Az eltévedt demokrata

AlexNet

Sargentini-jelentés

Halvány reménysugár

2018. szeptember 14. 05:06 - Alex_W

A Sargentini jelentést ünnepelni jó, de ez nem győzelem, főleg nem az ellenzék győzelme. A Jelentés annyi amennyi: hivatalos dokumentum arról, hogy az Európai Parlament, az európai emberek nép képviseleti szerve szerint Orbán Viktor sikeresen bontotta le a jogállamot, sikeresen építette ki az illiberális demokráciát, ami viszont pont annyira demokratikus, mint amennyire a az NDK volt.

Meg kell jegyeznünk, hogy a jelentés elfogadása sokkalta inkább néppárti tűzoltás, mert egyre több képviselő szembesült azzal, hogy a hazai választó számon kérik, hogy meddig tűrik, hogy a magyar miniszterelnök segget csináljon a szájukból. Hogy az utóbbi időben a jobb oldali keresztyéndemokrata - nemzeti konzervatív pártok mind várakozáson alul szerepelnek Orbánnak (illetve annak, ahogy a magyar miniszterelnököt kezelik) is jelentős szerepe van. Emiatt a számonkérés miatt volt az, hogy olyanok,, akik korábban Orbán-barátoknak mutatták magukat, most mégis megszavazták, vagy a jelentés megszavazására szólítottak fel, mint Sebastian Kurz osztrák kancellár.

fb-fidex.png

S épp ezért reménykedek abban, hogy az Európai Néppárt végre kizárja a Fideszt tagjai közül.

A Sargentini-jelentés ugyanakkor nem jelenti Orbán végét, legalábbis látványos bukását semmikép. Az a bizonyos hetes cikkely egy ponttal tovább lépett, most már a Tanácsnak foglalkoznia kell a magyar jogállamiság helyzetével. Ez Orbán szemszögéből egyetlen dolgot jelent: mindig jóban kell lennie azzal, aki az adott fél évben a Tanács elnöke. Ezt azt jelenti, hogy januárig pont Kurz és az osztrák EP választási kampány startja fogja eldönteni, hogy Orbánnak még idén, vagy csak a választások  után kell megjelennie a Tanács előtt.

Mondjuk érdekes helyzetben lesz, mert Ausztriát majd Románia fogja váltani és lássuk be Tusnádfürdő minden évben felbőszíti a román kormányt. Lehet, hogy ők - EP kampány ide - EP kampány oda -, most puszta revans-vágyból is megmorzsolgatják a kárpáti géniusz tökeit.

Románia után a liberális Finnek jönnek majd azok a Horvátok, akik vérig vannak sértve Hernádi ki nem adatása, de főleg az INA miatt. Talán nem túlzás kijelenteni, hogy a Tanács elfogja kapni még párszor Viktort.

És még egy: most ugyan a lengyelek (és csehek) fogadkoznak, hogy blokkolnak mindent, ami Orbán ellen készülne a Tanácsban, de lássuk be, ha választaniuk kellene Németország és Magyarország között, akkor mégis csak az előbbi a fontosabb szövetséges. Ez inkább csak tesztje annak, hogy van-e az ügyben valamennyi zsarolási potenciál. Amikor szavazni kell, cseppet sem fognak számítani a mostani nyilatkozatok, csak az számít, hogy kivel járnak jobban: Orbán szégyenpadjával, vagy Németországgal és Franciaországgal ápolt jó viszonnyal.

S kis hazánkban fog-e változni valami? - Nincs sok esély rá, de van egy halvány reménysugár.

Az ellenzék természetesen euforikusan győzelemmé fújta fel a jelentés elfogadását, pedig ez még messze van attól. Az EP nem szólítja fel Orbánt lemondásra, nem teheti meg és nem is akarja - ezt nekünk kell megtenni. Mindenestre a baloldali ellenzék közös Bem téri tüntetése most vasárnap biztató jel - különösen ha még hétfőn sem akarják a pártvezérek egymásban forgatni meg azt a kést, aminek már rég a kormány pártban lenne a helye.

Nem elég az EP-ben megverni Orbánt, itthon is meg kell.

Ám demokratikus jobboldali párt hiányában még mindig nagyon kevés esélyét látom annak, hogy a NER lebontása elkezdődjön.

De az is igaz, hogy azt is meg kell becsülni, ha legalább baloldalon kitör a békesség és közösen tudnak szervezni valamit, talán majd közösen tudnak harcolni valamiért. E halvány eredményhez is három vereség és egy Orbán-rezsim kellett.

Rengeteg - s főleg közösen elvégzett - munkával persze tényleg kellemetlen helyzetbe hozható a jelentés nyomán Orbán, s reméljük vasárnap kiderül, hogy legalább az egy politikai oldalon állók hajlandóak-e végre erre a közös munkára.

115 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alexnet.blog.hu/api/trackback/id/tr1814238257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jakab.gipsz 2018.09.14. 21:36:03

@math0:
A globalizmus csődjét, nem Orbán és a keresztény demokrácia okozta.

A globalizmus csődjét a sátánfajzat Soros neomarxista, nyitott társadalom tervének végrehajtása, okozta.

Ezt az állapot szerencsénkre, a rendelkezésünkre álló matematikai tételek igen pontosan reprezentálják, olyan természet-filozófia amelyik még meghaladja elsősorban az ateisták értelmi színvonalát.

Orbán megérzése helyes, amikor beintett az ostoba többségnek.

meszena 2018.09.14. 21:55:12

Úgy érzik a hazai balliberálisok, hogy most megverték Orbánt. És ennek van alapja!
Az ő köreikből származott a jelentés szövege, üzenete, Orbán kritikája. A jelentéstevő meghallgatta bizonyos (szigorúan külföldről pénzelt) kormánykritikus civil szervezeteket, független (vagyis elkötelezett balliberális ellenzéki) szakértőket és politikusokat, és ebből születette a jelentés.
A felsorolt vádak jelentős részben a balliberális ellenzék sárdobálást gyűjtik össze. Teszik mindezt a korábban is hasonló forrásokból építkező jelentésekből is.
Ezek a vádak most az eu képviselők előtt elfogadásra találtak, tehát a hazai balliberálisok ott legyőzték a fideszt.
Ugyanezek a vádak azonban a hazai választókat nem győztek meg.
Ezek szerint azt gondolják a balliberálisok, hogyha a kampányszövegüket eus politikusok szájába adják, azzal meggyőzik hazai választókat, hogy rájuk szavazzanak?
Ez komoly stratégiának látszik :)

meszena 2018.09.14. 21:57:26

@math0: A Sargentini jelentés valóban nem teszi vonzóbbá a hazai balliberálisokat.

GyMasa 2018.09.14. 22:04:51

@math0:
Azért nem kell azt az AfD-t temetni még.
en.wikipedia.org/wiki/Alternative_for_Germany
2013-ban még nem jutottak a parlamentbe, 2017-ben pedig szereztek 12,6%-ot.
(érdekes módon pont ennyit veszített el Merkel pártszövetsége, aminek a német koalíciós casting kutyakomédia lett a vége, és az, hogy 6 hónapig tartott végre kormányt alakítani)
A párttagság száma folyamatosan növekszik.
És, az október 14-ei Bajor választásokon úgy állnak 13%-on, hogy még jelöltjük sincs.
en.wikipedia.org/wiki/Bavarian_state_election,_2018

GyMasa 2018.09.14. 22:06:31

@GyMasa:
Ja, és remélem, képes leszel a válaszodat kultúrált formába önteni, és kibírod nácizás, fideszezés, meg faszozás nélkül.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 23:16:09

@6.Lenin: ütődött vagy.nincsenek érveid. Salvininek belelóg a keze a bilibe, ez sem érv.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 23:16:57

@6.Lenin: én meg Nobel-díjas leszek jövőre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 23:28:38

@GyMasa: értem, tehát Orbán Sargentni jelezésben úgymond elért 30%-át azza akarod feltuningolni, hogy 14%-ra lehúzod.:) te se leszel már hülyébb.

Bajorországban egyébként az AfD a CSU rovására erősödik. Orbán egyik zsebéből teszi át a másikba az aprópénzt. sőt, a CSU összeomolhat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 23:29:24

@GyMasa: hát ennyit a reményeidről, kisköcsög!

V. Orbán pápa reinkarnációja 2018.09.14. 23:34:40

Itthon nem lehet legyőzni orbánt. Túl fafejű és buta birka nép a magyar, hogy ezt a demokratikus fogalmat átlássa. Vagy el sem megy szavazni, mert nem érdekli az egész, vagy fontosabbnak tartja az orbánc által folyamatosan böfögött nemlétező migrációt, mint a demokráciát. Mindkettő azt igazolja, milyen buták is valójában. Sajnos egy buta megvezethető népnek ez a sors jut. Tolvaj vezetők, hazudozó parlamenti képviselők. Másra nem is érdemes.

V. Orbán pápa reinkarnációja 2018.09.14. 23:43:56

@maxval balcán bircaman: Folyamatosan magatok ellen harcoltok parasztok. Az EU ugyanis magába foglalja Magyarországot is. Aki az EU ellen harcol, az Magyarország ellen is harcol. A folyamatos harc nem vezet sehova, a béke, nyugalom erősít egy népet, a harc pedig elgyengíti. Mint az emberi szervezetet is csak és kizárólag a pihenés erősíti, nem pedig a harc. Úgy csináltok köcsögök, mintha az EU most a mellényzsebéből húzta volna ki a magyar kártyát és találomra elkezdte volna szívatni. Pedig dehogy. A mostani szavazásnak 8 éves orbánci dúlás volt az előzménye, a mostani szavazás létre se jött volna, hogy ha orbán nem húzta volna ki a gyufát. Folyamatosan mindenkivel a konfrontációt keresi ez a féreg, de addig jár a korsó a kútra, ameddig el nem törik. Hitler ugyanezt csinálta, sikertelenül. Csinálja csak, húzogassa az alvó oroszlán bajszát, előbb utóbb majdcsak lecsapják mint egy bolhát.

meszena 2018.09.14. 23:44:43

@V. Orbán pápa reinkarnációja: De az is lehet, hogy a balliberális ellenzéknek nincsenek tehetséges vezetői....

élhetetlen 2018.09.14. 23:52:33

@meszena: Két dologban igazad van. Ha a kormány véleményét kérték volna ki a kérdésekben, és a CÖF-t, mint belülről pénzelt kormánynak elkötelezett civil szervezetet kérdezték volna meg, akkor egészen más lett volna a jelentés. A másik, természetesen, a hazai FIDESZ választókat semmiről nem fogja, nem ez, hanem semmi meggyőzni. Tudod, csak ülök itt, és olvasgatom a kommenteket. Aki a CEU-ról annyit tud csak, hogy nem kell ide, mert Soros, a gender studies meg a buzikról, és a családok szétrombolásáról szól, azt nem lehet meggyőzni. Aranyos volt, mit szól az utca embere, pár perces videó. Valaki. „Orbán már tegnap megmondta, hogy elfogadják, koncepciós dolog volt az egész”. Tudod, mint mikor egy diák úgy megy be vizsgázni, hogy fogalma sincs a témáról, tudja, hogy ki fogják rúgni, és előző nap elmondja, hogy ki fogják rúgni, mert a tanár pikkel rá. És, mikor kirúgják, fel sem merül, hogy jogos, mert már tegnap megmondta. Hidd el, senki nem gondolja, hogy ezeket az embereket bármiről is meg lehet győzni.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.14. 23:59:33

Orbán az elmúlt nyolc évben sikeresen elérte, hogy az ország őt utálókra és imádókra szakadt. Most azon munkálkodik a féregje, hogy az egységes EUt is megossza, ami később egy újabb európai háború kitörésével fenyeget. Eddig minden világháború innen indult ki, érdemes az eseményeket figyelni, megint a kontinens megosztása felé haladunk orbán hathatós közreműködésével. Ahelyett hogy meghúzná magát és az egységes eu részévé válna, inkább lázad a csuti parasztja, minden ellen. Mintha ő szarta volna az eut, úgy akarja diktálni milyen legyen az eu, a pár milliós szavazójával a háta mögött. Hihetetlen.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 00:03:55

@meszena: Igen ezt próbálja elhitetni a csuti tetű. Pedig dehogy. Az országot bárki jobban elvezeti mint a folyton lázadozó csuti féreg.

GyMasa 2018.09.15. 01:16:03

@math0:
Te mi a tökömről beszélsz?

GyMasa 2018.09.15. 01:50:13

Ó, a fene!
Ez a végtelenül NÁCI dalai láma is a menekültek ellen beszél!!!
index.hu/kulfold/2018/09/14/dalai_lama_europa_az_europaiake_a_menekultek_menjenek_haza/
Mi lesz itt, ha a dalai láma is benácult???

Ellenzéki Tüntető 2018.09.15. 02:17:14

@GIeccsertetű: "Az országot bárki jobban elvezeti mint a folyton lázadozó csuti féreg. "

Ennek remek példája a 2004-2008 közti elkúrás, vagy akár a remekül sikerült 90-98-as privatizálós, bokroscsomagos évek.

Ellenzéki Tüntető 2018.09.15. 02:26:53

@élhetetlen: "ki fogják rúgni, mert a tanár pikkel rá."

Baszki a jelentésben ilyenek vannak, hogy Magyarországon elveszik a zsidók vagyonát, meg hogy a min. elnök nincs kinn a prájdon, meg alacsonyak a nyugdíjak(!). Érted bazdmeg az is a mi hibánk, hogy szegények vagyunk, azért jól meg kell büntetni. Nálunk van antiszemitizmus, de mágikusan Franciaországban állnak géppisztolyos őrök a zsinagógák előtt, nemtod ez mitől lehet?

Olyan problémák viszont nincsenek ám a jelentésben, hogy nehéz szakszervezetet alakítani, hogy mi a helyzet a túlórákkal, a szabadsággal, a sztrájkolással! Tudod mért? Mert ez kényelmetlen volna az itteni multiknak! De bazdmeg az alkotmánybírók hogy mikor vonuljanak nyugdíjba meg kapnak-e erkölcsi képzést vagy mi a faszomat, na eeeez köll a magyar népnek! Tömegek tüntettek eddig is emiatt!

De sargentini ez még egy dolog. A valóban idegesítő része az egésznek ez a sok türhő kis hazaáruló geci. Akik vérüket adják, hogy Ahmed átjöhessen a zöldhatáron, de románozzák az erdélyit. Akik úgy gondolják, hogy ha belföldön a választáson kaptak 20%-ot, akkor tök reális az EU-ba szaladni árulkodni, és onnan orbánt buktatni. Szar, áruló magyarfób tetvek.

élhetetlen 2018.09.15. 05:32:37

@Ellenzéki Tüntető: Ha már ilyen szépen beköszöntél, akkor egy baszki neked is! Nem zavarja meg az agyadat, hogy egy szót sem írtam a jelentésről, csak arról, hogy hogyan reagálnak az esetre a FIDESZesek? Ez már csak egy megjegyzés, nyilván azért nem fizetik ki az állami kórházakban a vállalt túlórák bérét, mert az kényelmetlen az itteni multiknak. Ja. És akkor üdvözletként még egy bazdmeg! Rendben?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 07:29:16

Egyébként látszik a sok fideszes hozzászólásból, hogy nem értették meg a jelentés lényegét. Ennyi aggyal, amennyi nekik van, nem is csodálom, hogy semmit nem értenek, csak az orbáni egyszerű mantrát, hogy harc, harc, harc mindenki ellen. Ezek az elkeseredett, sikertelen emberek vergődései. Nem is juttok sehova baszki ilyen mentalitással.

rnz 2018.09.15. 07:48:27

@GIeccsertetű: Igen, erre már több példa is volt. Vagy várjunk csak...

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 08:03:28

@Jakab.gipsz: A globalizmus csődje csak az ilyen kretén köcsögök agyában létezik, mint amilyen te vagy. Mondjuk nem csodálkozom azon, hogy ilyen vesztes, semmire nem való, minden bajáért másokat hibáztató kis csóringer parasztok orbánnal az élen ezt gondolják. Semmilyen csőd nincs, csak a kretének csődje van, akik olyan sík hülyék, hogy elhiszik, amit fasiszták prédikálnak nekik.

$pi$ 2018.09.15. 08:03:43

@GIeccsertetű: "Orbán az elmúlt nyolc évben sikeresen elérte, hogy az ország őt utálókra és imádókra szakadt. "

Attól félek, hogy ezt az ellenzéke érte el. Nyolc éve mást sem hörögnek, mást sem tudnak mondani, mint azt, hogy őket kellene hatalomra juttatni, mert az orbán patás.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 08:07:12

@rnz: Csak az harcol állandóan, aki mindig elégedetlen mindennel. Nem lennék az ilyen elkeseredett emberek bőrében.

$pi$ 2018.09.15. 08:08:40

@GIeccsertetű: "Az országot bárki jobban elvezeti mint a folyton lázadozó csuti féreg."

A demokrácia nem azt jelenti, hogy te mondod meg kinek kellene az országot vezetnie. Tudom, hogy nehéz hozzászokni, de a demokráciában van olyan, hogy leszavaznak és nem az van, amit te akarsz.

Szerintem nagy demokrata vagy, ezért itt az ideje, hogy a demokrácia ezen furcsaságával is megbékélj.

$pi$ 2018.09.15. 08:09:50

@GIeccsertetű: "Csak az harcol állandóan, aki mindig elégedetlen mindennel."

Ez baromság már ne is haragudj. Semmi értelme sincs.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 08:14:05

@$pi$: Nem, nem az ellenzék érte el, nekik semmi ráhatásuk nincs a dolgok alakulására. A korlátlan hatalom szabályoz mindent, az hogy az ellenzék ilyenné vált csakis maguknak és az intézkedéseiknek köszönhetik. Az hogy ilyen jelentések készülhetnek annak is 8 éves előzménye van. Nem, nem a tojás tojta a tyúkot, pont fordítva. A korlátlan hatalommal rendelkezőknek nagyon nagy felelőssége van mindenben, ezt fogjátok már fel. Nem mindenért más a hibás vesztesek!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 08:18:42

@$pi$: No ezt most magyarázd meg mert kurvára nem értem. Tehát azt állítod, hogy a jólétben, békében élő sikeres emberek harcolni akarnak, mert elégedetlenek azzal, hogy milyen boldogok? Harcolni mindig az akar, akinek valami baja van a fennálló dolgokkal. Úgy látszik orbán sem elégedett a háromszori korlátlan hatalmával, mert még mindig harcol.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 08:22:02

@$pi$: Azt nem mondja senki ki vezessen egy országot. Azt már annál inkább hogy hogyan vezesse. Orbánnal senkinek semmi baja nem volt addig, ameddig el nem kezdett lopni és mindent szétdúlni.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 08:27:06

@$pi$: Eleg furcsa ezt hallani, hogy még 8 év korlátlan kormányzás után is vannak gondok, amiért harcoltok. Akkor eddig mi a lófaszt csináltatok basszátok meg. Még 40 év múlva is hallgathatjuk tőletek, hogy bezzeg a gonosz imperialista nyugat, miatt vagytok szegények! Engem ez a kommunista kádárra emlékeztet, meg is érdemlitek hogy ott vagytok ahol.

C. Lee Boss 2018.09.15. 09:23:48

Sztálin ördögi leleménnyel totálissá tette a társadalom látszólagos egyneműségét, miközben kettészakította népét kivételezettekre, a nomenklatúrába emeltekre egyfelől, és mindenki másra másfelől. Ahhoz, hogy a hallgatag többség támogassa, ellenségeket teremtett, s a fenyegetettség érzetét állandósította… /S.P./

6.Lenin 2018.09.15. 09:41:08

@C. Lee Boss:

Nagyon jól látod.

Aki nem támogatja a ...........t, az, náci, antiszemita, elmaradott bunkó, akiket ki kell rekeszteni minden honnan, nem szabad nekik pénzt adni, nehogy megerősödjenek, inkább dögöljenek éhen.

Ha Sztálin, Hitler megnézhette volna az EP vitát, belefulladtak volna a saját nyálukba. Ezt még ők se merték volna ilyen nyíltan megtenni.

Aki ellenezte volna, azt majd otthon egy szakadt ribanc megfenyegeti, az óvodában mutogatta neki a pöcsét, és a pacáknak vége örökre.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.15. 10:01:58

@$pi$: Na elmentél te a faszomba!
Ez akkor kezdődött,amikor a kis hülye gazdád elvesztette 2002-ben a választást!
Na azóta megy az uszítás!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.15. 10:07:29

@Ellenzéki Tüntető: De legalább egy többször bukott félhülyének mindig kikaparták a gesztenyét a tűzből.
Belőlük él azóta is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.15. 10:18:57

@$pi$: 2002-ben nem valami választási csalást emlegettek a fideszesek?

6.Lenin 2018.09.15. 10:27:15

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Volt is, lánc szavazás. Kibuktatták a MIÉP-et, nehogy legyen koalíciós partnere a Fidesznek, mivel a Fidesz nyert 200-ben, de nem volt meg a kormányzáshoz a többsége, hála az MDF-nek.
Volt csalás, ezt ma már senki nem vitatja az érintettek közül.

Nem lett volna túl nagy jelentősége a Fidesz részéről egy új szavazásnak, mert nem lett volna kétharmad. Minden más a Fidesz hosszabb távú bukását jelentette volna. ezt már akkor is megmondta Orbán.
A kétharmadért még 8 évig kellett keményen dolgozni, de bejött, hála a ballibsik balfaszságának.

6.Lenin 2018.09.15. 10:53:40

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Igen. Tudod miként működik a láncszavazás? Néhány ezer szavazatot ígyl lehet csalni, de 1 milliót már nagyon körülményes lenne.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.15. 11:04:37

@6.Lenin: A láncszavazást nem ismerem.
Csak azt a verziót,hogy :vele aztán nem működünk együtt!
De aztán mégis.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 11:17:20

@GyMasa: ha gyenge a felfogásod, próbálj meg meghúzódni csendben a sarokban, és ne gyere ide!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 11:18:52

@GyMasa: mikor is költözik vissza a Dalai Láma haza Tibetbe?! tudod, amikor a menekült uszít a menekült ellen, az már tényleg az idiótaság netovábbja. A Dalai Láma egyébként nem egy túl okos állat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 11:19:46

@Ellenzéki Tüntető: tudod ezeket idézni a jelentésből, te idióta?!

langesz 2018.09.15. 11:44:34

Magyarország "pont annyira demokratikus, mint amennyire a az NDK volt".
Légyszi nézzél már utána, hogyan működött az NDK, mielőtt ilyen baromságokat leírsz!
Köszi.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 11:52:42

@$pi$: az ellenzéknek ez a dolga, minden országban azt mondják, hogy a mindenkori kormánynak buknia kell. olyat viszont csak a náci Orbán mondott, hogy

1) "a haza nem lehet ellenzékben". azaz, hogy ő a haza (2002, mno.hu/migr_1834/a-haza-nem-lehet-ellenzekben-781904)
2) "önök nem egy kormányt, hanem egy országot és egy népet fognak elítélni", azaz, hogy ő maga Magyarország, és a magyar nép. az ellenzéki szavazók tehát nem magyarok (youtu.be/7w8kIFmAf7o)
3) az ellenzék nem demokratikus, és hazaáruló. 2018 március 15. youtu.be/JotmlmuLqR0

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 11:54:21

@$pi$: "a demokráciában van olyan, hogy leszavaznak és nem az van, amit te akarsz."

pontosan ez történt szerdán az EP-ben, tessék elfogadni a 70% többségét, az EU-ban nem az lesz, amit egy pár náci idióta akar!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 11:56:08

@6.Lenin: "
Aki ellenezte volna, azt majd otthon egy szakadt ribanc megfenyegeti, az óvodában mutogatta neki a pöcsét, és a pacáknak vége örökre. "

te elmebeteg vagy. ez egy beteg ember képzelgése.

nemecsekerno_007 2018.09.15. 12:25:57

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Tényleg?! Akkor talán keressetek magatoknak másik "népet" mondjuk valahol a Szahel-övezetben. Azok elég sokan vannak, lesz tömegbázisotok és hozzájuk még nem ért el a patás agymosó gépezete. Hajrá!

$pi$ 2018.09.15. 12:31:13

@GIeccsertetű: "Nem, nem az ellenzék érte el, nekik semmi ráhatásuk nincs a dolgok alakulására. "

Nincs ráhatásuk a közvélemény alakulására? Már ne is haragudj 10 éve folyamatosan megy a hörgés, már az európai únió parlamentjéből is ezeket a hörgéseket lehet hallani. Dehogy nincs ráhatásuk!

$pi$ 2018.09.15. 12:34:01

@math0: "pontosan ez történt szerdán az EP-ben, tessék elfogadni a 70% többségét, az EU-ban nem az lesz, amit egy pár náci idióta akar!"

Most nem használjuk a matekot, hogy hányan nem szavaztak igennel. :D Persze, hogy most nem... :D

A viccet félretéve van, amiről lehet szavazni, van amiről meg bíróság dönt. Remélem előbb-utóbb valami jogász is megnézi ezt a propagandiratot mielőtt a EU valami visszavonhatatlan baromságot csinál mint a angolok esetében.

$pi$ 2018.09.15. 12:36:08

@math0: ""önök nem egy kormányt, hanem egy országot és egy népet fognak elítélni", azaz, hogy ő maga Magyarország, és a magyar nép."

Csacskaság, a jelentés címében Magyarország áll, nem Orbán. Hogy a p.csába tudod azt, hogy "Magyarország" úgy értelmezni, hogy "Orbán"?

Ja, miket beszélek, hisz te bármit tudsz bárhogyan értelmezni. :D

Jakab.gipsz 2018.09.15. 12:38:49

@math0: Delíriumos álmai, Marx Karcsikának a "nagy" ateista- materialista kommunista filozófusnak, voltak.

Ti pedig a harcos ateisták, kései utódai, a mai napig, ellenvetés nélkül elfogadtátok, kinyilatkoztatásait.

$pi$ 2018.09.15. 12:39:13

@GIeccsertetű: "Eleg furcsa ezt hallani, hogy még 8 év korlátlan kormányzás után is vannak gondok, amiért harcoltok."

Vannak gondok, mindig vannak gondok, de ki a fene mondta neked, hogy itt valaki "gondokért harcol"? :D

"Akkor eddig mi a lófaszt csináltatok basszátok meg. Még 40 év múlva is hallgathatjuk tőletek, hogy bezzeg a gonosz imperialista nyugat, miatt vagytok szegények!"

Én mondtam, hogy szegény vagyok? Én nem is vagyok szegény, miért mondtam volna ilyet?

"Engem ez a kommunista kádárra emlékeztet, meg is érdemlitek hogy ott vagytok ahol."

Téged a mákostészta is a kommunista kádárra emlékeztet, de szerintem csak emékeztessen az MSZP. Ugyanaz a párt.

Ellenzéki Tüntető 2018.09.15. 12:48:48

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Na azóta megy az uszítás! "

lol mert nem volt ám fasisztázás előtte :DD Jó vicces vagy te.

Ellenzéki Tüntető 2018.09.15. 12:51:40

@GIeccsertetű: "Egyébként látszik a sok fideszes hozzászólásból, hogy nem értették meg a jelentés lényegét."

Ó dehogynem. A jelentés lényege hogy a v4-et lenyomják kicsit. Amúgy tele van pontatlanságokkal meg nettó hazugságokkal meg olyan dolgokkal amik bármelyik káeu országra igazak. Valós következménye nem lesz, belpolitikailag meg Orbánt erősíti.

Ja ezt nem én mondom hanem Schiffer.

azonnali.hu/cikk/20180802_-a-7-es-cikkes-jelentes-ajandek-a-kormanyzati-propagandanak

6.Lenin 2018.09.15. 12:59:23

@math0:

Hány embert tettek már tönkre szakadt ribancok az elmúlt években, miközben mások ezeknél sokkal nagyobb ügyekért nyugodtan lapíthatnak? Vajon miért szórnak ki egyeseket?
Neked miért jó, hogy játszod a hülyét? Ez most tényleg komolyan érdekelne. Ha valóban képzettebb (intelligensebb semmiképpen nem vagy) lehetsz az átlagnál, akkor mit kompenzálsz az ordenáré viselkedéseddel? Mert van mögötte valami, az tuti.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:40:40

@$pi$: a "hörgés" jelentése az, hogy neked nem tetszik. amikor 2006-ban Orbán hörgött, akkor nem sipítoztál.

"Sokszor kerültünk abba a helyzetbe, hogy a magyar polgárok érdekeit éppen Brüsszel képviselte a magyar kormánnyal szemben (.) A Fidesznek ugyanakkor meggyőződése, hogy közös értékeink és elveink érvényre juttatását nem lehet mérlegelés tárgyává tenni. Fel kell tehát ruházni az Európai Uniót olyan eszközökkel, hogy tagjait folyamatosan az értékek képviseletére és az alapelvek betartására késztesse; enélkül nincs erős Európa. Ellentmondás, ha elvárjuk az uniótól, hogy vegye rá a normakövetésre a tagállamok kormányait, de vonakodunk attól, hogy ehhez a szuverenitásunkat esetleg csorbító felhatalmazást adjunk." (2009. A Fidesz európai választási programja 28. oldal, 35. oldal)

nepszava.hu/3008111_a-hatalomatvetelre-keszulo-orban-meg-bunteto-europai-uniot-akart

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:41:13

@$pi$: a "hörgés" jelentése az, hogy neked nem tetszik. amikor 2009-ben Orbán hörgött, akkor nem sipítoztál.

"Sokszor kerültünk abba a helyzetbe, hogy a magyar polgárok érdekeit éppen Brüsszel képviselte a magyar kormánnyal szemben (.) A Fidesznek ugyanakkor meggyőződése, hogy közös értékeink és elveink érvényre juttatását nem lehet mérlegelés tárgyává tenni. Fel kell tehát ruházni az Európai Uniót olyan eszközökkel, hogy tagjait folyamatosan az értékek képviseletére és az alapelvek betartására késztesse; enélkül nincs erős Európa. Ellentmondás, ha elvárjuk az uniótól, hogy vegye rá a normakövetésre a tagállamok kormányait, de vonakodunk attól, hogy ehhez a szuverenitásunkat esetleg csorbító felhatalmazást adjunk." (2009. A Fidesz európai választási programja 28. oldal, 35. oldal)

nepszava.hu/3008111_a-hatalomatvetelre-keszulo-orban-meg-bunteto-europai-uniot-akart

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:42:37

@$pi$: az EU ügyeiről lehet szavazni az EP-ben. szavazatmegvonás, támogatásmegvonás, kizárás. nem tetszik a demokrácia, Fidióta?! mindenképpen tagja akarsz lenni egy klubbnak, amely a kurva anyádba küld?!

nyerafidesz 2018.09.15. 13:48:37

@math0: Még szerencse, hogy a legtöbb baloldali szavazó nem akkora seggfej mint te. Oké, hogy ti otthon így beszéltek egymással, de a nyilvánosban talán nem kellene.
A szar életedet magadnak köszönheted, ahhoz Orbánnak semmi köze. Legalább egy nyavalyás érettségit szerezhettél volna.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:49:18

@Jakab.gipsz: nem vagyok Marx utóda. se leszármazásban, sem eszmeileg. ennyikeh. fasznak lövöldözöl vaktölténynyel a cél mellé, te elmebeteg barom?!

nyerafidesz 2018.09.15. 13:49:36

@math0: Még egy értelmiségi baller...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:51:26

@Ellenzéki Tüntető: idézet, hivatkozás?! én idéztem, és hivatkoztam:

1) "a haza nem lehet ellenzékben". azaz, hogy ő a haza (2002, mno.hu/migr_1834/a-haza-nem-lehet-ellenzekben-781904)
2) "önök nem egy kormányt, hanem egy országot és egy népet fognak elítélni", azaz, hogy ő maga Magyarország, és a magyar nép. az ellenzéki szavazók tehát nem magyarok (youtu.be/7w8kIFmAf7o)
3) az ellenzék nem demokratikus, és hazaáruló. 2018 március 15. youtu.be/JotmlmuLqR0

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:52:54

@nyerafidesz: A szar életedet magadnak köszönheted, ahhoz a balliberálisoknak vagy menekülteknek semmi köze.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:53:46

@6.Lenin: "Hány embert tettek már tönkre szakadt ribancok az elmúlt években,"

énnem tudok ilyenről. téged tönkretettek?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:55:23

@6.Lenin: nem bírom azt, hogy ti, akik nagyon hülyék vagytok, 90-es az IQ-tok, 4 elemiek van, és hörögtök az interneten, hogy mindenki hülye, és ti vagytok a helikopter, miközben az életetek mutatja, hogy idióta, loser barmok vagytok.

a Fidesz szavazói Magyarország selejtje. és nem elég, hogy tönkreteszitek az országot, még villogtok is az interneten, és reklámozzátok, hogy milyen ostobák vagytok!

6.Lenin 2018.09.15. 14:00:49

@math0:

Na most igazolod a kérdésem jogosságát.
Mit is kompenzálsz?

Te keversz soxor dolgokat. Természetesen lehetnek az uniónak jogos esetekben vizsgálatai is jogsértésekkel kapcsolatban, de itt jönnek a képbe a szakadt ribancok, kommunista ivadékok.

Miért csak jól körülhatárolt esetekben "jogos" ilyen vizsgálat?
Pl, mint most is történt az EP-ben.

6.Lenin 2018.09.15. 14:05:11

@math0:

A kérdésemre válaszolj. Mit szeretnél kompenzálni?

Miért csak jól körülhatárolható esetekben "jogos" az ilyen vizsgálat, kommunista ivadékokkal?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 14:12:18

@$pi$: most, hogy egy címben mi áll, az egy dolog, a tartalomban csupa olyan dolog áll, amit a kormány vagy a Fideszes parlamenti többség követett el, és nem olyan, amit Marcsi néni követett el, te Fiddijóta faxfej!

ez a hülle blogger is cenzúráz szavakat. barrrommm!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 14:12:49

@6.Lenin: A kérdésemre válaszolj. Mit szeretnél kompenzálni?

6.Lenin 2018.09.15. 14:17:41

@math0:

Te beteg vagy. Nagyon beteg, főleg agyilag.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 14:21:27

@6.Lenin: Te beteg vagy. Nagyon beteg, főleg agyilag.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 14:22:12

@$pi$: ost, hogy egy címben mi áll, az egy dolog, a tartalomban csupa olyan dolog áll, amit a kormány vagy a Fideszes parlamenti többség követett el, és nem olyan, amit Marcsi néni követett el, te Fiddijóta faxfej!

ez a hülle blogger is cenzúráz szavakat. barrrommm!

nyisztor 2018.09.15. 14:33:33

Münchhausen báró önnön varkocsánál fogva rántotta ki magát a mocsárból.
A sok orbánbérenc meg nem akarja fölfogni, hogy a ballibek saját magukat meggyőzve az igazukról szavazókat hódítanak-nyernek-generálnak. És győzni fognak. Vagy átülnek a szemberepülő ágyúgolyóra.
Nem megy fiúk! Veletek nem megy!

Halibuli 2018.09.15. 15:14:18

"Valahol Európában: Könyörgöm, akasszuk fel"

$pi$ 2018.09.15. 15:21:03

@math0: "nem tetszik a demokrácia, Fidióta?! mindenképpen tagja akarsz lenni egy klubbnak, amely a kurva anyádba küld?!"

Én mondtam, hogy az EU parlament tagja akarok lenni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.09.15. 15:24:49

@V. Orbán pápa reinkarnációja:

Az EU elleni harc azt jelenti: harcolunk, hogy a mi értékrendünk legyen az alapelv.

illaim 2018.09.15. 17:21:28

@maxval balcán bircaman: Még nem gondoltál arra, hogy a nick nevedet Anulura változtasd? LOL

Neo07 2018.09.15. 18:02:21

@GIeccsertetű:
"Most azon munkálkodik a féregje, hogy az egységes EUt is megossza..."

@V. Orbán pápa reinkarnációja:
"...Aki az EU ellen harcol, az Magyarország ellen is harcol. A folyamatos harc nem vezet sehova, a béke, nyugalom erősít egy népet, a harc pedig elgyengíti. ..."

Tipikus szélsőbalos, rákosista szövegek. Az 50-es években pontosan így érveltek a Rákosi-diktatúra kiépítésén fáradozó ostoba ávós, kisnyilas gazemberek.

"egységes" EU "megosztása": a magadfajta vérkommunistáknak az bűn, ha egy tagállam demokratikus módon megválasztott vezetésének egészen másfajta elképzelése van egy problémáról és annak megoldási módjáról.

Gondolom, ti az iskolában a bandátoknak is úgy érveltetek két pofon között, hogy kuss, nekünk lehet csak igazunk, mert mi vagyunk az igazság egyedüli felkent tudói, és ti hogy jöttök ahhoz, hogy a miáltalunk megmondott tényállás egységét megbontsátok, hogyan meritek ezt?!...

dunántúli gyerek 2018.09.15. 18:07:55

Jol megsyivtak a lippsik, Orban mindenkit kileptet az EUbol a mult heti huzas mmiatt, tobbe mar nem fog mukodni a konyorges hogy maradjunk...

VT Man 2018.09.15. 19:07:51

"Mondjuk érdekes helyzetben lesz, mert Ausztriát majd Románia fogja váltani"

Na az vicces lesz, amikor a románok fogják elemezni a magyar korrupciót :-)

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 19:24:13

@$pi$: Dehogynem. Szegények vagytok. Agyilag is és anyagilag is egyaránt. Lehet te azt hiszed jó a fizetésed, de a nyugatihoz képest fasorban sincs. Ezt irigylitek tőlünk szarfaszú kis csóringer patkányok. És nem is lesz soha még csak a közelében sem a jövedelmetek, ameddig ilyen orbánctetűket imádtok.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 19:33:42

@Neo07: Semmilyen demokratikus kormány nincs jelenleg magyarországon. 2010- ben voltak utoljára demokratikus választások utana orbán megpuccsolta az államot és elcsalta az összes választást. És még ilyen körülmények között is csak a szavazatok felénél is kevesebbet kapott, nem csoda ha idegbeteg. Csak nem akarja az ország többsége őt, ebbe szerintem már beleőrült. Milyen lehet már hogy összefossa-csalja hazudja magát hogy a választók többségének bizalmát elnyerje, de többen rühellik, mint akik őt választják. Nem irigylem a kretént.

VT Man 2018.09.15. 20:27:53

@GIeccsertetű:
"orbán megpuccsolta az államot és elcsalta az összes választást"

Nagy a baj itt a fejekben.

Bár biztos jobb, mint szembenézni a valósággal: teljesen impotens az ellenzék. Mondjuk amíg nem hajítják ki maguk közül a korpát (a lejáratódott MSZP, DK), addig remény se lesz.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 21:39:26

@VT Man: Ezt az alkalmatlan mindenki mantrát már hallottuk. Más duma nincs?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 21:41:54

@VT Man: Sőt most már azt a mantrát is halljuk naponta, hogy az egész eu impotens. És hogyha ezzel végeznek jön a világ és utána E. T.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.15. 22:10:59

Eddig az eu tartotta hatalomban orbánt a támogatásokkal, ezután pedig az eu fogja megbuktatni azzal, hogy nem fizet. Orbán meg mint a vak kutya, csak ugat magában, az események alakulására sok köze nem lesz.

Bkkzol 2018.09.15. 23:10:47

Amikor a magyar ellenzékről ír a poszt akkor kire gondolhat, mint a demokrácia letéteményese??? A mai napig öreg MSZMP-sekkel teli MSZP-re vagy az egymást nyíró, soha semmiben egyet nem értő LMP-re. Az ezer arcú MIÉP fogja helyre tenni az esélyegyenlőséget? Esetleg a vicc kategóriában indulhat a komcsi milliárdos párt DK is. Szép válaszék!
Egyik pártnak se kell a kormányt, rendszert hibáztatnia a saját széthúzásuk, impotenciájuk miatt.
Jó lenne tudomásul venniük azt is, hogy nagy tömegeket nem azzal állítanak maguk mellé, hogy feljelentik, lejáratják saját hazájukat minden fronton. Ezzel talán csak a saját kis csapatuknál érnek el szimpátiát (ami meg már biztos bázis e nélkül is).
Az EU vezetés is siralmas. Szavazás előtt 2 nappal állítják be feltételeket (mikor már 10 éve kidolgozta a stábjuk a banán és uborka görbeségi mutatóját). Az EP egy a saját pártjukban is vakvágányra helyezett szerencsétlenek gyülekezete. Juncker meg évek óta ünnepli (isiáz) , hogy nem börtönben van pénzmosásért. Középvezetők rendszerint nagy multik, bankok felügyelőbizottsági tagjává, tanácsadójává válik EU-s "munkája" után. Hálaként az évek alatt tett szolgálataikért (ezt ott lobbi tevékenységnek mondják, nálunk korrupciónak).
Fényes európai jövőnek nézünk elébe!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:55:40

@$pi$: akkor takarodjatok az Urálon túlra, ti nomád parasztok!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:57:48

@Neo07: "a magadfajta vérkommunistáknak az bűn, ha egy tagállam demokratikus módon megválasztott vezetésének egészen másfajta elképzelése van egy problémáról és annak megoldási módjáról."

amikor 2,8 millió 4 elemis, zsákfalusi idióta kerül szembe 350 millió emberrel, akkor el kéne gondolkodnotok, hogy talán mégis ti mentek szemben az autópályán!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:59:55

@VT Man:

Fidesz-Ellenzék: 49%-51%
Fideszpárti EP - Fidesz-ellenes EP 30% - 70%

le kéne már vonni a következtetést!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 00:01:48

@Bkkzol: "Sokszor kerültünk abba a helyzetbe, hogy a magyar polgárok érdekeit éppen Brüsszel képviselte a magyar kormánnyal szemben (.) A Fidesznek ugyanakkor meggyőződése, hogy közös értékeink és elveink érvényre juttatását nem lehet mérlegelés tárgyává tenni. Fel kell tehát ruházni az Európai Uniót olyan eszközökkel, hogy tagjait folyamatosan az értékek képviseletére és az alapelvek betartására késztesse; enélkül nincs erős Európa. Ellentmondás, ha elvárjuk az uniótól, hogy vegye rá a normakövetésre a tagállamok kormányait, de vonakodunk attól, hogy ehhez a szuverenitásunkat esetleg csorbító felhatalmazást adjunk." (2009. A Fidesz európai választási programja 28. oldal, 35. oldal)

nepszava.hu/3008111_a-hatalomatvetelre-keszulo-orban-meg-bunteto-europai-uniot-akart

azért vagy Fideszes, mert ostoba és tudatlan vagy. mint a többi.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 00:02:21

@Bkkzol: "A mai napig öreg MSZMP-sekkel teli"

az ugyebár a Fidesz.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.16. 06:37:14

@Bkkzol: Újabb impotencia magyarázat. Láthatjuk mást nem tud a fideszes kretén böfögni, csak azt hogy rajtuk kívül mindenki hülye. És még csodálkoznak, hogy rühellik őket.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.16. 06:42:01

@math0: Ez az idézet jó, kár hogy a fideszes birka a saját pártja által mondott mondatokkal történő szembesítést sem érti.

Occam beretvája 2018.09.17. 08:05:29

@math0: Szexuális zaklatással vádolja egy nő Trump konzervatív főbírójelöltjét.
Az eset 1982-ben történt. XD.
süti beállítások módosítása