta, a programot sem ő csinálta, viszont legázolt mindenkit, a történet tele van perekkel és kisemmizett emberekkel, napjainkban szintén zsinórban derülnek ki a fészbukkal kapcsolatos súlyos disznóságok, manipulációk sorozatai!
Mészárost meg ne parasztozd le, tény, hogy felvitte az isten a dolgát, de bazmeg ő az elején hajnalban kelt és kemény munkát végzett, ha hasonlók nem lennénekl akkor meztelenül járna az összes ateista agyonművelt, de semmihez nem értő nagypofájú bölcsészbibsi, veled az élen! Érted, te tetves rémisztő alakzat?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:19:53

@ogli dzsí: "Putyin sokkal tobbet adott a kisoroszoknak"

ja, 4 éves külön válságot.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:21:47

@ogli dzsí: "Sztalin is nagyon sokat adott a Oroszorszagnak"

gulág, ukrán éhezés, 10 millió halott a II VH-ban, Sztálin lefejezte a hadsereget, majd rettegve Szibériába menekült.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:23:13

@ogli dzsí: mi az a negatív "növekedés" ott 2015-16 táján, ezt a zseniális Putyinnak köszönhetik?

tradingeconomics.com/russia/gdp-growth-annual

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:25:43

@ogli dzsí: mi az a negatív "növekedés" ott 2015-16 táján, ezt a zseniális Putyinnak köszönhetik?

tradingeconomics.com/russia/gdp-growth-annual

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:28:36

@Grimbusz Makszimusz: "Orbán kifizeti Mészárost, az meg az elvégzett munkájuk után"

jó vicc volt.:)

"Bajnaiék úgy vették át a libákat"

1) ez ugye eleve nem a kormány tevékenysége volt.
2) HAZUDSZ

ogli dzsí 2020.01.30. 09:29:01

@math0: A nyugat Oroszorszagra tamadt, de ismet alabecsulte az orosz kisember huseget hazaja es vezere irant.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 09:32:43

@ogli dzsí: Oroszország GDP növekedése kb 0. Ukrajnáé 5%. Oroszország GDP nüvekedése 1941-ben elég szar volt. Ukrajnát Oroszország megszállta 70 évig, és legutóbb is Donbaszt. ehhez képest az 5%-os növekedés csoda. az agresszív Outin meg ö%-ot adott az oroszoknak, meg válságot.

ogli dzsí 2020.01.30. 09:37:55

@math0: Az ukran GDP az orosznak a harmada, szoval a seggukbe dughatjak az 5%-ukat, el is menekultek Oroszorszagba meg nyugatra

De Soros stoppolt ott a haveroknak par energiaceget szarer hugyer, mint nalunk a 80as evek vegen, igy a New York Times legalabb boldog

Matyika Ápolója 2020.01.30. 09:40:12

Szeretnék elnézést kérni Mátyás mai viselkedéséért, úgy látszik korai volt abbahagynia a nyugtatók szedését, és visszatértek a szorongásos lázálmai, ettől viselkedik ilyen agresszíven! Kérlek ne ingereljétek, ilyenkor csak jobban visszaesik!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.30. 09:55:54

@math0:

Ezt álmdták gazdáid? Drogozzanak kevesebbet.

Oroszország egyedül a szellemben terjeszkedik, növeli a keresztény eszmét a nyugati ateo-liberális rend kárára.

chrisred 2020.01.30. 09:57:18

@ogli dzsí: Azt szerényen kifelejted, hogy 2014-ig Janukovics bábállamfősége alatt Ukrajna az oroszok kézivezérlése alatt állt, vagyis az ukránok szegénységéhez a Kremlbeli elvtársaitoknak is van egy kevés közük.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.30. 10:01:23

@chrisred:

A magyar kapitalizmus alapja a késő-kádári technokrata elit, azaz a Kádár alatt a 60-as évek végétől a pénzügyi-gazdasági terület vezető emberei, inkább nem is a vezetők, hanem a középső szintű káderek.

Személyes érintettségem miatt kiválóan ismerem ezt a réteget.

Aztán ez a réteg látványoan csődött is mondott 90 után. Alig páran maradtak talpon, a nagy többség a legálisan lopott vagyont egyszerűen elköltötte személyes luxusfogyasztásra.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.30. 10:02:58

@Matyika Ápolója:" Szeretnék elnézést kérni Mátyás mai viselkedéséért, úgy látszik korai volt abbahagynia a nyugtatók szedését, "

Mi a fasznak kellett kiengedni a ketrecből, azt mondd meg!

ogli dzsí 2020.01.30. 10:10:12

@chrisred: Hat nem voltak szegenyebbek az ukranok Janukovics alatt, mint most

www.macrotrends.net/countries/UKR/ukraine/gdp-per-capita

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.30. 10:12:39

@chrisred:

Az orosz helyzet a magyarhoz részben hasonló volt a rendszerváltozást illetően, azaz a volt közép nomeklatúra ellopott mindent nagyjából, csak a magyarnál is durvább módon, s persze az arányok is mésok: Mo-on az átlagos lopás pár millió dollárnyi volt, míg az oroszoknál pár tíz és száz milliónyi. S míg Mo-on "csak" a felére esett az életszínvonal, az állam meg azért működött továbbra is, az oroszoknál az ötödére esett vissz a aszint, s egy rakás területen megszűnt az állam, nem fizettek bérekt, nyugdíjakat, még a katonaság se kapott élelmiszert, egyes vidékekenk nem maradtak rendőrök, stb.

Viszont az orosz gazdasági-pénzügyi elit nem volt képes legyőzni a fegyveres-titkosszolgálati elitet (nem is akarta igazán, mert kellett a háttér a nyugtai maffiák ellenében az orosz maffiának), s végül ez utóbbi legyőzte az előbbit. Nagyjából 2008-ra az orosz gazdasági-pénzügyi elit kapitulált a fegyveres-titkosszolgálati elit előtt, szabad elvonulásért cserébe. Páran nem tették le a fegyvert (Berezovszkij, Hodorkovskzij, stb.), őket az új orosz állam likvidálta, minden vagyonukat elvéve.

S mivel az új elit a visszaszerzett vagyon nagy részét az országra költötte, az orosz átlagember támogatja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.30. 10:14:53

@chrisred:

15 éve nincs éhezés Oroszországban. Igen, van szegénység, jelenleg a magyar szint 80 %-án vannak, de a szegénység is sokat csökkent, a liberális kormányzás csúcsán, 1995-ban az oroszok 70 %-a volt mélyszegény, ma ez 20 %.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.30. 10:16:50

@math0:

Az orosz ember a 90-es évekhez viszonyít, amikor Oroszország nyugati liberális gyarmat volt.

chrisred 2020.01.30. 10:38:11

@ogli dzsí: Szóval Janukovics elnöksége nem volt rosszabb, mint egy polgárháború és az ország egy részének idegen katonai megszállása? Jól hangzik.

nemecsekerno_007 2020.01.30. 10:50:28

@math0: Magyarországnak nincsenek barátai v. ellensége. Magyarországnak érdekei vannak. Chuchill után szabadon.
Én is szeretnék Világbékét, de téged nézve erre szinte nulla az esély.

chrisred 2020.01.30. 11:15:11

@nemecsekerno_007: Ez a nagyhatalmak szintjén működik. Azok az országok, amelyek a erőszakos érdekérvényesítéshez nem rendelkeznek elég hatalommal, az érdekeiket konszenzusos diplomáciával tudják csak érvényre juttatni.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.30. 11:19:49

@nemecsekerno_007: "Én is szeretnék Világbékét, de téged nézve erre szinte nulla az esély."

Hát amíg ilyen buzik léteznek, addig nincs esély! Egy ateista nem hisz istenben és ennyi, de aki ezt úgy éli meg, hogy ateistának hirdeti magát és ezzel az ürüggyel vallásosokat basztat, ráadásul teljesen aljas módszerekkel, az egy szimpla szemét!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 11:23:15

@Grimbusz Makszimusz: komolyan, bazdmeg, te megmutatod, milyen az elmebeteg, idióta, paranoiás fasz Fidióta.

1) Egy filmből akarsz tájékozódni olyan részletkérdésben, mint, hogy egy cégen belül ki mennyire járult hozzá mihez. Az ilyen dolgokról mindenkinek megvan a maga története, hogy hogy toltak ki vele. és biztos nem egy film dokumentálja az igazságot.
2) Egy biztos, a facebook ötlete Zuckerbergé volt, és ő indította el.
3) A legrosszabb esetben is messze többet hozott létre, messze komplikáltabb dolgot hozott létre, mint Mészáros, aki, mint mondtam, háromig nem tud elszámolni. Egy sor kódot nem bír írni. Kb, mintha egy csimpánz képességeit hasonlítanád Zuckerberg képességeihez.

És ezzel nem mondom, hogy Zuckerberg mindenkinél nagyobb zseni, vagy, hogy igazságos, hogy milliárdjai vannak, de Zuckerberg azokat a milliárdokat nem az adófizetőktől lopta, mint Mészáros. Fel sem merül, ugyanis nem pályázatokon szerezte a pénzt.

Mészáros lehet, hogy "ő az elején hajnalban kelt és kemény munkát végzett," de nem ekkor lett gazdag, és nem ebből lett gazdag később se. Azt, hogy dobjuk már meg Mészárost pár milliárddal, mert 20 éve még gürizett, mint mások, az nagyon nagy idiótaság.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 11:25:06

@Grimbusz Makszimusz: A zsidózást először is dugd fel magadnak, büdös náci!

komolyan, bazdmeg, te megmutatod, milyen az elmebeteg, idióta, paranoiás fasz Fidióta.

1) Egy filmből akarsz tájékozódni olyan részletkérdésben, mint, hogy egy cégen belül ki mennyire járult hozzá mihez. Az ilyen dolgokról mindenkinek megvan a maga története, hogy hogy toltak ki vele. és biztos nem egy film dokumentálja az igazságot.
2) Egy biztos, a facebook ötlete Zuckerbergé volt, és ő indította el.
3) A legrosszabb esetben is messze többet hozott létre, messze komplikáltabb dolgot hozott létre, mint Mészáros, aki, mint mondtam, háromig nem tud elszámolni. Egy sor kódot nem bír írni. Kb, mintha egy csimpánz képességeit hasonlítanád Zuckerberg képességeihez.

És ezzel nem mondom, hogy Zuckerberg mindenkinél nagyobb zseni, vagy, hogy igazságos, hogy milliárdjai vannak, de Zuckerberg azokat a milliárdokat nem az adófizetőktől lopta, mint Mészáros. Fel sem merül, ugyanis nem pályázatokon szerezte a pénzt.

Mészáros lehet, hogy "ő az elején hajnalban kelt és kemény munkát végzett," de nem ekkor lett gazdag, és nem ebből lett gazdag később se. Azt, hogy dobjuk már meg Mészárost pár milliárddal, mert 20 éve még gürizett, mint mások, az nagyon nagy idiótaság.
VÁLASZ ERRE

nemecsekerno_007 2020.01.30. 11:26:28

@chrisred: Én nem a módszerekről beszéltem okoska, hanem érdekekről. Azt csak a szervilis "ballibák" hiszik, hogy kis országnak ne lennének érdekei... Te másról beszélsz... Épp ez a gond a szervilizmussal....

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 11:27:26

@ogli dzsí: "Az ukran GDP az orosznak a harmada"

elregéltem, hogy miért. nem fogtad fel, mert elmebeteg vagy. az oroszok korábban is gecik voltak. ettől nem igazad lesz, ez is ellened érv, te kis köcsög!

sokat dörgölődzünk az oroszokhoz, mi is így járunk.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 11:28:16

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán lóg. ez tény. a néppárt az EP legnagyobb pártcsaládja. a FIdesz nélkül is. ez tény. elmebeteg vagy. ez is tény. te magad vallottad be.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 11:28:48

@MAXVAL bircaman közíró: arról mélyen hallgatsz, hogy Oroszország itt van közel, nyomul, terjeszkedik, és a varsói szerződés országait szeretné visszaszerezni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 11:31:39

@ogli dzsí: azt le tudod olvasni, kis kretén, hogy a GDP a világválságban csökkent, utána meg amikor Putin letámadta Ukrajnát?! ennyit nem fogsz fel, Fidióta?!

chrisred 2020.01.30. 11:37:26

@nemecsekerno_007: Hogy te miről beszélsz vagy nem beszélsz, az egy dolog. De ha igazolásul egy idézetet hozol fel (ráadásul tévesen), akkor bele kelk törődnöd, hogy az idézett gondolattal azonosítják a véleményedet.

ogli dzsí 2020.01.30. 11:40:45

@math0: Meg mindig nem erte el az eletszinvonal a Janukovics-eraet. Putyin nem tamadta le Ukrajnat, hanem vedekezo haborut folytat az amerikai nyomulassal szemben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 11:40:46

@MAXVAL bircaman közíró: 2000-2008 között stabil növekedés volt:

tradingeconomics.com/russia/gdp-growth-annual

ehhez képest most Putintól recessziót kaptak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 11:43:30

@ogli dzsí: "Putyin nem tamadta le Ukrajnat, hanem vedekezo haborut folytat az amerikai nyomulassal szemben."

ja, mint a Katyini mészárlás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.30. 11:45:49

@math0:

Putyin 1999 óta van, azaz éppen alatta volt drasztikus emelkedés.

Hungryhorse 2020.01.30. 12:36:15

@math0: akasztanál megint elmebeteg brendel, mint az ávós apád tette?

De nehogy te légy a kötél rosszabbik végén mesüge!

chrisred 2020.01.30. 12:38:00

@MAXVAL bircaman közíró: A katonabirodalmak nem azért terjeszkednek, mert kevés a területük, hanem azért, hogy az erejüket bizonyítsák.

nemecsekerno_007 2020.01.30. 12:45:44

@chrisred: Érdek vs. barátság. Én erről beszéltem. Attól, hogy kis ország vagyunk nem kell minden tetves kutyához hozzádörgölőzni mert állítólag a barátunk. Ennyi.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.30. 12:54:33

@chrisred:

Manapság ez már nem szempont. Nem a terület a cél.

S Oroszország nem is katonai birodalom.

chrisred 2020.01.30. 12:59:10

@nemecsekerno_007: Kétlem, hogy valóban ezt gondolnád, de ezzel a gondolattal egyetértek, és valójában az eredeti idézett gondolat is erről szólt Lord Palmerstontól:

"We have no eternal allies and we have no perpetual enemies. Our interests are eternal and perpetual, and those interests it is our duty to follow. . ."

Amit ugyanebben a beszédben ki is fejtett:

"I hold that the real policy of England is to be the champion of justice and right: pursuing that course with moderation and prudence, not becoming the Quixote of the world, but giving her moral sanction and support wherever she thinks justice is, and whenever she thinks that wrong has been done."

Vagyis az általad támogatott gondolat valójában egy XIX. századi liberális demokráciaexport kifejezése volt. :)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 13:19:33

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán lóg. ez tény. a néppárt az EP legnagyobb pártcsaládja. a FIdesz nélkül is. ez tény. elmebeteg vagy. ez is tény. te magad vallottad be.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 13:21:03

@MAXVAL bircaman közíró: Krim, Don-kanyar. Szíria, hazudsz, elmebeteg, náci, Fidióta, selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 13:26:41

@MAXVAL bircaman közíró: naja, de ez olyan, mint az Orbán story:

1) a GDP növekedést nem akkor alapozza meg egy ország, amikor történik, hanem előtte
2) Putyin ugyanúgy nem volt diktátor, ahogy Orbán sem volt az első ciklusában kifejezetten diktátor. Putyinnnál is 2003-5-ben kezdődött el a durvulás

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 13:27:19

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 13:28:52

@MAXVAL bircaman közíró: "Oroszország nem is katonai birodalom."

megint mekkora poént mondott az elmebeteg kis selejt! kár, hogy nem vicces.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.30. 13:33:54

@math0:

"Krim, Don-kanyar. Szíria"

Melyik ezek közül a terjeszkedés? Esetelg a Krím. De az is csak a nemzeti önrendelkezés esete.

Hungryhorse 2020.01.30. 14:11:16

@math0: akasztanál megint elmebeteg brendel, mint az ávós apád tette?

De nehogy te légy a kötél rosszabbik végén mesüge!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 14:27:09

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 14:27:58

@MAXVAL bircaman közíró: persze, persze, kis náci köcsög, a te fajtád magyarázta meg, hogy az Anschluss se terjeszkedés.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 14:28:47

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán lóg. ez tény. a néppárt az EP legnagyobb pártcsaládja. a FIdesz nélkül is. ez tény. elmebeteg vagy. ez is tény. te magad vallottad be.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 14:39:27

@MAXVAL bircaman közíró: az Anschlusst is. és aztán ott van még a Don-kanyar, meg Szíriában a katonai terjezkedés.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 14:42:49

@MAXVAL bircaman közíró: semmi jelentősége semminek, a napot is letagadod az égről, neked semmibe nem kerül, mert te már elmebeteg vagy. Orbán lóg. ez tény. a néppárt az EP legnagyobb pártcsaládja. a Fidesz nélkül is. ez tény. elmebeteg vagy. ez is tény. te magad vallottad be.

Hungryhorse 2020.01.30. 14:54:28

@math0: elmebeteg vagy brendel!

Takarodj el az ávóslotyó kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 15:05:00

@MAXVAL bircaman közíró: Krim, Don-kanyar. Szíria, hazudsz, elmebeteg, náci, Fidióta, selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 15:05:39

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

Hungryhorse 2020.01.30. 15:07:49

@math0: elmebeteg vagy brendel!

Takarodj el az ávóslotyó kurva anyádba!

nemecsekerno_007 2020.01.30. 15:22:53

@chrisred: Majszolgasd csak tovább a fekáliát, egész ügyesen csinálod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 15:49:52

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 15:51:07

@MAXVAL bircaman közíró: a válaszod ostobaság volt, és csak a totálisan közismert dolgok letagadásából állt.

Krim, Don-kanyar. Szíria, hazudsz, elmebeteg, náci, Fidióta, selejt! ezek Putyin terjeszkedő, agresszív, katonai politikájának részei. csak egy olyan elmebeteg tagadhatja, mint amilyen te vagy, és ezt be is vallottad.

Hungryhorse 2020.01.30. 19:29:30

@math0: elmebeteg vagy brendel!

Takarodj el az ávóslotyó kurva anyádba!

Európai téridő 2020.01.30. 19:56:44

@math0: Az elvek erőltetése könnyen tévutakra vezeti azt, aki erősen ragaszkodik hozzájuk. Kipróbálta hazánk a marxizmusnak nevezett katyvaszt, úgyhogy ezt már túl jól ismerjük. Hogy te akkor fiatal takonypóc voltál? Akkor pedig mit okoskodsz itten?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 20:29:10

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 20:30:50

@Európai téridő: egy elvtelen köcsög vagy. marxizmusról nem volt szó, terelsz, mert egy elvtelen köcsög vagy.

Hungryhorse 2020.01.30. 20:50:50

@math0: elmebeteg vagy brendel!

Takarodj el az ávóslotyó kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.30. 21:25:59

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

Hungryhorse 2020.01.30. 21:41:14

@math0: elmebeteg vagy brendel!

Takarodj el az ávóslotyó kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.31. 00:13:58

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

Európai téridő 2020.01.31. 07:35:18

@math0: Takonypóc internáci balfax hülyelvtárs csicskabirkabarom popsikobak, akinek az ánusza a szája, te is köcsög vagy, amikor ezzel a szájaddal szopsz. Amúgy vannak elveim, amik az értékrendem karbantartását tényleg segítik.

Európai téridő 2020.01.31. 07:37:37

@math0: És köcsög aztán nem vagyok, normális, családos fehér heteró pasi vagyok, Te mi vagy? Hagyd már abba az undormánykodó, abnormális fröcsögéseidet

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.31. 07:51:45

@Európai téridő: elvtelen köcsög vagy. "akinek az ánusza a szája" ez például rád igaz, abban a kommentben csinálsz ánuszt a szádból, amelyikben ezt írod, ezzel a mondatoddal is, de hisztizel, kis elvtelen fasz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.31. 07:52:44

@Európai téridő: ettől még köcsög vagy. a "köcsög" szőnak több jelentése van, mint amit te ismersz a kis korlátolt fejedben.

Hungryhorse 2020.01.31. 09:20:36

@math0: elmebeteg vagy brendel!

Takarodj el az ávóslotyó kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.31. 16:35:25

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

Európai téridő 2020.01.31. 20:42:42

@math0: Agyturkász látott már, te internáci balfax hülyelvtársak hasznos idiótája?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.31. 21:00:28

@Európai téridő:

Agyturkász látott már, te náci balfax hülyelvtársak hasznos idiótája?

elvtelen köcsög vagy. "akinek az ánusza a szája" ez például rád igaz, abban a kommentben csinálsz ánuszt a szádból, amelyikben ezt írod, ezzel a mondatoddal is, de hisztizel, kis elvtelen fasz!

Hungryhorse 2020.01.31. 23:41:54

@math0: elmebeteg vagy brendel!

Takarodj el az ávóslotyó kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.31. 23:43:57

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.

Hungryhorse 2020.01.31. 23:47:54

@math0: eluntalak elmebeteg brendelmatyi.

Takarodj el az ávóslotyó kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.01. 00:07:45

@Hungryhorse: Összekeversz az ávóslotyó tetves kurva anyáddal .
De miért hazudozol ilyen primitíven te fattyú?
Azt reméled, hogy azzal az elképesztő aljassággal és becstelenséggel, beteges hazudozással és állati gyűlölettel, amit előadtok, és amibe a nácik már egyszer belebuktak, hogy a végén felakasztották őket, azzal ti nem buktok?!

media.gettyimages.com/photos/nazi-alfred-jodi-following-his-execution-nuremberg-1946-picture-id613505958?s=2048x2048

Ugyanúgy fogtok járni, tetves nácik!

Keress agykurkászt, hátha van még mit gyógyítania!

Egyébként helyesen írni sem tudsz, annyira selejt vagy.

De most komolyan, idejön a Fidióta pszichopata, és gátlás nélkül a szemünkbe hazudja, hogy az nem egy már megtörtént tény, hogy a Fideszt a Néppárt felfüggesztette.

meg hisztizik a csúnya szavak miatt, közben érvek helyett csak a szar folyik a szájából.

Ekkora selejtből állnak a Fideszes szavazók.
süti beállítások módosítása