Az eltévedt demokrata

AlexNet

167. Bevándorlók elvették az emberségünket

Merkeli út, Orbáni út

2016. május 04. 09:00 - Alex_W

Figyelmeztetés! A következő cikkben komplex gondolatokat fogsz olvasni. Ha nem akarsz gondolkodni - márpedig a gondolkodás fáj - akkor ne olvass tovább: szép napot és nincs harag.

Tisztában vagyok, hogy a következő gondolatokkal nem leszek feltétlen népszerű.

Menekültek milliói állnak Európa kapuiban, miközben határokon belül egyre gyakoribbak a terrortámadások - Párizs és Brüsszel után mindenki arra gondol, hogy hol lesz a következő?

Valakit okolni kell a veszteségeinkért és problémáinkért, vagy kiállni, vállalni a felelősséget - ami sok vezető szemében egyenlő lenne a bukással. Ez a politika vezetett el oda, hogy sokan ma az "európai" és "keresztyén" értékek védelmére hivatkozva megtagadják európai és keresztyén mivoltukat és értékeiket.

Nyilvánvaló ellentmondás, amihez az összetett helyzet és az egyszerű üzenetek találkozása vezetett el.

Azon kevesek, akik tényleg elkötelezett hívei a keresztyénnek és európainak nevezett értékeknek, azokat folyamatos támadás éri. Akkor is, ha többször bebizonyították, hogy képesek egy komplex probléma - mint például egy gazdasági válság - kezelésére. Igen, Angela Merkelről van szó, akinek köszönhetően Németország tényleg jobban teljesít.

A terrorizmusban és menekült - közismert nevén migrációs - válságban egy közös van: Mind a kettő jelentős probléma, mely megoldásra vár. Összefüggnek? Biztosan. Ám összefüggéseik közel sem olyan egyszerűek, tisztázottak és főleg egyáltalán nem bizonyítottak, mint ahogy a bevándorlásellenesek lefestik.

Mert a bevándorlók nem terroristák. Sőt a terrorizmusról is teljesen fals kép él bennünk, mert ma már a terroristák - az ISIS-től a Tálibokig - már nem ortodox iszlamisták, nagy szakállal, kendővel. Sokkal inkább pszichopaták és szociopaták gátlástalan gyülekezete, akik találtak maguknak egy olyan eszmét, amit engedtek nekik kiforgatni saját szájuk íze szerint.

Ezek az emberek nem kecske legeltető pásztorok, sőt. A terroristákban a legszörnyűbb, hogy míg akcióba nem lépnek, igyekeznek minél jobban beolvadni a környezetükbe. Akik szakállas pásztoroknak tűnnek a közel-kelet hegyei közt, azok öltönyös üzletemberek is lehetnek a szomszédban, tisztességes embernek álcázva magukat.

Itt épp az álca a lényeg: a terrorista mindenképp bejön az országba, az Unióba, lehet üzletember, lehet utas a repülőn, hajón, lehet illegális bevándorló: bármi, ahogy épp megtudja oldani. Azt sem tartom kizártnak, hogy magyar letelepedési kötvényt vásárol.

Ne legyenek illúzióink: az iszlám nélkül, migrációs nyomás nélkül is ölnének ezek az emberek. Legfeljebb nem terroristának, hanem sorozatgyilkosnak vagy ámokfutónak neveznénk őket.

Ám míg a terrorizmus és a migráció közt inkább csak a politikusok fejében létezik egyenesági kapcsolat, van egy összefüggés, amit inkább félnek kimondani: összefüggés a belföldi szegénység és a bevándorlás kezelése közt.

Az is keresztyén és európai érték, hogy segíteni szeretnénk az elesetteken. Az egyik legszebb. Mégis mind azok, akik az európai és keresztyén értékeinket, kultúránkat féltik, nem gyakorolják. Ám nem csak a határokon kívül, de határainkon belül sem - hozzáteszem következetesen. Szó sincs róla, hogy előbb a belföldi szegényeken akar valaki segíteni: ilyen nincs. Azok, akik nemet mondanak a bevándorlókra, ugyanazok az emberek, akik elfordítják a fejüket, amikor meglátnak egy hajléktalant, és segítség helyett oktatásban részesítik: "Dolgozni kellene!" Ilyenkor mondom: Adjatok munkát nekik ti! 

Két embertípus mutatkozik meg a migrációs politikában: a Merkeli út, az érték vezérelt európai emberé, aki a vallott értékei mentén szeretné megoldani, feldolgozni a problémát; és az Orbáni út, az érték tagadó, képmutató, aki igazából azt hiszi, hogy ha elég ideig a szőnyeg alá söpri a problémát, az magától elmúlik.

Lehet támadni Angela Merkelt, de az tagadhatatlan - hogy Orbán Viktorral szemben - következetesen ragaszkodik azokhoz az értékekhez, amikkel korábban Németországot is kihúzta a válságból.

Lehet kritizálni Európát, hisz elfelejtett harcolni. A második világháború nehezen gyógyuló sebet ejtett az öreg kontinensen. Az akkor harcolók békevágya olyan mélyen beleivódott az utánuk következő generációkban, hogy akkor is húzódzkodunk fegyverhez nyúlni, amikor saját biztonságunk a tét. Igen, Európának újra meg kell tanulnia, hogy a saját biztonsága és a globális béke érdekében időnként fegyverhez kell nyúlnia. Nem totális, nem elnyomó háborút, világégést kiprovokálnia, hanem épp ellenkezőleg: megoldani a lokális konfliktusokat, mint a szír válság, mielőtt egy csapat szociopata harmadik világháborúvá szélesíti, ahol mindenki lő mindenkire, mert csak.

S mielőtt megkérdezed, hogy miért kell elmennünk Szíriába és ott harcolni, mi közünk van ahhoz ami ott folyik, gondolj arra, hogy amíg az Iszlám Állam létezik, addig célkeresztben van a fejed. Mert a máshol gerjesztett indulatot be lehet csempészni egy konténerben az országomba és itt fog robbanni, ezért igenis közöm van hozzá, hogy ott mi folyik. Csak néz a határaink elé, a milliónyi menekültre.

Illúzió, hogy a migrációs helyzetet Európán belülről lehet kezelni. Fel kell venni a kesztyűt, odamenni és rendet tenni.

Rendőrökre mindig szükség van, legyen akármilyen jó a közbiztonság, ám így államok közt is szükség van a a világ csendőreire. Ugyanakkor képtelenség egyetlen államtól várni a megoldások szállítását, legyen az akár az Egyesült Államok. Az USA is kimerült, és gazdasági lehetőségeinek a végén inkább a saját biztonságára koncentrál, sem ereje, sem akarata nincs a Szír helyzet rendezésére, így Európa felszabadítására.

Csak Európa szabadíthatja fel saját magát. Sem Magyarország, sem Németország, sem Görögország, egyetlen egy európai tagállam sem tudja akárcsak magát is megmenteni.

A szír helyzet, a Közel-Kelet és így Európa határainak a megmentése csak úgy lehetséges, ha egységes akarattal, és kemény összefogással, saját szuverenitásunk feladásával, erőforrásaink közösbe adásával egyetlen európai "szupernemzetként" lépünk fel az ISIS ellen, a helyzet és legalább egy látszólagos béke elérésért. Ez a véráldozat ránk vár.

Ellenkező esetben megcsal a békevágyunk, s arra fogunk ébredni, hogy a fejlett Európa egy gyenge, ám épp szerencsés helyen lévő állam - vagyis Törökország - autokratikus vezetőjének, Erdogának lesz mind gazdaságilag, mind lelkileg kiszolgáltatva. Neki viszont nem a rendezés az érdeke, hanem hogy a szírek helyett a törökök árasszák el szabadon Európát.

Rendet tenni és egy viszonylagos békét teremteni nem egyszerű, hisz nekünk európaiaknak minden történelmi tapasztalatunkat fel kell használni, hogy látszólagos békét teremtsünk egy vallásháborúban, mely a fejünkre nőtt.

Ha a miniszterelnökünk csak tized annyira lenne zseni, mint ahogy a kerítés kapcsán magát feltünteti, akkor a határzár mellett már rég nem a kvótákról egyeztetne, hanem a helyzet hosszútávú rendezésről, hisz nem sokat érünk azzal, ha a kvótákban nyerünk, de a határainkon összeomlik a kerítés a milliónyi ember nyomásától.

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alexnet.blog.hu/api/trackback/id/tr528521630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.05. 14:06:24

A probléma többrétű, lényege azonban egy: a liberális ámokfutás beszüntetése.

1. Békén hagyni a Közel-Keletet, ugyanis azt a liberálisok kizsákmányolják, tapossák. Ez a fő oka az iszlamizmusnak. Az iszlamizmus alapvetően egy reakció a nyugati liberális gyarmatosításra és kizsákmányolásra.

2. Európának identitás, a jelenlegi alaktalan, liberális-homokos-pedofil-ateista toleranciaőrület helyett.

3. Kemény fellépés.

Te csak a 3. pontot írod, de az önmagában nem elég.

jágör68 2016.05.05. 14:07:47

Ennyi baromságot összehordani- ezért kár volt blogot írni.

Inkább menjél a kerítéshez kebledre ölelni a "nem-terroristákat".
Saját pénzből, saját ingatlanba, saját családod mellé befogadhatsz, amennyit tetszik.
De ne másoknak oszd az észt a fotelből.

Az USA- ban, Izraelben, Szaúd- Arábiában lőnek az illegális határátlépőkre. Ennyike.

Chayenne 2016.05.05. 14:30:23

Baromságokat írsz! Egy egyszerű kérdést tennék fel: liberális vagy? Mert ezek a gondolatok a világ azon tájáról jönnek Európába, hogy nekünk európaiaknak mit kell tenni, miközben hittestvéreid szarrá lövik a palesztinokat meg akit érnek arrafelé és káoszba döntik a világot!

Nade hogy a lényeggel is foglalkozzunk:

Egy országnak - főleg ha van egy határvonala - van lehetősége azt megvédeni! Alá kell aknázni. Egy. Kettő: tűzparancsot kell kiadni - természetesen 7,62-es éles NATO lövedékkel, nem gumival. Sajnos lesz pár aki nem fogja ezt komolyan venni, ők evolúciós zsákutcába jutnak - ha érted ez mit jelent. A többi viszont tanul ebből és tovább viheti - a testét is innen - és a faját is. Hidd el, amint rádöbbennek, hogy a golyó kemény dió, azonnal elmennek majd másfelé.

Ez elsőre radikálisnak tűnhet - egy magad fajta komplex liberálisnak - de háborús időkben radikális megoldások kellenek!

DFK 2016.05.05. 14:32:13

Hát Párizs és Brüsszel után necces a migránssimogatás...

Furore Carcosa 2016.05.05. 14:35:53

„...ma már a terroristák - az ISIS-től a Tálibokig - már nem ortodox iszlamisták, nagy szakállal, kendővel. Sokkal inkább pszichopaták és szociopaták gátlástalan gyülekezete, akik találtak maguknak egy olyan eszmét, amit engedtek nekik kiforgatni saját szájuk íze szerint.”

Milyen érdekes, hogy pont az iszlám az az eszme, amire folyton rátalálnak! Miért nincsenek öngyilkos robbantók az ultramontán katolikusok vagy a hindu szélsőségesek között? Ennyivel több pszicho- és szociopata születne és nevelkedne a muszlim országokban és közösségekben?

Egyáltalán nem minden muszlim terrorista, de a terroristák többsége muszlim. Ezt az összefüggést tagadni, magyarázatot rá nem keresni a legrosszabb fajta struccpolitika.

E.Katolnai 2016.05.05. 14:39:26

Ha a határainkon összeomlik a kerités, akkor lövetni kell, ritkitani, irtani a ránk zúduló ellenséges hulladékot, mert a feladás az idegen hóditók előtti behódolás nem lehet alternativa!
Meg kell velük értetni, ha kell erőszakkal. h nálunk nincs keresnivalójuk. a mohamedánok nem akarnak és soha nem is akartak szép szóból érteni, akkor nyugodtan haza lehet vágni közülük néhány tucatot vagy néhány százat. Majd akkor tanulnak!j

ostvan2 2016.05.05. 14:42:34

Egyetértek a posztolóval. Nekem sem tetszik a migráció jelenlegi formája. Mennyivel jobb lenne, ha magyarul jól beszélő, hozzánk hasonló kultúrájú bevándorlók jönnének. Sajnos,nekik nem eléggé vonzó Magyarország. Inkábbnyugatra mennek (mint tőlünk oly sokan). Viszont jönnek azok, akiknek nem igazán örülünk. Sokan. Nagyon sokan. Ismétlem, nekem sem tetszik. Ám ezen kívül nagyon sok minden van, ami nem tetszik. És ha nem tudok változtatni rajta, akkor alkalmazkodni kell. Ha tudom, hogy a postás rossz hírt hoz, akkor nem megoldás az ajtót bezárni.
Európa sikeres (bárcsak mi lennénk olyan gazdagok) és a sikerének titka a NYITOTT HATÁROK! Most van pár ország, aki ezt vissza akarja csinálni. Na, ez az, ami nekem NAGYON NEM TETSZIK.
Ez olyan, mintha az árvizet mindenki a saját erejéből, csak a saját kapuja előtt szeretné megállítani. A dolog kezdetben jól mutat, aztán "pedig az elején egész jó ötletnek tűnt" kategória lesz.

Kivlov 2016.05.05. 14:51:44

1. Ki kéne mondania a zEU-nak, hogy "Ide ne gyertek, csak legális úton!"
2. Aki illegálisan idejön, elzavarni, mint minden más illegális úton jövőt.
3. A táborokban hőzöngőket, ojrópában utcán gazemberkedőket irgalmatlanul hazazavarni.
4. Hajókat nem Európa felé hozni, hanem visszafelé.
5. Aki a s*ggüket, nyalja, tartsa őket saját költségen, saját házában.

Muad\\\'Dib 2016.05.05. 15:01:11

"...a Merkeli út, az érték vezérelt európai emberé..."
Ez egy tragikusan téves és ostoba elképzelés. Merkel - aki amúgy joggal pályázhat a führer titulusra, hiszen az egész EU-t német gyarmatként kezeli - konkrétan egy dolgot akar. Feltölteni a német munkaerőhiányt, lehetőleg olyanokkal akiknek még a kelet-európai bevándorlóknál is kevesebbet kell fizetni. Ezek után pedig nyilván a maradékot - miután a "legtöbb terhet vállaló" Németország kimazsolázta, aki kell neki - szétosztja az EU tagállamaiba. A külön szépsége az egésznek, hogy majd nyilván el is várja, hogy azon országok, akik megkapták a maguk menekültjeit, ott is tartsák őket.
Innentől pedig beindul a kisführer zseniális stratégiai ördögi köre, amiből már láttunk példákat. A tagországok ugyanis nyilván csak szoros ellenőrzéssel tudják majd megakadályozni, hogy a schengeni zónán belül ide-oda lófráljon mindenki, aminek az lesz az eredménye, hogy a führerünk által felhergelt német sajtó majd ismét elnyomásról, és diszkriminálásról fog beszélni. Ami megint kiváló zsarolási alap lesz Merkelnek ahhoz, hogy kikövetelje az éppen aktuális dolgait mindenkitől.
Nem, Merkel lépésében humanizmust meg európai értékeket látni fatális tévedés. Bizonyos tettei egyezhetnek ezen eszmékkel, de ez nem az értékek tudatos felvállalása, hanem az aktuális érdekek mentén történő kihasználása.

wartburg1963 2016.05.05. 15:22:25

@Muad\\\'Dib: Pontosan.
Merkel ugyanúgy a globális (elsősorban német) nagytőke érdekei mentén mozog itt, mint ahogy ugyanezért próbálja ezerrel lenyomni az elsősorban az USA illetve a német autóipar érdekeit szolgáló TTIP megállapodást is az általa most már valóban járszíjon kézivezérelt EU-s országokon.
Csak ugye migráns ügyben még kell a kezdetekben folyamatosan hangoztatott humanista és altruista cukormáz.
Érdekes módon a cikkíró "megfeledkezik" a demokráciának még a legnagyobb otrombasággal sem nevezhető Törökországnak nyújtandó vízummentesség illetve EU-s társulás merkeli ámokfutásáról.

Sir Galahad 2016.05.05. 15:42:46

A szerző legnagyobb félreértése az, hogy a migránsáradatot csak azért kell megállítani, mert terrorveszélyt jelent. Lehet rajta vitatkozni, hogy mennyire jelent, de ha történetesen egyáltalán nem jelentene, akkor is le kellene zárni a határokat és csak a legálisan, okmányokkal érkezőket beengedni azokba az országokba, amelyek ezt igénylik. Semmi szükség egy integrálódni, többségében dolgozni nem akaró tömegre, mert semmilyen problémát nem old meg, ellenben hoz egy csomó újat.

énisfélek 2016.05.05. 15:50:46

Ha valaki kopogtat a kapumon, megkérdezem, hogy mit akar. Ha éhes, akkor kiadok neki kaját, amit nyugodtan elfogyaszthat - odakint. Ha fázik, akkor kiadok neki egy meleg takarót.
Ha be szeretne jönni, akkor elkérem a papírjait, ötször is leellenőrzöm, hogy biztosan nem fog-e bajt okozni, utána jól végiggondolom, hogy jó-e nekem, ha beengedem.
Ha meg a kapu helyett a kerítésen át próbál bemászni, akkor előzetes figyelmeztetés nélkül szétverem a pofáját, tisztán oktatási céllal, miheztartás végett.
Ez ennyire egyszerű.
Aki ennél többet vár el tőlem, az egy álmodozó idióta, aki saját bőrén még semmit nem tapasztalt a való életből, de ennek ellenére úgy érzi, hogy jogában áll másoknak megmondani, hogy hogyan gondolkozzanak.

énisfélek 2016.05.05. 16:01:47

Merkel egyik feladata, hogy minél jobban gyengítse meg Európát.
Jól csinálja.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.05.05. 16:04:50

Amit a túl egyszerű agyú génselejtes orbáncsinovnyikok nem tudnak agyilag felfogni:

Európa határa van vagy 20-25 ezer kilométer. Az elindulást kell gátolni, ha már jönnek a sok génselejtes fotelorbánista a monitor előtt fog rinyálni, hogy ki állítja meg őket.

fideSSjobbikdnpkerekescigány = az emberiség genetikai selejtje

Tisztességes Természettudomány 2016.05.05. 16:23:07

Nem, iszlám nélkül nem ölnének ezek az emberek. Tessék utánaolvasni az iszlám történetének, és szekuláris országokban az iszlám radikalizálódásnak.

Ez nem Orbán és Merkel meccse. De Merkel tehetne ellene, ha nem adna el fegyvereket a közel-keletre.

wartburg1963 2016.05.05. 16:59:26

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: Ez már az a humanista, befogadó neolib demokratikus hang és hozzászólás, amit a blogger olyannyira hiányolt?

ben2 2016.05.05. 17:12:05

Magyarország jelenleg betartja a nemzetközi szerződésekben vállalt kötelezettségeit.
End of the story.

desw 2016.05.05. 17:13:55

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:

"Európa határa van vagy 20-25 ezer kilométer. Az elindulást kell gátolni, ..."

Maximálisan igazad van! És az első lépés ebbe az irányba az, ha egyet sem fogadunk be, hanem egyből visszazavarjuk őket, nem mentjük ki őket a tengerből, ...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.05.05. 17:21:53

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:

Az elindulást nemigen tudjuk meggátolni, mivel nincs joghatóságunk más országok területén, de még csak a határain sem. Nemcsak nekünk nincs, hanem az egész EU-nak sincs.

Ezzel szemben a saját határainkon és a saját területünkön van joghatóságunk, és Merkel épp ezt akarja elvenni tőlünk.

desw 2016.05.05. 17:31:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Az elindulást nemigen tudjuk meggátolni, mivel nincs joghatóságunk más országok területén, de még csak a határain sem. Nemcsak nekünk nincs, hanem az egész EU-nak sincs."

Ha nem fogadnánk be őket, akkor el sem indulnának. Jó példa erre Ausztrália, ahol szinte nullára csökkent a új menekültek száma abban a pillanatban, ahogy nem AU-ba viszik őket, hanem 5000 km-re egy szigetre.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.05.05. 17:40:44

@desw:

Ha a többes szám első személyen az egész EU-t érted, akkor egyetértek. Ám sajnos a merkeli meghívó túl erős csábítás, ahogy az is, hogy minden halbherzig fogadkozás ellenére Németország nem kezdte el a masszív kiutasítást. Merkel továbbra is bevándorláspárti, csak gondol a jövő évi választásra is, ezért tesz LÁTSZATengedményeket.

Voznyák Pista2 2016.05.05. 17:44:27

Nem fog az a kerítés bedőlni, csak alkalmazni kell az USA által a déli határon alkalmazott szabályokat, és már meg is van oldva.

desw 2016.05.05. 17:45:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Igen, az egész EU-ra gondoltam.

Merkel idióta, ez nem vitás!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.05.05. 17:57:01

"Csak Európa szabadíthatja fel saját magát. Sem Magyarország, sem Németország, sem Görögország, egyetlen egy európai tagállam sem tudja akárcsak magát is megmenteni."

Drága posztoló, szerinted mi alól is kellene Európának felszabadítania magát? Mi elől kellene megmentenie magát? Hiszen szerinted a beözönlő betolakodók tömege nem jelent veszélyt.

Végiggondoltad, mit írsz?

"Két embertípus mutatkozik meg a migrációs politikában: a Merkeli út, az érték vezérelt európai emberé, aki a vallott értékei mentén szeretné megoldani, feldolgozni a problémát; és az Orbáni út, az érték tagadó, képmutató, aki igazából azt hiszi, hogy ha elég ideig a szőnyeg alá söpri a problémát, az magától elmúlik."

Nem inkább Merkel söpörta a szőnyeg alá azzal, hogy "Wir schaffen das schon"? Annyiban igaza lett, hogy egyre több német mondhatja el magáról és az országról, hogy "Ich bin geschafft". :(

"csütörtök reggeli adatok szerint jelenleg 81 illegális bevándorló lakik a körmendi befogadó állomáson. Beszámolója szerint közülük néhányan kézilabdázó lányokat molesztáltak és zaklattak a táborral szomszédos sportcsarnokban. Amikor az ügyeletes tiszt felszólította őket, hogy hagyják abba, betörték az ablakokat."

www.origo.hu/itthon/20160505-lazar-janos-kormend-menekulttabor.html
süti beállítások módosítása