Az eltévedt demokrata - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38747546
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-27T13:33:01+02:00
2020-07-27T13:33:01+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik?full_commentlist=1#c38747286" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38747286 );">@MAXVAL bircaman közíró</a>: Azért az index oknyomozott, produkált önálló cikkeket is az angolról lefordítjuk magyarra történeten túl is. Nagyon nem érdemes túlértékelni őket, de alul sem. Egy Indexet nem fogsz kihozni 4-500 millió alatt, és utána menet közben is lesz bérköltség. A másik oldalon persze bevétel is, mert hogy szép nagy forgalma is van neki.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38747286
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-27T12:08:30+02:00
2020-07-27T12:08:30+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik?full_commentlist=1#c38747166" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38747166 );">@midnightcoder2</a>: <br /><br />
A gond az a ballib médiákkal, hogy egyedül nulla körüli munkát tudnak elképzelni luxuxbérekkel. Mondjuk én vagyok a nagy megmondóember, köteles vagyok írni heti 1 azaz egy darab véleménycikkket, s havi bérem meg 1,5 millió Ft bruttó. Így jönnek ki olyan röhejes számok, hogy 100 ember "dolgozik" a szerkesztőségben, mintha valami milliós példányszámű világlap lenne irodákkal szerte a világban.<br /><br />
Na most, erre valóban nem elég semmi. Egy ilyen modell egyedül direkt finanszírozással oldható meg, lásd Soros gazda ad minden hónapban 100 milliót. Csakhát Soros gazda se elmebeteg, s nem szeret eredmény nélkül pénzt szórni, így a semmire ő se fizet már.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38747166
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-27T11:46:01+02:00
2020-07-27T11:46:01+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik?full_commentlist=1#c38747104" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38747104 );">@MAXVAL bircaman közíró</a>: Tény, hogy a dologhoz kell saccra alsó hangon is vagy 500 millió, ami még egy Fletó számára sem mellényzseb kategória, de szerintem pár ember balról össze tudja dobni, és végül is, a dolog lehet akár nyereséges is, illetve ha Orbánék elkúrják, akkor biztosan az. Ahogy az Index is az volt. Ugyanakkor tény, hogy van a dologban kockázat, bár média ügyekben többé-kevésbé biztosan lehet számítani Orbánék balfaszságára, lásd Origó.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38747144
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-27T11:40:29+02:00
2020-07-27T11:40:29+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik?full_commentlist=1#c38747104" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38747104 );">@MAXVAL bircaman közíró</a>: Ez tartott úgy 98-ig. Az tényleg nagy érvágás volt az országnak, akkor két ciklus alatt egy ország közvagyona tűnt el, és annak jelentős része tényleg nyugaton dekkolt. De messze nem minden, és messze nem ingyen volt. Azóta viszont már inkább a fejlesztési pénzek lenyúlása ment, ott pedig kisebb arányban került külföldi zsebbe a pénz.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38747104
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-27T11:33:19+02:00
2020-07-27T11:33:19+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik?full_commentlist=1#c38746914" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38746914 );">@midnightcoder2</a>: <br /><br />
Az igazi nagy pénz nem jobboldalon vagy baloldalon tűnt el, hanem a nyugat zsebében, ráadásul teljesen legálisan. Ezt hívják rendszerváltásnak.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38746914
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-27T10:42:46+02:00
2020-07-27T10:42:46+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik?full_commentlist=1#c38743734" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38743734 );">@MAXVAL bircaman közíró</a>: Már miért ne lenne ? A bal oldalon is tűnt el annyi közpénz a gengszterváltás óta, amiből a CNN-t is meg lehetne alapítani mellényzsebből, nem egy vacak indexet.<br />
És az index-szel a balfékek nagyon sokat veszítettek: ezt ugyanis balról is, de jobbról is, és főleg középről a pártsemlegesek közül rengetegen olvasták és olvassák. Azért, mert főleg bulvár, és csak annyi benne a politika ami a manipulációhoz elég, de nem folyik túl mint az oriogón vagy a 444-en amik gyakorlatilag csak a saját tábort érik el. Persze, ha Orbánék nem csinálnak belőle Origót, csak a manipulációt szüntetik meg, azaz többé-kevésbé politikailag semlegessé teszik az oldalt - amibe belefér az ő tevékenységüknek a kritikája is, ha nem is a jelenlegi, itt-ott picit ordenáré és manipulatív módon - akkor a balfékek pofára esnek, mert az általuk gründolt új Index nem lesz sikeres. Ha viszont nem lesz Orbánéknak ennyi eszük, akkor balról simán létre lehet hozni az új Indexet, ahogy anno a régit is simán összehozták az Internettoból.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38746874
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-27T10:22:11+02:00
2020-07-27T10:22:11+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
Igazából szerintem is kb. az a terv, hogy megcsinálják az index2-t. A NER pedig úgy tudna ennek keresztbe tenni, hogy csak keveset változtat a dolog szellemiségén - azaz marad a bulvár, de kivonja a ballib agitpropot, viszont nem tesz be helyette NER agitpropot. Ha ezt meg tudja tenni, akkor a szerkesztőség jól pofára esik.<br /><br />
Az indexes csapat ugyanis eléggé fakezű újságírókból áll, van hogy a cikkek címét sem tudják rendesen megfogalmazni. Ilyen elég fékezett habazású csapatot azért elég könnyű összehozni NER-éknek is, csak arra kell koncentrálni hogy ne minden második cikk a migrikről szóljon, illetve hogy hagyják meg a blogketrecet, csak picit értelmesebben szelektáljanak, azaz több Danube Institute és kevesebb Örülünk Vincent,Szemlélek, Hafr.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38745784
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-26T22:46:39+02:00
2020-07-26T22:46:39+02:00
seol
http://blog.hu/user/834644
A NER nem darálta be az indexet, nem kergette szét a szerkesztőséget. Megtette volna alighanem, lehet, meg is voltak a tervek, de nem kellett.<br /><br />
Igazából meg sem jelent a környéken, megoldotta az egészet a mártír- és megváltókomplexusos főszerkesztő, aki egy átalakítási ÖTLETRE, mely még a tervszintig sem jutott el, nekiállt "VESZÉLYBEN AZ INDEX!!!"-elni* és körbehaknizni a tévéket és újságokat -- sok olyan információt elárulva közben, amelyek minden cégnél titkosnak számítanának, amiért nagyjából azonnal repülnie kellett volna minden normális helyről; ne komolytalankodjuk már, hogy főszerkesztőt csak szakmai hiba miatt lehet meneszteni, ha konkurenseknek szivárogtat és titkos dolgokat árul el, akkor nem. <br /><br />
Segített neki Bodolai, aki nem igazán tudta kezelni az átalakításokkal, illetve az azok vélt vagy valós szükségességével kapcsolatos kommunikációt és Dull személyiségét, valószínűleg eszkalálta a helyzetet. Persze az is lehet, hogy tényleg nem tudott mit tenni, miután többen is belemerevedtek a szabadságharcos görcsbe -- aminek szintén megvan a maga bája egy Magyarországon fontos, de objektíve (egyre) középszerű(bb) portálnál, de legalább magyarosch dolog.<br /><br />
És főleg segített neki pár benti haverja, akik előbb terceltek a "Nincsen független index Dull nélkül, sej!" nótához, majd meggyőzték a szerkesztőséget, hogy felmondani menő, azóta is alig győznek magyarázkodni, hogy de Dull nélkül nincsen függetlenség és a többi hülyeség (én meg hvg-t olvastam eddig, mert nem tudtam, hogy nem-lehet-független-dullnélkül, de akkor megtanultam, amit kellett), persze befolyásolási kísérletekről, amelyeket eddig kizárólag a főszerk' tudott megállítani önnön testével -- érdekes módon -- egy nyikkanás se volt. <br />
Elég sokat elmond az is, hogy egy hosszú megbeszélés VÉGÉN közölték, hogy csak akkor maradnak, ha Dullt visszaveszik, amiről tudták, hogy nem fog megvalósulni. Ezek a versenyzők alighanem nem maradnak munka nélkül, azok, akiket beetettek (legyünk nyugodtan biztosak abban, hogy sokan nem értettek egyet azzal, ahogy Dull kezelte az egészet, csak nem mertek az ár ellen úszni; és abban is, hogy jópáran az ominózus megbeszélésen tudták meg, hogy ők fel lesznek mondódva, ha)... Majd kiderül.<br /><br />
"Milyen hallgatás, milyen pénz? Kaptam fel a fejem amikor előkerült, hogy Dull Szabolcs a kirúgása előtt komoly hallgatási pénzt dobott vissza."<br />
Az, amiről Dull ezt khm, állította, nagyon úgy tűnik, hogy a közös megegyezéssel járó összeg lett volna, nem hallgatási pénz, nem véletlenül nem mondott a sejtetésen kívül semmit (lásd még: hitelesség). Csak annyira rágyógyult szinte mindenki a szekértábor-logikára, hogy a triviális marhaságokat se szabad megkérdőjelezni. <br /><br />
* az valami vicc próbált lenni, hogy a hirdetőket nem befolyásolja a főoldal nagy "VESZÉLY!!!"-grafikája, ugye?
https://alexnet.blog.hu/2020/07/26/inda_vege_legyen_masik_kell_masik/full_commentlist/1#c38743734
Válasz erre: Inda vége - legyen másik
2020-07-26T14:26:21+02:00
2020-07-26T14:26:21+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
А lényeg most: tisztul a szenny az Index szerkesztőségéből. <br /><br />
S nem lesz újabb internettó sztori, mert ma nincs meg ehhez a pénzügyi háttér.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/19/ki_adja_tovabb_a_remenyt/full_commentlist/1#c38739946
Válasz erre: Ki adja tovább a reményt?
2020-07-25T16:05:22+02:00
2020-07-25T16:05:22+02:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
<a rel="nofollow" href="https://m.hvg.hu/itthon/20171103_cserdi_polgarmestere_elismerte_hogy_eliteltek_korabban_sikkasztasert">m.hvg.hu/itthon/20171103_cserdi_polgarmestere_elismerte_hogy_eliteltek_korabban_sikkasztasert</a><br /><br />
Még mielőtt mennybe menesztenétek ezt a médifelfújtat.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38705268
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-15T23:32:39+02:00
2020-07-15T23:32:39+02:00
pallee
http://blog.hu/user/379747
@Pjotr8: A felszerelésről jutott eszembe...<br /><br /><a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/magyarhonvedseg/photos/a.203981969689198/2711895232231180/?type=3&theater">www.facebook.com/magyarhonvedseg/photos/a.203981969689198/2711895232231180/?type=3&theater</a>
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38705264
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-15T23:31:55+02:00
2020-07-15T23:31:55+02:00
pallee
http://blog.hu/user/379747
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38704392" class="reply_nick_547472" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38704392 );">@Pjotr8</a>: A felszerelésről jutott eszembe...
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38704392
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-15T20:22:47+02:00
2020-07-15T20:22:47+02:00
Pjotr8
http://blog.hu/user/547472
A sok, szoba szakértő úgy mond véleményt, hogy valaki közelről sem látott repülőt vagy helikoptert ,nem hogy tudná, hogy hogyan működik illetve, hogy az üzemeltetése hogy zajlik. a kedves cikkiró is olyan dolgokat állít ami a gyakorlatban egyáltalán nincs úgy sőt pont az ellenkezője.<br />
Szolnokon és Pápán is kiképzett szakemberek vannak, akik rendszeresen elég gyakran gyakorolnak mentéseket , sőt a legtöbbjük civil életbe is a mentésbe segít szabad idejében. Igy tudják, hogy hogy megy a dolog.<br />
A helikopterek mindegyik minden szükséges felszereléssel fel van szerelve és a csörlő is működik.<br />
Ha a kedves olvasó és a cikkíró egy kicsit is utána járna a dolgoknak legalább egy szakújságban utánanézne, hogy milyen felszerelése van a használatos mi-8asnak nem írnának ilyen dolgokat.<br /><br />
Igen valami félrement a mentés alatt, de aki nem volt ott az nem tudja, hogy mi miért történt így kár is pálcát törni valaki feje felett anélkül, hogy tudná a részleteket. <br />
Ezt mindenkinek végig kéne gondolnia mielőtt itt osztani kezdeni az okoskodását mert ö jobban tudja, meg ,hogy régen mi volt. <br /><br />
Ha valaki nem tájékozott semmilyen téren akkor előbb el kéne gondolkodnia ezen, mielőtt cikket ír belőle vagy hozzászól.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38701384
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T21:33:47+02:00
2020-07-14T21:33:47+02:00
liberalnazi dickheads
http://blog.hu/user/1457882
Menj mán a picsába Te demagóg fasz.<br />
A kibaszott színházak támogatását egy az egyben a hadseregnek kellene adni, az összes debil szervezet támogatását felfüggeszteni és a honvédség számára átcsoportosítani. <br />
A magyar honvédségnek, még kb 100 db modern helikopterre lenne szüksége azonnal, támadó, szállító, kutató - mentő etc etc feladatokra. Legalább 10 db Embraer KC 390, még 2 db nagy airbus szállító gépre, sugárhajtású kiképző - iskolagépből kellene vagy 30 minimum.<br />
Miről beszélsz?????? Egy 10 milliós országban két kézen meg lehet számolni hogy hány helikopter pilótánk van jelenleg. Érted???? Az egész országban van vagy 10 hadra-fogható helikopterpilótánk. Szégyen. Balesetek történnek, a sikló ernyősökkel meg aztán kimondottan sok is, ilyen a popszakma. Se nem politikai se nem katonai kérdés a megmentésük. Vagy sikerül vagy nem, ezúttal nem sikerült, majd tanulnak belőle. Minden résztvevő, a sérültet is beleértve. Te meg kis gyökér ellenzéki faszkalap, költözz el az országból ha nem tetszik, ahogy a haverod Gyurcsány mondta, ha nem tetszik el lehet menni.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700672
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T17:43:35+02:00
2020-07-14T17:43:35+02:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38700084" class="reply_nick_372462" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38700084 );">@bontottcsirke</a>: a bontottcsirke mar nem repul. A sikloernyosoknek van biztositasa. A tobbi mondandomat ehhez a hsz hoz meg nem irom le, mert kimoderalnak.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700548
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T16:50:28+02:00
2020-07-14T16:50:28+02:00
Nylul
http://blog.hu/user/202868
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38700042" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38700042 );">@nemecsekerno_007</a>: <a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38700084" class="reply_nick_372462" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38700084 );">@bontottcsirke</a>: Magyarországon minden siklóernyősek kötelező az extrém sport biztosítás.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700500
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T16:24:17+02:00
2020-07-14T16:24:17+02:00
Vén motoros
http://blog.hu/user/437508
Írtok itt mindenféléről, bevetésirányításról, pilóta felelősségéről meg gyakorlatlansáégáról, csak egyvalamiről nem: a józan paraszti észről! Nem kell oda nagy gyakorlattal rendelkező helikopzerpilóta, csak egy józan paraszti ésszel rendelkező akármilyen civil, hogy be lehessen látni, hogy egy fát beborítő silóernyő fölé (vitorla...) nem szállunk sem kis, sem nagy helikopterrel, főleg nem alacsonyan. Mert nemcsak az a veszély volt előre látható, ami aztán meg is történt, de az is, hogy a rotor szó szerint FORGÓ szele _megtekeri_ a bármit, amibe bele tud kapni, és az erynő kötélzetét rátekeri a rajta lógó ejtőernyősre. Egy születendő babát meg tud fojtani a nyakár tekeredő köldökzsinór, egy ejtőernyődre is veszélyes lehet a forgőszél által megtekert kötélzet. <br />
Ez nem mentési baleset volt, hanem gondatlan veszélyeztetés.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700476
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T16:17:41+02:00
2020-07-14T16:17:41+02:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38700240" class="reply_nick_1388137" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38700240 );">@Eugene Horse</a>: ,,semmi baja nem lett volna.."<br /><br />
Mi a gyík vagy te? Jós?!?<br /><br />
Dr. Utólag Okos Eugén.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700388
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T15:50:03+02:00
2020-07-14T15:50:03+02:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
Ott van a háttérben az az aprócska dolog is hogy a helyszínen volt az OMSZ egyik "új" helikoptere is amit úgy reklámoztak be pár éve a vásárláskor hogy van rajtuk robotpilóta,időjárásradar....és kötéltechnikai mentőeszköz-tehát csörlő-a gépek megérkeztek,szolgálatba álltak már több mint 1 éve,csörlő meg nincs rajtuk.<br />
Soha nem is volt,nem az eladó szedte le őket hogy átverje a vevőt...<br />
Arra már nem költöttek hogy vásároljanak rájuk csörlőt,alpinista kiképzést kapjon az ápoló és lelógassák 30-50 méter kötélen épp az ilyen esetekben.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700318
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T15:37:44+02:00
2020-07-14T15:37:44+02:00
Serény Vélemény
http://blog.hu/user/1236861
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38700248" class="reply_nick_1388137" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38700248 );">@Eugene Horse</a>: Te már csak tudod! Minek ide vizsgálat, minek ide nyomozás, ha már a internetes plebsz rétegnek megvan az agyában az mindeninformáció, meg az ítélet is...
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700240
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T15:20:06+02:00
2020-07-14T15:20:06+02:00
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38700042" class="reply_nick_23719" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38700042 );">@nemecsekerno_007</a>: te farok, ennek a siklósnak az égadta világon semmi baja nem lett volna, ha a teljesen amatőr és full béna mentőakció keretében nem töri le a fát vele együtt a rotorszél. Nem a siklóernyős balesetben sérült meg, hanem a szakszerűtlen mentésben, úgyhogy remélem kurva nagy összegre pereli be a béna honvédséget.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700164
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:58:16+02:00
2020-07-14T14:58:16+02:00
pallee
http://blog.hu/user/379747
Érdekes módon ugyanezek a mentők simán felcsörlőzték a tiszacsegei kompon maradt Janit, amikor elsodorta a jeges Tisza. (Mindkét készenlétet - a pápait is - a szolnokiak adják.)<br />
Botor dolog összekeverni a kutatómentőket és a mentés irányítást. A pilótának és a személyzetnek nem sok köze volt ahhoz, ami történt. Oda rendelték őket, ott voltak. Az már más kérdés, hogy erre szükség volt-e ebben a formában.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700116
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:47:26+02:00
2020-07-14T14:47:26+02:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38700084" class="reply_nick_372462" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38700084 );">@bontottcsirke</a>: Dikk, gecó ott egy fallshirmjager a fán. Hozzad a PK-t, pörköljünk csak oda :)))))))
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700084
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:32:47+02:00
2020-07-14T14:32:47+02:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
A siklóernyősök kössenek extrém sportra biztosítást, ahol majd kivonul a svájci hegyimentő egy sikorski helikopterrel meg csörlővel, csak hagyjuk már ezt a nyivákolást a siklóernyősökről, mert a végén kimegyek egy MG-42-vel aztán én csinálok nekik Overlord-hadművelet feelinget.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700042
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:25:45+02:00
2020-07-14T14:25:45+02:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38699976" class="reply_nick_885811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38699976 );">@Nancsibacsi</a>: Örülhet, hogy a TB finanszírozza az elllátását. Szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban akkor fogják ellátni ha van extra biztosítása, mert ez a sport extra kockázat.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38700018
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:22:11+02:00
2020-07-14T14:22:11+02:00
OkoskaTo:rp
http://blog.hu/user/40297
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38699976" class="reply_nick_885811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38699976 );">@Nancsibacsi</a>: Te fizetésért vagy ilyen hülye?<br /><br />
A siklóernyős gyakorlott alpinos volt, simán le tudott volna jönni magától. Ennyit is kért a földön tartózkodóktól: kötelet, beülőt. A BMSZ (barlangi mentők) úton levő alpinistája ezt vitte volna fel neki.<br /><br />
A helikopterről lelógatott kötél 1. rövid volt, 2. nem volt csatlakozási lehetőség rajta, amivel kiemelhették volna az ernyőst, 3. nem volt a végén légimentő, aki navigált volna, vagy magára csatolta volna, 4. és legkésőbb kifelé menet gyönyörűen beleakadtak volna a siklóernyő felette levő zsinórjaiba.<br />
És alapvetően nem a fa volt korhadt, hanem rajta volt egy vitorlányi siklóernyő. Tudod, aminek épp azért nagy a felülete, hogy jól belekapjon a levegő.<br /><br />
Bármit is duruzsolt a fülébe a bevetési központ, a művelet lebonyolításáért a pilóta felelős. Ha ő úgy érzi, hogy nem tudja biztonságosan megtenni, akkor nem köteles veszélybe sodorni magát, a gépét, és a mentendő személyt.<br /><br />
A siklóernyős pedig tisztában van vele, hogy veszélyes sportot űz, amire az OEP ellátása nem is vonatkozik. De azzal nem lehet tisztában, hogy egy sérülés nélkül megúszott fára landolásból a kimentésére (?) küldött szak(?)ember fogja az intenzívre juttatni.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699988
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:16:25+02:00
2020-07-14T14:16:25+02:00
Békássy Csaba
http://blog.hu/user/828104
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38699832" class="reply_nick_828104" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38699832 );">@Békássy Csaba</a>: Pontosabban: "a politika a városlakók ügyeinek intézése"!
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699976
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:12:08+02:00
2020-07-14T14:12:08+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
Ha a MH nem ment volna érte, és mondjuk a fára felmászó civillel együtt esik le (mert eltörik kettőjük alatt a korhadt fa), akkor meg azon agonizálnátok, hogy hol volt a honvédség, miért nem szedték le.<br />
Az ürgének simán nem volt szerencséje, mert egy felkopaszodott, beteg, korhadt fára akadt fel. A helikopter pilóta nem harkály, hogy belelásson egy fába, hogy az vajon kibírja-e a rotorszelet. Van amikor a mentés nem sikerül - alapvetően passzióból siklóernyőzött, az egy veszélyes sport, így járt.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699952
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:04:46+02:00
2020-07-14T14:04:46+02:00
vet
http://blog.hu/user/1543330
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38699474" class="reply_nick_1074742" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38699474 );">@efe Padilla</a>: Ellent kell mondjak neked. A MI-8 alkalmas lett volna a feladatra, hiszen annyi mindenre is használták már. A teljesség igénye nélkül: szőlőfürt, ereszkedés, kiemelés (vízről is), épületre ereszkedés, alkalmi leszállóhelyen történő deszant, stb...Szerintem egy jól kiképzett és/vagy egy jól összeszokott csoport kellett volna hozzá. Semmi több.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699938
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T14:02:09+02:00
2020-07-14T14:02:09+02:00
ostvan2
http://blog.hu/user/86826
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38699802" class="reply_nick_1236861" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38699802 );">@Serény Vélemény</a>: Több ember megsérült. Egyik súlyosan. A sérülések elkerülhetőek lettek volna. Tehát:<br />
- részletes vizsgálatnak kell következni, kielemezve, hogy mi történt<br />
- intézkedni, hogy ne ismétlődhessen meg<br />
Ez nem politikai, hanem szakmai kérdés. Ha Bakondi, mint politikus avatkozik bele, akkor már nem szakmai ügy és csak újabb tragédia fog bekövetkezni. <br />
A Janit egy csörlővel rendelkező gép húzta fel. A kötél végén volt eszköz, amivel az embert lehetett rögzíteni. A vizsgált esetnél se csörlő, se beülő. Akkor minek ment oda?
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699894
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T13:54:39+02:00
2020-07-14T13:54:39+02:00
vet
http://blog.hu/user/1543330
Tény, hogy honvédség hosszú évek óta RENDELKEZIK(!) olyan rádióval, ami lehetőtővé teszi a közvetlen kommunikációt a civilekkel (rendőrség, katasztrófavédelem, tűzoltóság, stb...).<br /><br />
A másik tény az, hogy egy rotorszél által "lengedező" alpinkötélre "átteleportálni" is a csodával határos teljesítmény lenne, ráadásul valahogy még kapaszkodni is kellene a 10,5 - 13mm-es kötélbe, ne adj isten még mászni is rajta...<br /><br />
Én szégyenlem magam...
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699832
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T13:44:43+02:00
2020-07-14T13:44:43+02:00
Békássy Csaba
http://blog.hu/user/828104
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba?full_commentlist=1#c38699802" class="reply_nick_1236861" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38699802 );">@Serény Vélemény</a>: A görögök óta tudjuk, hogy a "politika a városlakók szolgálata" Tehát a mentésirányító is "politikus", hiszen irányítja az emberek igényeinek teljesítését, adott esetben mentésének tevékenységét.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699814
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T13:40:34+02:00
2020-07-14T13:40:34+02:00
Békássy Csaba
http://blog.hu/user/828104
Emlékezzen mindenki, hogy az 1970-es tiszai árvíznél mennyi mentést végeztek az akkori pilóták az akkori helikopterekkel. Volt csörlő, volt kötél, volt személyzet. Azóta is volt néhány tiszai árvizi akció. Ez a helikopter állandó dunántúli ügyeletben van ugyan, de úgy tűnik, a régi felszerelés elhasználódott, pótlása nem történt meg. így pedig csak papíron (az ügyeleti naplóban) felel meg feladatainak. Van egy másik állandó készenlétes helikopter Szolnokon is, lehet, hogy ott megvannak a felszerelések. Akkor azt is inkább a helyszínre kellett volna hívni, az eredményes mentés érdekében.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699802
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T13:37:49+02:00
2020-07-14T13:37:49+02:00
Serény Vélemény
http://blog.hu/user/1236861
Nyilván valami ilyesmi lett volna a terv:<br /><br /><a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=ZDoIWvt3TA0">www.youtube.com/watch?v=ZDoIWvt3TA0</a><br /><br />
Azt nem értem, hogy miért kell ilyen okoskodással minden szarból politikai ügyet generálni? <br /><br />
A pk nyilván rosszul ítélte meg a mentés kockázatait és kész. Vagy tévedett, vagy a szabályoknak és felsőbb utasításoknak megfelelően járt el. Ha tévedett, akkor van ilyen, ha meg nem, akkor nem tévedett. Ennyi.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699734
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T13:19:43+02:00
2020-07-14T13:19:43+02:00
Engem érdekelne, hogy mi volt az alapvető terv a helikopterrel? Az odáig oké, hogy odarepül a fák fölé, ahol szerencsétlen pasi kapaszkodik egy ágba, és mondjuk valami miatt nem is töri le a fél fát az emberrel együtt, na de mi következett volna ezután a terv szerint, már ha volt egyáltalán terv? Hogy segített volna a helikopter vagy az azon tartózkodók a fennakadt emberen?
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699474
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T12:14:35+02:00
2020-07-14T12:14:35+02:00
Az adott helyen az adott feladatra a Mi8 alkalmatlan.<br />
Úton volt a mentésre alkalmas személy, a mentésirányító erőltette a helikopteres beavatkozást.<br />
Sajnos a Bakondiérában a civil önkéntes mentőszervezetek páriává váltak...
https://alexnet.blog.hu/2020/07/13/repulohiba/full_commentlist/1#c38699308
Válasz erre: Repülőhiba
2020-07-14T11:27:25+02:00
2020-07-14T11:27:25+02:00
csakeztengedte
http://blog.hu/user/1500014
Nekem szándékosnak tűnik az eset.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/05/amikor_isten_es_a_csaszar_ugyanazt_akarja/full_commentlist/1#c38668312
Válasz erre: Amikor Isten és a császár ugyanazt akarja
2020-07-05T17:06:21+02:00
2020-07-05T17:06:21+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
"pedofiloknál pláne nem kellene számítania annak, hogy valaki mélyen vallásos-e vagy sem"<br /><br />
A megbánás mindig enyhítő körülmény. A mély hit pedig ennek jele, hiszen a kereszténység tiltja a pedofíliát.
https://alexnet.blog.hu/2020/07/05/amikor_isten_es_a_csaszar_ugyanazt_akarja/full_commentlist/1#c38668306
Válasz erre: Amikor Isten és a császár ugyanazt akarja
2020-07-05T17:05:04+02:00
2020-07-05T17:05:04+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
A kereszténység nem mentesít a bűn alól.
https://alexnet.blog.hu/2020/06/29/velemeny_index_pont_hu/full_commentlist/1#c38651326
Válasz erre: Vélemény Index pont hu
2020-06-30T10:39:33+02:00
2020-06-30T10:39:33+02:00
Drizari
http://blog.hu/user/776206
Csak a pénzügyi helyzete ne lenne riasztó, félő szponzorálni az Indexet. Hiába no, tíz év az tíz év, cselekvőképes hozzáértők könnyedén teremtettek ilyen szitut. Népszabinál a minta.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/17/ok_boomer/full_commentlist/1#c38179868
Válasz erre: Ok, Boomer!
2020-02-18T10:48:59+01:00
2020-02-18T10:48:59+01:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
Dunaújváros hagyományosan baloldali körzet, a Fidesz ott sokadjára veszít, ennek nagy jelentősége nincs. A fiatalok nagy része valóban lázadó (ez mindig is így volt), de egyrészt a szavazási hajlandóságuk alacsony (nem úgy, mint az időseknek), másrészt ahogy telik az idő, valóban változnak, mondhatni idősödnek és mire megjön a kedvük a szavazáshoz, már nem lesznek lázadók. Egy mondás szerint aki húsz évesen nem liberális, annak nincs szíve, de a ki még negyven évesen is liberális, annak nincs esze. Szóval az a probléma, amit az írás feszeget, nem létezik.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/17/ok_boomer/full_commentlist/1#c38179366
Válasz erre: Ok, Boomer!
2020-02-18T07:21:29+01:00
2020-02-18T07:21:29+01:00
a nagy hohohorgász
http://blog.hu/user/1498968
Ehhez nincs mit hozzá tenni. Szépen felmondtad a propagandát. Csak 1 bibit nem szamoltal hogy mire az z meg az y generáció többségben lesz addigra az igényük is meg fog változni. Mert már felnőtt lesz és nem egy gondolkozni képtelen anarchista. De valóban a ti oldalatokon mindig ott lesznek a minden ellen lazadok mert ti is csak azt tudtok. Bárki csak a rohadt Orbán ne. Sok sikert
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38161672
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T18:47:29+01:00
2020-02-12T18:47:29+01:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38159726" class="reply_nick_558184" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38159726 );">@Dan da Man</a>: nem szóltam hozzád. Sehol.<br /><br />
Ha érdekel, mi a bajom, elolvashattad, leírtam. Ha az általam leírt tényekkel és az alapján levont következtetésekkel kapcsolatban van véleményed, jogod van hozzá, írd le bátran.<br /><br />
Ellenben a távdiagnózisod téves és szánalmas is.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38160124
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T11:52:07+01:00
2020-02-12T11:52:07+01:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38159372" class="reply_nick_1379003" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38159372 );">@tatárfejű kutya</a>: a demokráciában nincs korkátoan hatalom.<br />
Ha lenne, a komcsi fajtád nem ugathatna itt.<br />
Se.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38160058
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T11:30:58+01:00
2020-02-12T11:30:58+01:00
GyMasa
http://blog.hu/user/824046
Mondjuk a robotok nem annyira veszik ela munkánkat...<br />
Erre a legjobb példa Elon Musk Tesla Model3-a.<br />
Pontosan azért késett a termelés elindulása, mert Musk felépített egy 100%-ban robot gyártósort, ami aztán csak a folyamatos termelésre nem volt alkalmas.<br />
Vissza kellett építenie a gyártósor nagy részét humán alapúra.<br />
És, azóta meg szépen megy a termelés.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38159768
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T10:10:07+01:00
2020-02-12T10:10:07+01:00
Dan da Man
http://blog.hu/user/558184
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38158010" class="reply_nick_1117506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38158010 );">@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll</a>: NA, NAA, NAAA! Te is tudod, hogy hülyeség, amit írtál.<br /><br />
Nem arról van szó, hogy egyáltalán nem szükséges (pláne nem a szakterületi), de gondolom Te kurva sokat profitáltál abból, hogy Hammurabbiról tanultál, és hogy fel tudtad sorolni az Anjou-házat.<br /><br />
Szóval értem én a viccet, de az legyen jó. Ez szar volt, mert nem volt igazságtartalma. Pontosan úgy radikalizáltál, ahogy az Általad utált hülyék is szoktak a blogokon. Ha meg őket majmoltad, akkor ezt tedd egyértelművé.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38159762
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T10:07:35+01:00
2020-02-12T10:07:35+01:00
Dan da Man
http://blog.hu/user/558184
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38156414" class="reply_nick_1498968" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38156414 );">@a nagy hohohorgász</a>: Ez most ugye csak vicc volt? Mármint, hogy matematikailag ki nyerte a választásokat? Mert annak rém szar. Amire te referálsz, az ugyanis az, hogy "jogilag" ki nyerte.<br /><br />
Én sem tudom, hogy ki dönti el, hogy ki az első és másodvonalbeli. És én se mindig értek egyet. És lehet, hogy nekem van igazam. Mit tudom én.<br /><br />
Egy biztos: attól mert valaki bal vagy jobb oldali, még nem lesz rossz a művészete. A gondolatok, amiket közvetít viszont károsak lehetnek. Ahogy az is, hogy piedesztálra emeljük, miközben emberként egy rakás szar. (Mert ezzel nem mutatunk jó példát.)<br /><br />
10 évvel ezelőttig nem is hallottam Wass Albertről. Baj ez? Nem. Érdekelt? Nem. Érdekel most? Nem. Ady érdekelt? Nem. Gáspár András érdekelt? Igen. Ettől még nem emelném be a NAT-ba.<br /><br />
Kell, hogy legyen egy minimális konszenzus arról, hogy ki számít jónak a szakmában. És általában van is. Aztán meg tudni kell fejlődni, és bizonyos dolgokat, amik jók, de régiek, kicserélni új, de jó dolgokra. Vagy hasznosabbakra. Nem vagy hülye, te is érted, hogy mi a különbség. Az iskolaidő nem bővül, a világ tudásanyaga igen. Tudni kell szelektálni. És ha a szelekció elve nem az, hogy a jövőben mi a jó, hanem, hogy a múltban ki az, akit "érdemtelenül kihagytunk", akkor visszafelé haladunk az időben, akkor is, ha a panasz jogos.<br />
Nem mindenki lesz a Nemzet Színésze. Pedig vannak még rajtuk kívül is jó színészek. És akkor most mit csináljunk? Parasztlázadást? Nem. Tovább kell lépni. A 6 millió zsidót se tudjuk feltámasztani. Ahogy egyik tömegmészárlás áldozatait sem. A lényeg, hogy ne ismétlődhessen meg a dolog, nem pedig, hogy mindenkinek szobrot állítsunk. Szobrot azzal állítunk, ha nem hagyjuk, hogy megismétlődjön.<br />
Épp ezért kell ismerni a tényeket - tehát kell a lexikális tudás is.<br />
De attól, mert valaki fel tudja sorolni a 6millió nevet, még nem fogja tudni elkerülni, hogy hasonló megtörténhessen - és ezért kell egy egyensúly a lexikális és az alkalmazott tudás között. Egy jobb egyensúly.<br />
És most épp ezt basszák el.<br />
Mert gépírni nem tanítanak meg, ami egy csomó ember életét felgyorsítja a modern világban. De az kurva fontos, hogy Wass Albertet ismerjük.<br />
Tudod mit, baszdmeg? Akkor ne ismerjük Kertész Imrét sem, de 10 éves korára mindenki ismerje és tartsa be a KRESZ-t. És máris egy jobb világban fogunk élni.<br /><br />
De te is érted ezt, csak kötözködsz.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38159726
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T09:57:14+01:00
2020-02-12T09:57:14+01:00
Dan da Man
http://blog.hu/user/558184
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38159152" class="reply_nick_254769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38159152 );">@Hungryhorse</a>: Neked mégis mi a lófasz bajod van?<br /><br />
Értelmes, összefüggő, helyesen leírt mondatokat vagy képes alkotni. Ez némi intelligenciáról árulkodik.<br /><br />
Ugyanakkor az érvrendeszered és a mondanivalód rémes sértettséget, fájdalmat és mélyrőljövő gyűlöletet sugároz?<br /><br />
TÉGED, személy szerint bántottak azok, akikre itt hánysz (értsd: buzik és zsidók, akikre egyből rácsapsz)? Vagy csak közvetetten? Mindkét esetben javasolnám egy pszichológus felkeresését, mert ez a kommentháború csak pillanatnyi sebtapasz, ettől még napról-napra szarul fogsz felébredni és felkelni. (Közvetett esetben meg pláne, mert akkor egy olyan sérülést nem tudsz feldolgozni, ami nem is veled történt, és ennek azért messzire nyúlik a károssága.)<br /><br />
Engem személyesen is bántott a rendszer, ami most uralkodik. Konkrét anyagi hátrányt okozott. És a szakmám is. Eljöttem. Azóta megbecsülten, elfogadottan, a tudásomnak, a képességeimnek és az ambícióimnak megfelelően kezelnek. És nem járok ide szájkaratézni, meg kötözködni olyanokkal, akik másképp gondolkoznak. Tőled is ezért kérdezem, kérem, hogy írd meg, hogy miből fakad benned ez a gyűlölet?! És hogy inkább próbáld meg feldolgozni, mert ez az arcoskodás, meg 56 emlegetése tényleg komolytalanná tesz. Te senkit se tudnál felakasztani - pláne olyat, akit nem ismersz, és nem okozott neked kárt. Ha pedig mégis, akkor nem vagy ember - és pont arra a szemléletváltásra szorulnál, amit a posztoló felvetett.<br /><br />
De ezt az uszító szar dumát, meg ezt a vékonyan nyünyörgő fenyegetést tényleg hagyd abba, mert a saját fajtádat járatod le vele - a hazaszerető emberek fajtáját.<br />
A hazaszeretet ugyanis nem egyenlő mások gyűlöletével.<br />
És nem gondolom, hogy én a te definíciód alapján magyarnak számítanék - miközben a helyzet az, hogy itt külföldön meg annak számítok, mert a jog annak tekint.<br />
Ők vendégként elfogadnak, te pedig a saját hazámból utasítasz ki?<br /><br />
Szedd össze magad, tarts önvizsgálatot, és ha van elég vér a pucádban, írd le, hogy miért gyűlölködsz! De ne ilyen generikus történelmi lózungokat írj, mert ha arra hivatkozol, azzal csak kiállítod magadról a bizonyítványt, hogy pszichiátriai kezelésre szorulsz, de legalábbis életvezetési tanácsra, hogy a saját boldogságodat keresd, egy kollektív boldogtalanság terjesztése helyett.<br /><br />
Úgyhogy kíváncsiak vagyunk, hogy mit tudsz mondani, a már elhangzottakon túl, ami csak gyáva hőzöngés volt értelmes (bár kissé nagyzoló) kifejezések mögé bújtatva...
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38159686
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T09:45:30+01:00
2020-02-12T09:45:30+01:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38158010" class="reply_nick_1117506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38158010 );">@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll</a>: <br />
+<br /><br />
...sokan nem képesek megérteni egy vita témájának a lényegét, és helyette ott is a frontvonalat keresik, ahol az értelmet kéne...
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38159520
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T09:04:41+01:00
2020-02-12T09:04:41+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
A robotokat meg lehet adóztatni, ugyanúgy mint az embert. Valszeg meg is fogják. Az meg mindig lutri volt, hogy mire készítsük fel a gyerekeket.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38159372
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T08:33:26+01:00
2020-02-12T08:33:26+01:00
tatárfejű kutya
http://blog.hu/user/1379003
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38155472" class="reply_nick_254769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38155472 );">@Hungryhorse</a>: el vagytok nyomva bazdmeg...10 éve 2/3-ad van...de ti olyan sötétek vagytok, hogy benneteket még így is el lehet nyomni, amikor korlátlan hatalmatok van:))))))
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38159152
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T06:36:46+01:00
2020-02-12T06:36:46+01:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38159066" class="reply_nick_1117506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38159066 );">@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll</a>: a homoerotikus képzelgéseidet tartogasd az ávós haverjaidnak mocskos buzi!
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38159066
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-12T05:00:24+01:00
2020-02-12T05:00:24+01:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38158672" class="reply_nick_254769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38158672 );">@Hungryhorse</a>: Ne álmodozz a foteledből, te kis szájhős! A birca seggével foglalkozz ahogy "szoptál" és készült kedvenc fesztiválodra, a Pride-ra! :-))
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38158672
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T22:39:34+01:00
2020-02-11T22:39:34+01:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38158628" class="reply_nick_1117506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38158628 );">@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll</a>: nem lesz mégegyszer lehetőségetek megszállók szuronyaival védve komminista ámokfutásra a magyarok ellen moxsos ávósfattyú.<br /><br />
Tartozunk még nektek, nem maradunk adósok.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38158628
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T22:33:13+01:00
2020-02-11T22:33:13+01:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38158506" class="reply_nick_254769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38158506 );">@Hungryhorse</a>: itt van neked a magyar történelem!<br /><a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=UD9L6i3TvKs">www.youtube.com/watch?v=UD9L6i3TvKs</a>
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38158506
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T22:07:38+01:00
2020-02-11T22:07:38+01:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38158490" class="reply_nick_1117506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38158490 );">@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll</a>: ez nem erő, hanem a magyar törtélnelem, amiböl nem tanultatok semmit.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38158490
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T22:04:49+01:00
2020-02-11T22:04:49+01:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38158296" class="reply_nick_254769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38158296 );">@Hungryhorse</a>: Ja, te gyáva szar! Te csak az internet mögül vagy erős.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38158296
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T21:10:00+01:00
2020-02-11T21:10:00+01:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38158022" class="reply_nick_1117506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38158022 );">@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll</a>: <br /><a rel="nofollow" href="http://www.magyaroktober.hu/terkep?m=63327882&n=meglincselt-allamvedelmi-tiszt-felakasztva-a-lenin-terez-koruton-az-aradi-utca-sarkanal-1956-10-31">www.magyaroktober.hu/terkep?m=63327882&n=meglincselt-allamvedelmi-tiszt-felakasztva-a-lenin-terez-koruton-az-aradi-utca-sarkanal-1956-10-31</a>
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38158022
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T19:39:34+01:00
2020-02-11T19:39:34+01:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38157136" class="reply_nick_254769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38157136 );">@Hungryhorse</a>: "Szerintem ne cibáljátok a magyarok bajszát, mert még rácsesztek, nem kicsit, nagyon" - miért? Mit fogtok csinálni? Még erősebben fogod nyomni a billentyűket?
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38158018
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T19:38:05+01:00
2020-02-11T19:38:05+01:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38157994" class="reply_nick_76178" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38157994 );">@HaCS</a>: "A lényeg csak a technikai fejlődés által generált többletjavak, jövedelmek elosztásán múlik." - Az itthon egyszerű. Minden Mészáros Lőrincé.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38158010
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T19:37:04+01:00
2020-02-11T19:37:04+01:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
Minek a lexikális tudás? Majd a doki aki műt, kiguglizza hol kell vágni, a vegyész guglizza mit mivel lehet összeönteni, a villanyszerelő majd a neten keresi ki milyen vezetékhez milyen biztosítékot kell tenni. Minek egy vegyésznek tudni a periódusos rendszert, egy atomreaktor operátorának minek tudnia a neutron és reaktor fizikát. Ja Csernobilnál még nem volt net hogy megnézzék mi is az a xenon kilengés. Na bumm! :-)) A pénztárosnak is minek a szorzótábla, hiszen ott a pénztárgép. A kézírás is felesleges, hiszen mindent beírhatsz a mobilodba. Ja, ha lemerült nem tudsz felírni semmit? Ciki.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38157994
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T19:30:47+01:00
2020-02-11T19:30:47+01:00
HaCS
http://blog.hu/user/76178
Tényleg tök hülyén érzem magam. Szerintem egyáltalán nem baj, hogy a robotok elvégzik a melót. Végül is erre szolgál a technikai fejlődés.<br /><br />
A lényeg csak a technikai fejlődés által generált többletjavak, jövedelmek elosztásán múlik. Na ebben van mit fejlődni.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38157932
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T19:15:35+01:00
2020-02-11T19:15:35+01:00
enrikokaruszo
http://blog.hu/user/1416728
saját tudás nélkül honnan tudná a gyermek, mit keres, mihez fordul?<br />
mondandó nélkül a nyelvtudás sem ér semmit<br />
a mennyiségcsökkentéssel egyet kell értsek, a kölkök szenvednek, nincs ekkora kapacitásuk<br />
hogy egy memoriter mennyit dob rajtuk, nem is értik, és a felháborodott sajtó remek hátszél az erőfeszítések elkerüléséhez<br />
pedig a mi gyerekeink<br />
a felelősség közös<br />
kár politikai céllal hergelni, és önérdekük ellen fordítani őket
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38157826
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T18:52:19+01:00
2020-02-11T18:52:19+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38155522" class="reply_nick_31577" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38155522 );">@Alex_W</a>: Ha nincs lexikális tudás, akkor nincs memória sem. Sem rövid távú, sem hosszú távú. Memória nélkül pedig nincs intelligencia sem: hiába vagy roppant kreatív, ha nem tudod fejben tartani a feladatot. Igen, tudni kell keresni, de csak guglizással max. szellemi segédmunkát tudsz végezni, a lényeg mindig az, amit te hozzá tudsz tenni a dologhoz. Ez pedig lexikális tudás nélkül, bizony egy nagy kerek, kövér nulla.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38157136
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T15:22:40+01:00
2020-02-11T15:22:40+01:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38155556" class="reply_nick_31577" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38155556 );">@Alex_W</a>: pedig egyszerű lenne értelmezned.<br />
Rá kell nézni mi miatt hörög ma a balliberális oldal veled együtt, ez a hörgésetek milyen kapcsolatban van a rosenfeld/eisenberger/appel/csermanek idején elégetett, betiltott, üldözött ideológiákkal, kultúrával, művekkel, eltagadott/elhazudott/agyonhallgatott tényekkel, eseményekkel, értékekkel.<br />
Ez a kommunista diktatúra után 30 évvel nem tartható fenn tovább, talán ebben egyetértünk.<br />
Tehát ezeket a szerzőket, műveiket a társadalomnak rehabilitálnia kellett - ez megtörtént a dehonesztáló fikázásotok és a kiadásuk szűkössége ellenére és az oktatásba kell illeszteni.<br /><br />
A fentiek okán ezek egy - korántsem eléggé nagy - része - meglehetős késéssel, 30 év után - visszakerül a magyar oktatásba, ráadásul a NAT-on keresztül annak számonkérhető részét fogja képezni.<br />
Mindez pedig végre megtöri az 1945 óta tartó kommunista/balliberális/kultúrmarxista egyeduralom kontinuitását és új alapokra helyezi az oktatást.<br /><br />
Az, hogy te nem tudod értelmezni, hogy egy költő, egy író, egy irodalmár jobbos, vagy balos nem jelenti azt, hogy mások is ilyen hülyének tettessék magukat. Nem is teszi és megtörik a kommunista és posztkommunista, globalista, internacionalista értelmezés kizárólagosságát. <br />
Végre valahára.<br /><br />
A "jó író" fogalmi definíciójával adós maradtál.<br />
Mivel evidens módon számomra más a "jó író", mint a számodra, vagy a NAT alkotói számára, ezért erről felesleges vitát nyitnunk. Már ha érted.<br /><br />
Petőfi esetében a kommmunista kánon a forradalmi költőt preferálta, mert számukra bizony felmerült, hogy jobbos-e vagy balos. Agyaltak is rajta és március idusára ráhúzták a patkánylázadásuk és a szovjet kommunista megszállásunk "ünnepeit".<br />
Jellemző módon maszatoltak össze és mocskoltak be vörösre bármit, amihez kedvük volt.<br /><br />
Mások esetében detto és ezek kapcsán átértelmezték az életművüket, sőt alkotásaikat cenzúrázták, átírták. De ezek még "jól jártak" mert nem húzták ki őket az akadémiai névsorból, nem végezték ki őket virtuálisan, nem hallgatták el őket, nem maszatoltak rájuk olcsó hazugságokat.<br />
De nem tanulva semmiből, itt és most is ezt teszitek, mert képtelenek vagytok másra.<br />
Ennek nyilván véget kell vetni, talán ebben egyetértünk, ha másban nem is.<br /><br />
Bár azt írod, hogy nem hiszed, hogy a magyar irodalom szempontjából a polgári életet élő Kosztolányinak a versei értéktelenebbek lennének, mint mondjuk József Attila költeményei, mégis különbséget tettek köztük az eltelt 75 évben. <br />
Persze van ilyenre példa még bőséggel, de miért tagadod a tényeket?<br /><br />
A baj az, hogy nem irodalmár és nem esztétika, nem a kánon, a nyelvi szépség és az irodalmi értékek voltak 75 éven át a meghatározók - mint ahogy ezt fentebb már történelmi tényekre alapozva az emlékezetedbe próbáltam idézni. <br />
Nem csak az a baj rosenfeld véres és gyilkos, majd a TTT appeli terrorjában ránk oktrojált művészeti és ideológia szeméttel, hazugságokkal, értelmezési- és fogalmi térrel, eldeformált, kiforgatott PC újbeszél tabukkal, hogy nemzetietlen, kommunista, kultúrmarxista, hanem, hogy bűn rossz és idegen. <br />
A kommunista mocsoknak és posztkommunsoota balliberális követőiknek köze nincs hozzánk magyarokhoz, a történelmünkhöz, a legendáinkhoz, mítoszainkhoz, hitünkhöz, hazánkhoz.<br />
Vagy ha van, abban nem sok köszönetünk volt:<br /><a rel="nofollow" href="https://24.hu/belfold/2019/07/15/takaro-mihaly-esterhazy-peter-eloadas/">24.hu/belfold/2019/07/15/takaro-mihaly-esterhazy-peter-eloadas/</a> <br /><br />
Sokunk számára amit ez jelent és ez képvisel az antimagyat esztétikai és morális provokáció, egy nagy nulla.<br />
Belterjes banda által feldicsért gusztustalan divat- és tömegcikk. <br /><br />
Számos társával messze nincs egy lapon azokkal, akik végre kiszorítják ezt a kommunista/posztkommuista mocskot.<br />
Bármennyire is fáj belátnod ez.<br /><br />
A végére még pár gondolat: a hatalmatok oda lesz lassacskán immár nem csak a politikai/gazdasági térben, hanem a kultúrtérben, a közoktatás iskoláiban osztályaiban is, a NAT és a qrmány hatálya alatt.<br />
Az egyetemekre még várni kell, de pár évtized és ott is kihaló állatfajjá lesztek.<br /><br />
Megértem, hogy ettől kitört rajtatok a hisztéria, hiszen pár évtizede még , cenzúrázhattátok a nektek nemtetszőket, hazudozhattatok, nácizhattatok szabadonn, minden következmény és felelősség nélkül tisztesművészeket, államférfiakat, miközben félholtra vertétek, vagy zöldséggé elektrosokkalhattátok, gyógyszereztétek őket és híveiket, meg családtagjaikat.<br /><br />
Ennek a korszakotoknak vége.<br />
Nem lettetek érte felelősségre vonva (ami lássuk be aljasság és végzetes hiba volt), mégsem örültök, hogy olcsón megúsztátok, ülhettek a rabolt vagyonban, felmarhattok nagy zsét a világ minden szemetétől és még a magyarok államától is, emellett okádhattok bármit a médiában és a kockásinges agitáraitokkal az állami iskolákban, bezárt ajtajú osztálytermekben - következmények nélkül gyalázva magyart, keresztényt, fehért, heterót, családot, nemzetet, legendáinkat, mítoszainkat, történelmünket, nem utolsó sorban immár a férfit és a nőt is.<br />
Eluntuk.<br /><br />
Szerintem ne cibáljátok a magyarok bajszát, mert még rácsesztek, nem kicsit, nagyon, hogy az egyik klasszikusotokat idézzem.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38156414
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T11:47:37+01:00
2020-02-11T11:47:37+01:00
a nagy hohohorgász
http://blog.hu/user/1498968
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38155612" class="reply_nick_31577" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38155612 );">@Alex_W</a>: és egy rakás embernek gondja van a matematikával mert azt hiszik hogy a liberális oldal nyerte a választást :) <br /><br />
az jó kérdés valóban hogy mennyi lexikális tudás kell ahhoz hogy az összefüggések meglegyenek? mert valamennyi biztosan kell.<br /><br />
A posztolótól azt kérdezném hogy mi alapján dönti el hogy egy író/költő első vonalú vagy másod vonalú? politikai alapon? mert az valójában elég szubjektív . Mi van akkor ha valaki szeret Ady-t és Radnótit is olvasni, de szeret Wass Albertől is műveket? Tudom ők azok akiket mindkét oldal lelő :)
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38155612
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T08:14:30+01:00
2020-02-11T08:14:30+01:00
Alex_W
http://blog.hu/user/31577
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38155590" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38155590 );">@MAXVAL bircaman közíró</a>: Gondolkodás nélküli lexikális tudás = mai világunk.<br /><br />
De még egyszer idebiggyesztem, mert mintha a "közíró" úr elfelejtett volna olvasni: nem azt írtam, hogy nem kell lexikális tudás. Csak ne értékeljük túl.<br /><br />
Ezen ugyan ne zavartassa magát uram, hisz kutatások sora igazolja, hogy nincs egyedül. Olvasni bárkit megtanítunk, de értelmezni (a.k.a. "értő olvasás") senkit sem. Ez is rendszerhiba.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38155590
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T08:07:22+01:00
2020-02-11T08:07:22+01:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38155522" class="reply_nick_31577" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38155522 );">@Alex_W</a>: <br /><br />
Lexikális tudás nélkül gondolkozni = habverés, halandzsázás.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38155556
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T07:58:12+01:00
2020-02-11T07:58:12+01:00
Alex_W
http://blog.hu/user/31577
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38155472" class="reply_nick_254769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38155472 );">@Hungryhorse</a>: Egyszerűen nem tudom értelmezni, hogy egy költő, egy író, egy irodalmár jobbos, vagy balod. Magyar író az, aki magyarul ír és pont. Lényegtelen hogy jól, rosszul, szociográfiai jellegű regényt, vagy nemzeti hőseposzt. Az más kérdés, hogy a magyar irodalom tantárgynak elsősorban azért mégis csak a jó írókkal kell foglalkoznia.<br /><br />
Érdekes egy Petőfi esetében fel sem merül, hogy jobbos-e vagy balos, pedig hát a maga korában maga volt a megtestesült ördög: liberális volt a szentem, megrögzött republikánus, sőt egyenesen jakobinus. És nemzeti. Így együtt: ő volt Petőfi Sándor. <br /><br />
Nem hiszem, hogy a magyar irodalom szempontjából a polgári életet élő Kosztolányinak a versei értéktelenebbek lennének, mint mondjuk József Attila költeményei. A magyar irodalmi kánonban mind a kettőnek meg van a helye. És ez így van jól.<br /><br />
A baj az, hogy nem irodalmár és nem esztétika, nem a kánon, a nyelvi szépség és az irodalmi értékek voltak most a meghatározók - mint ahogy ezt fentebb a cikkben említettem is. Nem az a baj vele, hogy nemzeti, hanem hogy bűn rossz. Esztétikai nulla. Egy tömegcikk. Nincs egy lapon azokkal, akiket kiszorít. Érdemtelen. Akármennyire is fáj belátni.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38155522
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T07:41:01+01:00
2020-02-11T07:41:01+01:00
Alex_W
http://blog.hu/user/31577
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat?full_commentlist=1#c38155392" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38155392 );">@MAXVAL bircaman közíró</a>: Igen, a túlértékelik a lexikális tudást. Az hogy egymillió adatot fel tudsz sorolni, nem azt jelenti, hogy bármi haszna lenne, ha nem tudod azokat összekötni.<br /><br />
Egy olyan oktatási rendszerről beszélünk, ami sorra termeli ki a chremtail hívőket, az oltáselleneseket. Az átlag, aki ki kerül a mai oktatási rendszerből és papírral rendelkezik arról, hogy minden szükséges lexikális tudás a kezében van, simán beveszi, hogy a legújabb fajta koronavírus mögött egy titkos, 'háttérhatalmi' összeesküvés van.<br /><br />
Igen, ennek a fajta lexikális tudásnak nincs semmi értelme. <br /><br />
Miközben az emberek 99% nem tudja mi az infláció, így nem tudja ellenőrizni hogy a jegybank, a kormány mit akar megetetni vele. Az emberek 80%-nak gondot okoz kiszámolni egy hitel költséget, pedig az egy egyszerű kamatszámítás.<br /><br />
Egy jelentős kisebbség még mindig azt hiszi, hogy a Trianont kell revideálni és fogalma sincs, hogy az 1947-es békeszerződés határozza meg az országunk határait. Ja, a lexikális tudás...<br /><br />
A lexikális tudásnak egy előnye van: jól visszakérdezhető, és nem szül vitákat, nem kell gondolkodni. Nem tűnik fel, ha valami hiányzik az adatsorból. Erre rávághatod, hogy több is veszett Mohácsnál, de azt már neked sem tűnik fel, hogy Mohácsnál speciel semmi sem veszett el. (Nézz utána, a lexikális tudásunk bűvöletében hajlamosak vagyunk elfeledni egy egész évtizedet, amikor MOHÁCS UTÁN békén hagyott minket a török.)<br /><br />
A mai világban az interneten minden visszakereshető, gyakorlatilag nincs értelme bemagolni az adatokat. De annak van értelme, hogy megtanítsuk, hogyan kell ezeket a nagy adatbankokat használni, annak van értelme, hogy gyermekeink megtanulják azt, hogyan kell rákeresni az adatokra és megtanítsuk arra, hogyan kell kereszt kérdésekkel ellenőrizni, hogy tényleg jó adatot talált meg. Sokkal fontosabb az, hogy valaki képes legyen, és meglegyen benne az igény, hogy utánanézzen mindennek: nagyon fontos a kritikai gondolkodás mód.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38155472
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T07:13:01+01:00
2020-02-11T07:13:01+01:00
Hungryhorse
http://blog.hu/user/254769
A "nem létező balos összeesküvés" már rosenfeld/eisenberger idején "lenyúlta a magyar irodalmat", mert a kommujista terror könyvet égetett, cenzúrázott és deportált. Sőt, az így kommunista/internacionalista sigataggá tett kultúrát még az appeli Tilt, Tűr, Támogat csermenek által kaserolt puha terrorja inditotta a gengszterváltásba, hogy úgy menjen tovább minden, mintha mi sem változott volna.<br /><br />
A kultúra az internacionalista antimagyarok, zsidók hűbérbirtoka maradt, ahol még a kedves hitsorsos andybácsi is holokultuszfilmekre szórta a magyarok pénzét. Hálaból persze a kedves filmesek lenáciztak bárkit aki pénzelte őket, ahogy azt szegény Lovas István és Szakács Árpád <br />
megörökitette. <br />
Amint az jól olvasható a posztban, mi sem változott.<br />
Lefikázott, leenácizott magyarokról szól az ajvek most is, kockasinges agitátorok uszitanak közintezményekben a magyarok és a törvényesen megválasztott qrmány ellen.<br />
Az ávósfattyak ma is ott pusztitanak, ahol csak tudnak.
https://alexnet.blog.hu/2020/02/10/a_robotok_elveszik_a_munkadat/full_commentlist/1#c38155392
Válasz erre: A robotok elveszik a munkádat
2020-02-11T05:19:30+01:00
2020-02-11T05:19:30+01:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Igen, a liberálisok nagy ellensége a lexikális tudás. Ők szeretnének inkább tudásmentes robotembereket, akiket könnyű agymosni.
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38121290
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-03T17:59:05+01:00
2020-02-03T17:59:05+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118860" class="reply_nick_988724" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118860 );">@Tisztességes Természettudomány</a>: és miért kell azt úgy felfújni, hogy a kereszténység egy múló epizód volt Európa történelmében.?!
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38121276
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-03T17:57:24+01:00
2020-02-03T17:57:24+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38120074" class="reply_nick_774864" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38120074 );">@Muhammad Balfas</a>: Hazudsz, a megmaradt nyugat-európai zsidóságra a nácik jelenti a legnagyobb veszélyt, ahogy a történelem mutatja.
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38121274
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-03T17:56:29+01:00
2020-02-03T17:56:29+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38120074" class="reply_nick_774864" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38120074 );">@Muhammad Balfas</a>: Európában a keresztények jelentik a legnagyobb veszélyt. Tehát, ha ki akarsz valakiket irtani vagy toloncolni, akkor a keresztényekkel kell kezdeni, te elmebeteg, náci selejt!
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38120074
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-03T11:56:21+01:00
2020-02-03T11:56:21+01:00
Muhammad Balfas
http://blog.hu/user/774864
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118556" class="reply_nick_71111" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118556 );">@math0</a>: Ettől még a megmaradt nyugat-európai zsidóságra a liberálnácik által behurcolt fanatikus iszlám jelenti a legnagyobb veszélyt, ahogy arról a zsido.com cikke is szól..Ezen a tényen nem változtat terelési kísérleted..
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118860
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T22:42:47+01:00
2020-02-02T22:42:47+01:00
Tisztességes Természettudomány
http://blog.hu/user/988724
Igenis van jelentősége annak, ha fehér és keresztény vagy. Sőt heteroszexuális. <br />
Évszázadokon át ez jelentette ez európai kultúrkör virágzásának alapjait. <br />
Most is csak azok számára veszti el ez a jelentőségét, akik temetni akarják a régi Európát. <br /><br />
A farizeus ismert tulajdonsága pedig a képmutatás. A cikk szerzőjében is bujkál egy kicsi belőle, amikor nem a fő problémával, az ateista alapú liberalizmussal és annak pusztításával foglalkozik, hanem egyes keresztényeket ütlegel, amiért ők nem elég türelmesek...<br /><br />
Erre hadd reagáljak egy bibliai idézettel én is:<br /><br />
Máté 24,42-24,51<br />
Vigyázzatok azért, mert nem tudjátok, mely órában jő el a ti Uratok.<br />
Azt pedig jegyezzétek meg, hogy ha tudná a ház ura, hogy az éjszakának melyik szakában jő el a tolvaj: vigyázna, és nem engedné, hogy házába törjön.<br />
Azért legyetek készen ti is; mert amely órában nem gondoljátok, abban jő el az embernek Fia.<br />
Kicsoda hát a hű és bölcs szolga, akit az ő ura gondviselővé tőn az ő házanépén, hogy a maga idejében adjon azoknak eledelt?<br />
Boldog az a szolga, akit az ő ura, mikor haza jő, ily munkában talál.<br />
Bizony mondom néktek, hogy minden jószága fölött gondviselővé teszi őt.<br />
Ha pedig ama gonosz szolga így szólna az ő szívében: Halogatja még az én uram a hazajövetelt;<br />
És az ő szolgatársait verni kezdené, a részegesekkel pedig enni és inni kezdene:<br />
Megjő annak a szolgának az ura, amely napon nem várja és amely órában nem gondolja,<br />
És ketté vágatja őt, és a képmutatók sorsára juttatja; ott lészen sírás és fogcsikorgatás.
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118786
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T22:15:56+01:00
2020-02-02T22:15:56+01:00
zord íjász
http://blog.hu/user/1042682
Szerintem ezt a blogposztot egy 8 éves gyerek írta. De azon a szinten elég jó, szóval lesz ebből valami, a jelek alapján úgy 30 év múlva, csak addig még sok könyvet kell elolvasni és sok dokumentumfilmet kell megnézni a témában.
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118556
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T21:13:48+01:00
2020-02-02T21:13:48+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118218" class="reply_nick_774864" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118218 );">@Muhammad Balfas</a>: Nemrég még fehér keresztények mintegy 30 ezer ártatlan muszlimot nyírtak ki Európában.<br /><br /><a rel="nofollow" href="https://ateistaklub.blog.hu/2016/09/18/amikor_par_eve_meg_keresztenyek_irtottak_muszlimokat_europaban">ateistaklub.blog.hu/2016/09/18/amikor_par_eve_meg_keresztenyek_irtottak_muszlimokat_europaban</a><br /><br />
a kereszténység a legnagyobb népirtó vallás. úgyhogy ne hisztizz, náci köcsög!
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118520
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T21:07:36+01:00
2020-02-02T21:07:36+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118462" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118462 );">@Ekrü</a>: és a vitát te azzal az épületes hazugsággal kezdted, hogy most Niedermüller ellen többen tüntettek, mint az ellenzék tüntetésein. arra már nem tudtál mit vakogni, hogy egy 20x30 méteres térre hogy fért el több ember, mint egy nagy tüntetésen a Kossuth térre. és mivel erre nem tudtál felelni, ezért inkább hisztiztél, hogy te nem vagy náci, aztán elmenekültél. ennyire futja a náci selejttől.
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118512
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T21:05:20+01:00
2020-02-02T21:05:20+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118462" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118462 );">@Ekrü</a>: no, elmenekült a pszichopata náci.<br /><br />
a helyzet pont fordítva van. te vagy kiszámítható, ha elfogynak az érveid, akkor hisztizni kezdesz. egész pontosan 2020.02.02. 20:07:42-ban csináltad ezt. érvekre hisztivel válaszoltál, és nem az érvekre.<br /><br />
tudod, kis náci pszichopata, te mást se csinálsz, csak hazudozol. a tüntetésről hazudtál, képekkel húztam rád a vizes lepedőt. meg ugye azzal az érvvel, hogy a ti tüntetésetek egy olyan kis téren volt, amely 20x30 méter, ami hangyafasza. de azért behazudod, hogy nagyobb tömeg volt, mint az ellenzéknél a Kossuth téren.<br /><br />
ja és azt is behazudod, hogy mit írtál kommentben ebben a blogban, amit bárki utánanézhet, hogy hazugság.<br /><br />
pszichopata vagy és náci
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118462
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:53:50+01:00
2020-02-02T20:53:50+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118442" class="reply_nick_71111" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118442 );">@math0</a>: "pszichopata vagy és náci "-Hát akkor maradjunk is ennyiben,mert bármennyire is szeretném folytatni ezt az épületes vitát amit itt előadsz,sajnos egyéb irányú elfoglaltságaim elszólítanak.Jegyezd meg hol tartasz épp (nem lesz nehéz) ,azt holnap innen folytathatod...Üdv!Egy pszichopata náci :)))))
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118442
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:48:07+01:00
2020-02-02T20:48:07+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118380" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118380 );">@Ekrü</a>: a helyzet pont fordítva van. te vagy kiszámítható, ha elfogynak az érveid, akkor hisztizni kezdesz. egész pontosan 2020.02.02. 20:07:42-ban csináltad ezt. érvekre hisztivel válaszoltál, és nem az érvekre. <br /><br />
tudod, kis náci pszichopata, te mást se csinálsz, csak hazudozol. a tüntetésről hazudtál, képekkel húztam rád a vizes lepedőt. meg ugye azzal az érvvel, hogy a ti tüntetésetek egy olyan kis téren volt, amely 20x30 méter, ami hangyafasza. de azért behazudod, hogy nagyobb tömeg volt, mint az ellenzéknél a Kossuth téren.<br /><br />
ja és azt is behazudod, hogy mit írtál kommentben ebben a blogban, amit bárki utánanézhet, hogy hazugság. <br /><br />
pszichopata vagy és náci
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118420
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:38:39+01:00
2020-02-02T20:38:39+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
@Ekrü: a helyzet pont fordítva van. te vagy kiszámítható, ha elfogynak az érveid, akkor hisztizni kezdesz. egész pontosan 2020.02.02. 20:07:42-ban csináltad ezt. érvekre hisztivel válaszoltál, és nem az érvekre.
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118396
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:34:12+01:00
2020-02-02T20:34:12+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118380" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118380 );">@Ekrü</a>: +10 :)
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118394
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:33:38+01:00
2020-02-02T20:33:38+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
Hát gyerekek, se lenyelni, se kiköpni nem tudjátok a történetet. Még jó sokáig :))))<br /><br />
Ennél még Gréczy gyíkverése is egyszerűbben megoldódott.<br /><br />
Milyen vicces is az élet :)))))
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118380
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:27:38+01:00
2020-02-02T20:27:38+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118356" class="reply_nick_71111" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118356 );">@math0</a>: Mint írtam nem érdekel ha nácizol.Igazából csak szórakoztat,hogy mennyire kiszámíthatóak vagytok.Ha elfogynak az érveitek,jön a nácizás,mert azt hiszitek ettől megijedünk majd.Pedig ha túl sokat mondjátok az bizony előbb-utóbb hatástalan lesz...
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118366
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:24:51+01:00
2020-02-02T20:24:51+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118304" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118304 );">@Ekrü</a>: a terminológiában már megegyeztünk, te ajánlottad fel. Niedermüller nem náci, te az vagy. magad választottad. most már ne hisztizz!
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118364
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:24:29+01:00
2020-02-02T20:24:29+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118346" class="reply_nick_71111" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118346 );">@math0</a>: Ne légy már ennyire frusztrált...így már csak untatsz...
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118356
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:23:07+01:00
2020-02-02T20:23:07+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118304" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118304 );">@Ekrü</a>: a terminológiában már megegyeztünk, te ajánlottad fel. Niedermüller nem náci, te az vagy. magad mondtad.
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118346
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:21:38+01:00
2020-02-02T20:21:38+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118330" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118330 );">@Ekrü</a>: már mondtad, hogy rossz a látásod, nem kell ismételgetned.
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118344
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:21:07+01:00
2020-02-02T20:21:07+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118268" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118268 );">@Ekrü</a>: értem, hogy apád Auschwitzban felcsinálta anyádat, de mi következik ebből?
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118330
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:17:28+01:00
2020-02-02T20:17:28+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118302" class="reply_nick_71111" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118302 );">@math0</a>: Ez biztos nem onnan van,hisz itt csupa idős ember van és mint tudjuk az ellenzéki tüntetéseken csakis kizárólag fiatalok vannak,de itt nem látok egyet sem....:))))))))))))))
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118304
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:14:45+01:00
2020-02-02T20:14:45+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118288" class="reply_nick_71111" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118288 );">@math0</a>: Oh,látom kissé felhúztad magad...:))) Abban meg,hogy a nácinak levés nem genetikus,igazad van ,ez látszik Niedermüller nyilatkozatából is...
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118302
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:13:57+01:00
2020-02-02T20:13:57+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118248" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118248 );">@Ekrü</a>: értem, hogy selejt vagy, és a látásod se jó, Alzheimered is van, itt van egy kép a rabszolgatörvény ellenes tüntetésről:<br /><br /><a rel="nofollow" href="https://infostart.hu/images/site/articles/inline/2018/12/1544985444-68Aj2rMIF_md.jpg">infostart.hu/images/site/articles/inline/2018/12/1544985444-68Aj2rMIF_md.jpg</a>
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118288
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:11:50+01:00
2020-02-02T20:11:50+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118268" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118268 );">@Ekrü</a>: rendben, büdös náci! a nácinak levés nem genetikus, a nagyapáidat feldughatod magadnak!
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118278
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:10:37+01:00
2020-02-02T20:10:37+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118210" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118210 );">@Ekrü</a>: a tüntetés egy nevesincs téren volt, alig fér el ott pár száz ember, te szellemi toprongy! <br /><br />
a legutóbbi befosásotok, ti náci selejtek:<br /><br /><a rel="nofollow" href="https://hirado.hu/wp-content/uploads/sites/7/2018/12/DBZOL20181213003-1024x681.jpg">hirado.hu/wp-content/uploads/sites/7/2018/12/DBZOL20181213003-1024x681.jpg</a>
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118268
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:07:42+01:00
2020-02-02T20:07:42+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118242" class="reply_nick_71111" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118242 );">@math0</a>: <br />
"ne kamuzz, idióta náci! "-Engem aztán nácizz nyugodtan,nem fogok megijedni tőle,inkább csak szórakoztat.Tudod az egyik nagyapám teljes családját Auschwitz-ben irtották ki.( A másik a németek mellett harcolt az orosz fronton.)De ha a Niedermüller-félék a nem nácik,akkor én inkább a náci jelzőt választom...
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118248
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T20:01:05+01:00
2020-02-02T20:01:05+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118242" class="reply_nick_71111" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118242 );">@math0</a>: Hát én nem úgy láttam...:)))
https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek/full_commentlist/1#c38118242
Válasz erre: Fehér, keresztény és heteroszexuális, meg a többiek
2020-02-02T19:59:46+01:00
2020-02-02T19:59:46+01:00
math0
http://blog.hu/user/71111
<a href="https://alexnet.blog.hu/2020/01/31/feher_kereszteny_es_heteroszexualis_es_a_tobbiek?full_commentlist=1#c38118210" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38118210 );">@Ekrü</a>: a rabszolgatörvényes tüntetésekhez képest alig voltak, ne kamuzz, idióta náci!