Az eltévedt demokrata

AlexNet

#18

2009. szeptember 29. 14:47 - Alex_W

Láttam egy magányos táskát az egyetemen. Nem volt mellette senki, sőt az egész teraszon nem volt senki, csak állt ott magában, jobban mondva támasztotta a falat és mélabúsan tekintett  a világra, mint kit elhagytak. Végülis elhagyták, de a kérdésemre csak dacos vállvonogatás volt részéről a válasz. Hagytam hát őt.

Utána villant át az agyamon, hogy az Óperenciás tenger túlpartján már rég üres lenne az egyetem és 6-7 autó szirénázva állna a bejárat előtt, maszkos alakok vigyáznának a táska szerelmi bánatára, míg a nagy hiszti közepette rá nem jönnének, hogy a táska nem palesztin öngyilkos merénylő, csak épp elhagyták, el van veszve, pedig ő hűséggel őrzi a meséket, amikkel megetették.

"Szegény táska." - gondoltam, mire visszafordultam előkerült a tulaja valamilyen rejtett szegletéből az öreg épületnek és boldog újraegyesülés volt. Pedig senki sem szirénázott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexnet.blog.hu/api/trackback/id/tr461415651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása