Az eltévedt demokrata

AlexNet

#34 Kifulladva

2010. április 14. 00:46 - Alex_W

Kifulladtam.

Nem a hétvége és nem a választások miatt, hanem csak szimplán az életem, vagy a környezetem, vagy az emberek mellettem - valamelyik vagy mindegyik.

Sok volt. Ahogy sétáltam haza a kellemes estében, a csepergő esőben, a fények alatt, nem láttam mást, mint a gondokat, nem éreztem mást, mint azt, hogy valami nyom, nem is a földhöz szegez, hanem egyenesen porrá zúz, szépen lassan, hogy fájdalmasabb legyen.

Talán a változás - melyről ugyan azt mondjuk, hogy jó, de tulajdonképpen csak egy nagyon nem várt dolog bekövetkeztekor, vagy a messzi múlt (mint életünk egy végtelenje) nézésekor érezzük mi is az - kényszerűsége?

Nem érdekel.

Elegem volt.

Elérkeztem egy olyan ponthoz, ahol nyugodtan mondhatom, nem bánnám ha itt vége lenne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexnet.blog.hu/api/trackback/id/tr171919543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása